ik heb de afgelopen dagen mails van hen ontvangen dat ik mijn instellingen moet aanpassen dat ik nog steeds sta geconfigureerd op het oude platform...en de SIP registratie dien aan te passen...
Beste
We sturen u deze e-mail om u te melden dat wij reeds langer dan 1 jaar nieuwe SIP switches in gebruik hebben. We merken echter dat de Weepee account(s) gelinkt aan dit e-mail adres nog steeds registreren naar het oude platform via sswX.brussels.weepee.org (X = 0,1,2,3,4,5,6,7,8 of 9). Meer specifiek zien we dat u registreert naar ssw4 met volgende account(s):
Gelieve uw registratie aan te passen naar de nieuwe switch die werd voorzien voor uw account. Deze switch kunt u terugvinden in het tabblad informatie in de Weepee Klantentool. Om in te loggen op de klantentool surft u naar
https://ssl.weepee.org/klanten/dhtml. Aanmelden doet u met uw account nummer (of Weepee telefoonnummer) en wachtwoord.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, vul dan enkel uw accountnummer of Weepee telefoonnummer in en gebruik de knop 'Mail Wachtwoord'. Uw wachtwoord wordt dan bezorgd op het aan de account gelinkte e-mail adres.
De aanpassing zelf dient u te doen in het toestel / telefooncentrale die u gebruikt in combinatie met de Weepee diensten.
Gelieve uw SIP registratie aan te passen vóór 01/05/2019. Registraties naar het oude platform zullen na deze datum niet langer werken.
Account(s) die u dient na te kijken:
Gebruikt u de Weepee diensten in combinatie met een Gigaset toestel, dan kan u via deze link alvast meer informatie raadplegen om de registratie aan te passen.
Voor bijkomende vragen kan u steeds ons steeds contacteren via
[email protected] of door te antwoorden op deze e-mail.
Bedankt voor uw vertrouwen in Weepee.
Het Weepee Team