Scarlet Trio in combinatie met Fritz!Box 7530

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Hallo iedereen,

Na problemen met Scarlet probeer ik het met een nieuwe Fritz!Box om uit te sluiten of het hieraan ligt. Alles geconfigureerd en gekozen voor Scarlet VDSL with TV. Normaal zijn LAN3 en LAN4 dan actief voor TV.

Nu krijg ik geen verbinding meer tussen mijn decoder en de Fritz!Box wanneer deze aangesloten is op LAN3 of LAN4. Is het geweten dat dit niet meer werkt met de nieuwe reeks van Fritz!Box (7530) ?

Hartelijk dank voor jullie antwoord,

Met vriendelijke groeten,

BertG3


-- UPDATE
Negeer bovenstaand bericht maar, blijkbaar heeft die bak 30 minuten nodig tegen dat hij deftig opgestart is en beseft heeft dat hij eigenlijk wel netwerk heeft :lol:
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

BertG3 schreef:blijkbaar heeft die bak 30 minuten nodig tegen dat hij deftig opgestart is en beseft heeft dat hij eigenlijk wel netwerk heeft :lol:
Met die bak bedoel je de decoder neem ik aan :-) ?
BertG3 schreef:Na problemen met Scarlet probeer ik het met een nieuwe Fritz!Box om uit te sluiten of het hieraan ligt. Alles geconfigureerd en gekozen voor Scarlet VDSL with TV. Normaal zijn LAN3 en LAN4 dan actief voor TV.
Er is geen enkele reden waarom je zou kiezen voor "Scarlet + TV"
Kies gewoon voor "Scarlet VDSL", en je kan zowel de decoder(s) als je intern netwerk aansluiten op LAN1, 2, 3 of 4 (dynamic bridge).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”