Edenred gehacked
Geplaatst: 23 nov 2019, 09:33
https://www.tijd.be/ondernemen/diensten ... 84567.html
Beste,
Donderdag 21 november, werd Edenred getroffen door een intrusie in haar IT-systemen. Edenred heeft meteen zijn gebruikelijke procedures wat betreft preventiemaatregelen toegepast, teneinde al haar systemen te beschermen. Edenred heeft eveneens contact opgenomen met de betrokken autoriteiten en regelgevende instanties, in navolging van het cybersecuritybeleid van de Edenred Group en de AVG.
Op dit ogenblik, wijst niets erop dat uw gegevens aangetast of gestolen werden. De beveiliging van deze gegevens is Edenreds eerste prioriteit, en we stellen alles in het werk om deze te beschermen
U kunt uw kaart normaal blijven verder gebruiken. Uw saldo alsook uw persoonlijke en transactionele gegevens werden immers niet getroffen en zijn beschikbaar op MyEdenred (Web en App).
Onze helpdesk is momenteel enkel online beschikbaar, 24u/24 en 7d/7
We bieden u onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak en benadrukken dat de bescherming van uw gegevens op elk moment onze prioriteit is bij Edenred.
Onze teams stellen alles in het werk om zo snel als mogelijk terug te keren naar een normale situatie.
We houden u op de hoogte aangaande de evolutie van de situatie en zullen ook een communicatie naar uw werknemers sturen.
We bedanken u voor het vertrouwen.
De directie van Edenred België
Beste,
Donderdag 21 november, werd Edenred getroffen door een intrusie in haar IT-systemen. Edenred heeft meteen zijn gebruikelijke procedures wat betreft preventiemaatregelen toegepast, teneinde al haar systemen te beschermen. Edenred heeft eveneens contact opgenomen met de betrokken autoriteiten en regelgevende instanties, in navolging van het cybersecuritybeleid van de Edenred Group en de AVG.
Op dit ogenblik, wijst niets erop dat uw gegevens aangetast of gestolen werden. De beveiliging van deze gegevens is Edenreds eerste prioriteit, en we stellen alles in het werk om deze te beschermen
U kunt uw kaart normaal blijven verder gebruiken. Uw saldo alsook uw persoonlijke en transactionele gegevens werden immers niet getroffen en zijn beschikbaar op MyEdenred (Web en App).
Onze helpdesk is momenteel enkel online beschikbaar, 24u/24 en 7d/7
We bieden u onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak en benadrukken dat de bescherming van uw gegevens op elk moment onze prioriteit is bij Edenred.
Onze teams stellen alles in het werk om zo snel als mogelijk terug te keren naar een normale situatie.
We houden u op de hoogte aangaande de evolutie van de situatie en zullen ook een communicatie naar uw werknemers sturen.
We bedanken u voor het vertrouwen.
De directie van Edenred België