Dommel --> Mobile Vikings
Geplaatst: 29 aug 2019, 18:35
Ik heb het opgegeven met Dommel.
Je weet nog wel, ze waren failliet, of toch niet, je kon naar Telenet overschakelen, of wacht "Mobile Freedom" bleef bestaan, met dezelfde voorwaarden, ik moest alleen eventjes een nieuw SIM kaartje aanvragen.
Dat duurde dan weer heel lang, en het activeren ook, toen het eindelijk werkte, stond er United op het display, en niet meer Dommel.
4 maanden later heb ik nog geen enkele nieuwe factuur ontvangen, er is zelfs een factuur die ik betaald heb en die nog altijd als "Unpaid" staat.
Op vragen naar facturen zeggen ze dat ze ermee bezig zijn, maar nog niet klaar.
Ik was 2 weken in Spanje, een hele week stond er "Enkel noodoproepen" op mijn scherm, ik was ook niet bereikbaar.
Na 1 week kwamen er plots wel SMS'en binnen, alsof heel dat roaming proces daar met de hand dient te gebeuren.
Toen ik dan eventjes wou bellen kreeg ik direct bericht in het Spaans dat mijn belkrediet bijna op was.
Op het schermpje stond toen United/Movistar, als ik mij niet vergis.
Nu ben ik terug, en ik denk dat ik nu ook data wil gebruiken (af en toe), en ook, ik vind heel dit gedoe veel te raar.
4 maanden zonder factuur, en ik zou niet weten hoe ik ergens mijn gebruik kan controleren.
Roaming blijkt dus ook niet te werken of ook niet betrouwbaar te zijn.
En wat voor tarieven heb ik nu eigenlijk in heel die periode gebruikt?
Waren dat écht dezelfde voorwaarden of was dat alleen een truukje om mij te overhalen een nieuwe SIM kaart aan te vragen?
Bij het overschakelen naar Mobile Vikings zag ik in de opties qua vorige provider niet alleen Dommel te zien, in dat lijstje stond ook United Telecom.
Nu vraag ik mij af, slaat die United die op het display staat daarop?
Moest ik bij de nummeroverdracht "United Telecom" kiezen in plaats van Dommel?
Heb ik die 4 maanden met United Telecom gebeld, terwijl ik dacht dat ik nog bij Dommel zat?
Wat een rare boel is dat daar allemaal.
Hopelijk lukt die nummeroverdracht nu goed.
Je weet nog wel, ze waren failliet, of toch niet, je kon naar Telenet overschakelen, of wacht "Mobile Freedom" bleef bestaan, met dezelfde voorwaarden, ik moest alleen eventjes een nieuw SIM kaartje aanvragen.
Dat duurde dan weer heel lang, en het activeren ook, toen het eindelijk werkte, stond er United op het display, en niet meer Dommel.
4 maanden later heb ik nog geen enkele nieuwe factuur ontvangen, er is zelfs een factuur die ik betaald heb en die nog altijd als "Unpaid" staat.
Op vragen naar facturen zeggen ze dat ze ermee bezig zijn, maar nog niet klaar.
Ik was 2 weken in Spanje, een hele week stond er "Enkel noodoproepen" op mijn scherm, ik was ook niet bereikbaar.
Na 1 week kwamen er plots wel SMS'en binnen, alsof heel dat roaming proces daar met de hand dient te gebeuren.
Toen ik dan eventjes wou bellen kreeg ik direct bericht in het Spaans dat mijn belkrediet bijna op was.
Op het schermpje stond toen United/Movistar, als ik mij niet vergis.
Nu ben ik terug, en ik denk dat ik nu ook data wil gebruiken (af en toe), en ook, ik vind heel dit gedoe veel te raar.
4 maanden zonder factuur, en ik zou niet weten hoe ik ergens mijn gebruik kan controleren.
Roaming blijkt dus ook niet te werken of ook niet betrouwbaar te zijn.
En wat voor tarieven heb ik nu eigenlijk in heel die periode gebruikt?
Waren dat écht dezelfde voorwaarden of was dat alleen een truukje om mij te overhalen een nieuwe SIM kaart aan te vragen?
Bij het overschakelen naar Mobile Vikings zag ik in de opties qua vorige provider niet alleen Dommel te zien, in dat lijstje stond ook United Telecom.
Nu vraag ik mij af, slaat die United die op het display staat daarop?
Moest ik bij de nummeroverdracht "United Telecom" kiezen in plaats van Dommel?
Heb ik die 4 maanden met United Telecom gebeld, terwijl ik dacht dat ik nog bij Dommel zat?
Wat een rare boel is dat daar allemaal.
Hopelijk lukt die nummeroverdracht nu goed.