Tempo Giga internetvolume verdwenen
Geplaatst: 18 dec 2019, 09:49
Heeft er momenteel nog iemand problemen met aangekocht internetvolume? Deze ochtend merkte ik dat ik alweer geen internetverbinding had, en nu zie ik in de customer zone dat ik blijkbaar geen volume meer heb. Mijn laatste herlading (van €15) was nochthans op 23/11, en heb sindsdien nog maar 700MB verbruikt.
Wat ik vreemd vind is dat mijn belwaarde ook maar tot 17/12/2020 geldig is. Mijn voorlaatste herlading van €15 was nochthans op 10/11/2019, dus ik heb echt geen idee hoedat ze aan een vervaldatum van 17/12/2020 komen... Ik vrees eigenlijk dat er nu iets anders dan gewoonlijk is misgelopen, en dat ik nu niet gewoon kan wachten totdat alles terug in orde komt.
Een bijkomend probleem is dat ik rond de 10GB ongebruikte data had opgespaard in de vorige maanden, die ik in januari misschien nodig ga hebben.
Zijn er andere orange Tempo klanten met soortgelijke problemen momenteel?
Wat ik vreemd vind is dat mijn belwaarde ook maar tot 17/12/2020 geldig is. Mijn voorlaatste herlading van €15 was nochthans op 10/11/2019, dus ik heb echt geen idee hoedat ze aan een vervaldatum van 17/12/2020 komen... Ik vrees eigenlijk dat er nu iets anders dan gewoonlijk is misgelopen, en dat ik nu niet gewoon kan wachten totdat alles terug in orde komt.
Een bijkomend probleem is dat ik rond de 10GB ongebruikte data had opgespaard in de vorige maanden, die ik in januari misschien nodig ga hebben.
Zijn er andere orange Tempo klanten met soortgelijke problemen momenteel?