Choice (bhaalu)

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb hier ook nog steeds een Bhaalu box liggen die aan het wegrotten is. Puur weggegooid geld...
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

ik heb er 2 maar je weet toch dat je die kan hergebruiken voor iets anders? is al topic hierover geweest met howto
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

Ik heb een abonnement op NLZIET wat super werkt, indien choice ook tegen die prijs werkt dan neem ik direct een abonnement.

Ook ik heb een bhaalu box waar ik toen zeer tevreden mee was. (Ik had die gewonnen op hun website) toch zou ik nu liever werken met een app via Apple tv zoals nlziet.

Ik schiet niets af. Bhaalu werkte zeer goed en de interface waarmee ze nu op hun website mee afkomen is hetzelfde als bhaalu van destijds


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

hardyscript schreef:Ik heb een abonnement op NLZIET wat super werkt, indien choice ook tegen die prijs werkt dan neem ik direct een abonnement.

Ook ik heb een bhaalu box waar ik toen zeer tevreden mee was. (Ik had die gewonnen op hun website) toch zou ik nu liever werken met een app via Apple tv zoals nlziet.

Ik schiet niets af. Bhaalu werkte zeer goed en de interface waarmee ze nu op hun website mee afkomen is hetzelfde als bhaalu van destijds


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als Choice NLZIET voor Beglische zenders brengt voor die prijs abonneer ik ook direct.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Wat ik gewoon goed vond was het gebruiksgemak en het feit dat je niks moest opnemen, je kon gewoon alles terug bekijken! Voor de grap de Bhaalu box eens meegenomen naar een vakantie te Tsjechië toen half België in de ban was van de eerste reeks van "Eigen kweek". Op een zeer regenachtige dag heb ik dan eens gek gedaan en de box aangesloten op de daar aanwezige TV. Via een routerboard verbinding gemaakt met het WiFi netwerk van het domein en op die manier die dag doorgebracht met Bhaalu. Niet de meest ideale vakantiedag maar van Proximustv/Telenet moet je dit in elk geval niet verwachten!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Als je een whois doet van choice.be op dnsbelgium, dan krijg je de naam "Roeland Van Coppenolle BVBA", maar als je dan op de website van het staatsblad gaat zien dan staan er veel dingen in het rood.
https://www.staatsbladmonitor.be/bedrij ... 0893808379

https://www.dnsbelgium.be/nl/whois/info ... be/details
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1374
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

AnD schreef:het staatsblad gaat zien dan staan er veel dingen in het rood.
Ja, maar je ziet ook in de balans dat post "terreinen en gebouwen" de laatste jaren erg toegenomen is. Waarschijnlijk een huis gebouwd op de vennootschap. En die "schulden" is dan gewoon een hypothecaire lening.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ah dat verklaart het dan :)
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Die website van choice.be is down. Ook niet een positief signaal.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

ik kan de website normaal openen hoor... https://choice.be/nl/home#tvplatform
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Als ik de site lees en bovenstaande berichten.

If something seems too good to be true, it probably is ...
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 788
Lid geworden op: 22 sep 2008, 08:21
Locatie: Diksmuide
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Indertijd een Bhaalu kijker geweest, en was daar zéér tevreden over. Ooit eens voor het werk 's avonds in Geel in de file terecht gekomen, die door een brand een paar uur duurde. Ik moest nog naar West Vlaanderen. Toen via 3G mooi het nieuws en zo kunnen kijken. Vond het jammer dat het ophield te bestaan.
Tegenwoordig de TV Vlaanderen app, minstens even handig, behalve dat je alleen live kan kijken (Bhaalu kon je alles van de laatste 14? dagen bekijkn). Maar doet wat het moet doen. Op vakantie op Kaapverdië pikken we het VTM-nieuws mee, en de madam kan op haar kantoor tijdens de avondpauze op haar tablet gewoon TV kijken zonder een extra abbo.

Choice zal heel sterk uit de hoek moeten komen om ons te overtuigen, maar wie weet...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 166
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Wanneer zouden ze hier aan beginnen denken jullie?
Indertijd echt grote fan van Bhaalu geweest, en zelf een box bestelt in een winkel. Toen hij er was, kon ik hem puur toevallig niet ophalen, dus ik zou 2 dagen later gaan. Ben toen niet meer gegaan, want exact 2 dagen later is heel de miserie begonnen... :p
En nog tot 2015 zaten ze te tweeten en dit en dat, dat het in orde zou komen. Heel jammer, de tv-situatie was beter in 2013 dan vandaag :wink:

Puur toevallig kom ik vandaag dit tegen (nadat ik 's ochtends nog eens aan Bhaalu dacht).
Als Choice met een abonnement bv. komt waarbij je enkel op de iPad kijkt, zoals ik eerst bij Bhaalu deed, lijkt het mij weinig risicovol.
Als je natuurlijk een box koopt van €300... Daarvoor vertrouw ik deze mannen momenteel niet meer.

Verder wel een leuk concept. Met YouTube-integratie enzo... ben héél benieuwd, maar vrees ergens om toch teleurgesteld te worden.
Thomba
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 jun 2019, 20:04

Als ze eerlijk zijn kan je hun software gewoon draaien op een nvidia shield of een apple tv

Maar dan kunnen die oplichters van bhaalu-choice natuurlijk niet zo diep in de mensen hun zakken grabbelen

Dus ze zullen wel even ziek zijn als de duopolisten, namelijk een dure box kopen of huren
Hannibal1471
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 jun 2014, 19:03
Contacteer:

Thomba schreef:Als ze eerlijk zijn kan je hun software gewoon draaien op een nvidia shield of een apple tv

Maar dan kunnen die oplichters van bhaalu-choice natuurlijk niet zo diep in de mensen hun zakken grabbelen

Dus ze zullen wel even ziek zijn als de duopolisten, namelijk een dure box kopen of huren
Op de demo die op hun site te zien is lijkt de app gewoon te lopen op een 'mi box', android tv dus.
Using Tapatalk
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 166
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Thomba schreef:Maar dan kunnen die oplichters van bhaalu-choice natuurlijk niet zo diep in de mensen hun zakken grabbelen
Ergens jammer. Ik zag de mensen achter Bhaalu (toen) als heel eerlijke mensen met een topplan. Ergens herinner ik mij vaag dat er €5 per maand o.i.d. betaald moest worden (maar dit kan helemaal verkeerd zijn, is ook al eventjes geleden), maar indien dat zo was, leek — en lijkt — het mij een geweldig plan om een community en start-up te ondersteunen. En je moest je tv-factuur zo nu en dan eens doorsturen.
Een beetje zoals de mannen van Mobile Vikings toen het nieuw was en niet overgenomen en verprutst zoals nu.

In de kleine lettertjes stond toen dat, als er iets gebeurt, iedereen vergoed wordt. De cinema die daarna heeft gespeeld, heeft mijn visie wel veranderd.
Thomba schreef:Dus ze zullen wel even ziek zijn als de duopolisten, namelijk een dure box kopen of huren
Nu ja, al is dat zo: het is wel concurrentie. Stel dat huren + je abonnement overeenkomt met wat iemand bij Telenet bv. nu betaalt, krijg je wel een beter product (naar mijn mening). Iemand die altijd live kijkt naar zenders die Choice niet aanbied, denkt daar anders over.
Ik hoop dat ze minstens een gelijk plan opstellen als Bhaalu vroeger (tablet-only) zodat je het kan uitproberen. Een box huren klinkt ook niet zo slecht... Als het na 6 maand weer van dat is, heb je tenminste geen €300 uitgegeven aan een goedkope mediaspeler, zoals zovelen slachtoffers.


Edit:
Hannibal1471 schreef:Op de demo die op hun site te zien is lijkt de app gewoon te lopen op een 'mi box', android tv dus.
Vergeten te zeggen: ik had ook gelezen dat ze gewoon met een Android TV-app gingen komen. Handig wel, ook gewoon om eens te 'proberen' op een huidige smart tv.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

******zelfcensuur******
Laatst gewijzigd door satsurfer op 05 aug 2019, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 20 keer

Als je kijkt in de informatienota werken ze met aandelen van 100 euro. Risico ligt volledig bij jou. Zie punt 1.1.

Wat ik vooral vreemd vind is dat ze met termen kletsen zoals “hoogwaardig internet” en integratie “diverse tv-diensten”. :roll:

Ik ben fan van startups en er moet zeker wat bewegen op internet vlak in Belgie. Maar komaan.. dit soort initiatieven moet toch op zijn minst wat concreter naar potentiële aandeelhouders. (Weer een groot woord).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

******zelfcensuur******
Laatst gewijzigd door satsurfer op 05 aug 2019, 16:30, 2 keer totaal gewijzigd.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

jep weer zo'n oplichterij...
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Beste geen geld insteken. Dat is niet nodig. Bart Van Coppenolle en Philippe Vandormael zijn rijk genoeg om dit zelf op te starten.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

******zelfcensuur******
Laatst gewijzigd door satsurfer op 05 aug 2019, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
guy-pc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mei 2010, 12:39
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 4 keer

Ik zou voorlopig geïnteresseerd zijn in enkel goedkoop internet en vraag me af of ik daar 100 euro voor zou riskeren, aangezien ze voorlopig nog geen internet bij mij kunnen aanbieden...
phille05
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 25 feb 2013, 16:27
Bedankt: 2 keer

Choice schreef:Ondanks de felle weerstand zijn de initiatiefnemers van bhaalu trouw gebleven aan hun visie en de bhaalu-leden.
wat mogen we als ex-bhaalu klant verwachten ?
Wie zal de internet providen ?
Zoals hier eerder gezegd, VTM ontbreekt in het lijstje of niet ?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Gisteren kort gechat met Choice.

Internet only?

"Dat is mogelijk, als u geen aandeelhouder bent is het 45 euro per maand.
Voor ex-bhaluu klanten is er misschien ook een korting , maar wat deze gaat zijn weet ik nog niet.
We werken over het Proximus netwerk en de download is ongelimiteerd.
De maximum haalbare snelheid in ideale omstandigheden is 110 mbps download en 50 mbps upload.
Dit is wel afhankelijk van verschillende factoren.
Of de binnenbekabeling bij u thuis in orde is, wat de afstand is van u thuis tot aan de straatkast.
In de meeste gevallen zal u 70 mbps download en 30 mbps upload kunnen krijgen.
U kan uw fritzbox ook blijven gebruiken."

met aandeel: "Dan is het 22.50 euro per maand."

"Voorlopig is er nog geen datum wanneer dat mogelijk is , we beginnen ook eerst in de volgende regio's Antwerpen, Hasselt, Genk en Leuven. Daarna breiden we uit naar de rest van Vlaanderen."

"U gaat dezelfde snelheden via ons kunnen halen als u nu op het proximusnetwerk zit."

"Wat betreft de verhandelbaarheid, u kan tijdens de eerste 6 maanden van het jaar (begin volgend jaar dus) uw aandelen verhandelen mits akkoord van de raad van bestuur. U kan ook op een ander moment handelen door privaat een koper te zoeken. Aandelen binnen het Choice project zijn momenteel nog niet publiek verhandelbaar."

https://www.choice.be/downloads/Informa ... ri2019.pdf
"WAARSCHUWING:
DE BELEGGER LOOPT HET RISICO ZIJN BELEGGING VOLLEDIG OF GEDEELTELIJK TE VERLIEZEN EN/OF HET VERWACHTE RENDEMENT NIET TE BEHALEN.

DE BELEGGINGSINSTRUMENTEN ZIJN NIET GENOTEERD: DE BELEGGER LOOPT HET RISICO GROTE PROBLEMEN TE ONDERVINDEN OM ZIJN POSITIE AAN EEN DERDE TE VERKOPEN INDIEN HIJ DAT ZOU WENSEN."
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Scarlet Loco (32€/maand) lijkt mij een slimmere keuze :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

satsurfer schreef: De maximum haalbare snelheid in ideale omstandigheden is 110 mbps download en 50 mbps upload.
The plot thickens. Nu ook "Dommel" dat met die profielen gaat smijten? Is het dus toch een officieel Proximus profiel of zitten ze ook net als edpnet op een apart tarief?

Je had die vraag moeten stellen maargoed, het blijft giswerk totnogtoe voor wie dat profiel krijgt.
Totnogtoe is het enkel voorgekomen bij "nieuwe" profielen. Dus bij een nieuwe connectie als je nog geen VDSL had, of profielwisel van ISP. 1 enkele keer ook zonder dat maar kan ook toeval geweest zijn door manuele interventie van edpnet/technieker ofzo.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

wied schreef:Scarlet Loco (32€/maand) lijkt mij een slimmere keuze :-D
50/4 :-( 500 GB limiet. geen mogelijkheid gebruik van fritzbox :-o

Dan lijkt edpnet voor 33 €/maand mij een betere keuze hoor. UNLIMITED en 100/40

Choice hetzelfde voor 22,5 €? :wink: (maar het blijven oplichters hoor....Right Brain)
GuntherDW
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1139
Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
Locatie: zwijndrecht
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 78 keer
Contacteer:

Dat is enkel als je aandeelhouder bent he. Dus in totaal betaal je meer. Tenzij je echt lage bedragen instak...

Maar daarbuiten, EDPnet snijdt met die 35/maand al in hun eigen vel. Het kost hun ~6 maand voor ze eigenlijk break even met hun kosten tov proximus las ik tijdje terug.
Ik geloof dus niet dat ze het zo goedkoop gaan willen aanbieden voor iedereen. Al helemaal niet voor een te lange tijd.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Gisteren een brief in de bus gericht aan de bewoner. Reclame voor Choice. Tijdelijk slechts 150 euro per aandeel ipv 250 en dan kan je voor 22,5 euro internet nemen. De eerste 10000 klanten krijgen per aandeel ook een voucher voor 6 maand gratis TV. Dus dat is ook nog eens te betalen anders.

Trappen mensen daar echt in? Ze hebben hier al eens mensen laten betalen voor onzin.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

https://www.choice.be/downloads/2019-14 ... Eco-op.pdf

Dat zijn dus aandelen van een financiële coöperatieve. Een constructie om te investeren in een bedrijf. Je bent eigenaar van schulden.

Volgens artikel 6 van hun statuten kunnen ze geen aandelen met een nominale waarde van 250 euro verkopen voor 150 euro.

"De inschrijving is alleen geldig als elk aandeel voor honderd procent is volgestort."

Komt mij ook absurd over. En zeer incorrect tegenover de aandeelhouders die 250 euro betaalde voor een aandeel van 250 euro. Dat kan toch niet legaal zijn?
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

oplichters
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Vandaag stond er nog een artikel over Choice in de krant (Het Belang van Limburg).
https://andlinux.stackstorage.com/s/IZuFXvcALkMJkHM
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Niet alleen limburg, maar ook antwerpen wordt 'slachtoffer'

Afbeelding
de koe zegt boe
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Ik wacht op de actie:

Ruil nu je Bhaalu box om voor 1 aandeel
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

'De ondernemers achter de ter ziele gegane provider dommel' is ook wel met de haren getrokken...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

tien schreef:'De ondernemers achter de ter ziele gegane provider dommel' is ook wel met de haren getrokken...
nee hoor... zij hebben het overgenomen gehad van dom en schevenels en daarna -dus duidelijk- keihard laten kelderen.
dus ze waren wel degelijk de (enorm slechte/uncaring) ondernemers achter de (door hen de grond ingeduwde) provider dommel :)
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Idd, de ondernemers achter het ter ziele gaan van Dommel :)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

'ondernemers' is nog een mooi woord. Eerder oplichters. Bizar dat je na zoveel débacles kunt blijven verder boeren.
En nu afkomen....eigenaars bhaluu-box krijgen 'commerciële geste' is bullshit. Ze moesten elkeen al 3 jaar terug vergoed hebben. Maken gewoon mensen blaasjes wijs. Telkens ideale recept om mensen op te lichten of bedrijven te kelderen. Ga wel edpnet blijven verder betalen. Dan weet ik tenminste dat ik internet zal hebben.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

satsurfer schreef:eigenaars bhaluu-box krijgen 'commerciële geste'
Dat heb ik gemist?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”