Pagina 1 van 1

Slechte kabel/herstelling?

Geplaatst: 13 okt 2019, 18:55
door MichelJ
Sinds de 2e maal dat de koperdraad hier was beschadigd, nooit meer hetzelfde geweest als voorheen.
Regelmatig disconnects, heb net de 24-u disconnect in de fritz afgezet, stond blijkbaar nog op

Snelheid is ook blijven hangen op 70/30.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Mijn fritzfon C5 doet het ook al niet meer, krijg hem niet geregistreerd op de fritzbox :cry:

Begin van het jaar nog alles bon, sinds de werken gestart zijn is het eigenlijk alleen maar achteruitgegaan.

Re: Slechte kabel/herstelling?

Geplaatst: 15 okt 2019, 13:02
door philippe_d
MichelJ schreef:Snelheid is ook blijven hangen op 70/30.
Vraag aan EDPNet om een lijntest te doen
Jouw lijnwaarden zien er perfect uit (goed voor een 100/35 profiel).
MichelJ schreef:Mijn fritzfon C5 doet het ook al niet meer, krijg hem niet geregistreerd op de fritzbox
FritzFon eens volledig rebooten? factory reset?
Ticket naar AVM: er is hierop 5 jaar garantie!

Re: Slechte kabel/herstelling?

Geplaatst: 20 okt 2019, 21:10
door MichelJ
Voor die lijntest ga ik nog even wachten, brief in de bus gehad dat ze volgende week de definitieve nutsvoorzieningen gaan aanleggen.

Dus onderbrekingen op elek, gas, water, proximus en kabel de komende week. :banana:

C5 reset gedaan, heeft niets geholpen. Ben ook niet zeker of het de C5 is of de fritzbox. Ik zal eens nazien wanneer ik de C5 heb gekocht.