Browser met Flash voor ipad

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Iemand een idee welke browser ik op iPad kan gebruiken.
De kinderen hebben af en toe huiswerk op van die mottige Flash websites.

Photon had ik al bekeken en das al jaren niet meer bijgewerkt en kost ook eens geld...
guido4096
Plus Member
Plus Member
Berichten: 144
Lid geworden op: 03 sep 2017, 11:13
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 23 keer

Er is geen enkele browser die flash ondersteunt op iPad. Enige wat je kunt doen is een cloud gebaseerde oplossing; flash wordt dan niet op je iPad uitgevoerd, maar ergens op een cloud server die het resultaat via de browser naar jou stuurt. Ik zou er niet aan beginnen. Ik heb zo gauw 1 voorbeeld gevonden van zo'n service, misschien bestaan er meer:
https://www.appledystopia.com/how-to/pl ... ad-page-1/
bdeblier
Plus Member
Plus Member
Berichten: 113
Lid geworden op: 29 jul 2016, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 8 keer

Die school moet eens heel dringend werk maken om hun huiswerk van 20 jaar geleden te updaten naar een veiliger platform. :bang: Op het einde van dit jaar is het definitief gedaan met Flash, overigens. En dan hopelijk begraven op een kruispunt, onthoofd, met een staak door het hart.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Ja, dat is inderdaad zo.

Begraven? Wie weet stellen ze het uit...
Zal eens kijken naar zo van die oplossingen, maar ga er niet teveel naar zoeken.
Ze kunnen nog altijd op mijn pc.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

bdeblier schreef: En dan hopelijk begraven op een kruispunt, onthoofd, met een staak door het hart.
De flexit... een einde met een afgesproken tijd die eindeloos uitgesteld zal worden.

Aan andere kant staan scholen ipads te verplichten 'kunnen niet verwachten dat leerkrachten elk platform kennen' maar toch blijven volhouden aan dingen die er niet op werken. Chance (evolutietheorie, chance voor de mensheid, minder voor mij) dat ik nooit kinderen zal door het onderwijs moeten jagen :angel:
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”