Verhuis binnenkort

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
traagtragertraagst
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 jun 2017, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Hallo iedereen,

Ik verhuis binnenkort en tot nu toe ben ik altijd zeer tevreden klant geweest bij edpnet (internet only, VDSL). Mijn eerste reactie was dan ook gewoon een verhuis aanvragen bij edpnet.
Nu blijkt dat er nog geen aansluiting is voor VSDL en dat dit me meer dan 500 euro zal kosten. Glasvezel lukt spijtig genoeg nog niet.

Ik heb wat zitten rondkijken bij andere providers maar vind de het toch allemaal niet zo doorzichtig.

Mijn wensen/eisen:
limietloos internet (meest belangrijk, gsm abo heb ik op dit moment bij proximus; dit is onder andere voor professionele doeleinden maar ik heb geen speciale SLAs nodig)
GSM abo (ik kan dit eventueel overzetten; 4GB datavolume volstaat; "beperkt" aantal belminuten, 150 minuten is waarschijnlijk ruimschoots voldoende; ergens een 30 euro/maand atm)
TV (leuke plus maar hoeft eigenlijk niet per se aangezien ik alleen soms eens een match wil bekijken en je hiervoor bij zowel proximus als telenet blauw betaald).

Als ik dan rondkijk naar value for money dan ben ik toch wel tevreden over edpnet. Maar ik wou weten of er geen alternatieven zijn. (spijtig genoeg kan ik geen fiber krijgen op mijn nieuwe adres).
De meeste providers hun aanbod vind ik niet overzichtelijk. Allemaal fancy names maar verder dan dat gaat het niet.

Zijn er suggesties? Dingen die ik misschien over het hoofd zie?
Kabel vs koper, wat kan ik verwachten?

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Als je een BTW nummer hebt kan je bij Telenet toch leuke verbindingen krijgen, ook zonder TV. Check Telenet business (klik buro abbo bvb)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”