Pagina 1 van 1

Tempo Giga internetvolume verdwenen

Geplaatst: 18 dec 2019, 09:49
door depeje
Heeft er momenteel nog iemand problemen met aangekocht internetvolume? Deze ochtend merkte ik dat ik alweer geen internetverbinding had, en nu zie ik in de customer zone dat ik blijkbaar geen volume meer heb. Mijn laatste herlading (van €15) was nochthans op 23/11, en heb sindsdien nog maar 700MB verbruikt.

Wat ik vreemd vind is dat mijn belwaarde ook maar tot 17/12/2020 geldig is. Mijn voorlaatste herlading van €15 was nochthans op 10/11/2019, dus ik heb echt geen idee hoedat ze aan een vervaldatum van 17/12/2020 komen... Ik vrees eigenlijk dat er nu iets anders dan gewoonlijk is misgelopen, en dat ik nu niet gewoon kan wachten totdat alles terug in orde komt.

Afbeelding

Een bijkomend probleem is dat ik rond de 10GB ongebruikte data had opgespaard in de vorige maanden, die ik in januari misschien nodig ga hebben.

Zijn er andere orange Tempo klanten met soortgelijke problemen momenteel?

Re: Tempo Giga internetvolume verdwenen

Geplaatst: 18 dec 2019, 12:39
door gti69
Ik heb iets gelijkaardigs voorgehad. Blijkbaar had één of andee interne fout mijn "tempo giga" omgezet in een "tempo easy"...

Re: Tempo Giga internetvolume verdwenen

Geplaatst: 18 dec 2019, 12:43
door depeje
Dit is precies toch iets anders... Er staat nog steeds "tempo giga" in de klantenzone. Ik vrees dat ik deze avond eens ga bellen :(

Re: Tempo Giga internetvolume verdwenen

Geplaatst: 18 dec 2019, 15:17
door Tomby
In het verleden wel al een paar keer voorgehad dat mijn vrouw ineens niet meer kon surfen met haar iPad en geredirect werd naar een herlaadpagina van Orange alhoewel er nog meer dan voldoende data over was. Dat lostte zich telkens wel vanzelf op (dacht dat een reboot ook hielp). Heb toen wel niet gekeken hoe dat er uit zag op de Klantenzone.
Op dit moment alleszins geen probleem mee. Hebben 2 Tempo Giga kaartjes met verschillende account en op beide alles normaal in de Klantenzone.

Re: Tempo Giga internetvolume verdwenen

Geplaatst: 18 dec 2019, 15:26
door depeje
Herstarten helpt deze keer helaas niet :(