Pagina 1 van 1

OVH facturatie

Geplaatst: 09 dec 2018, 10:20
door Waterboy
Sinds jaren betaal ik mijn OVH facturen via mijn prepaid account.
Stort iedere keer 10 Euro tot het geld opgebruikt is.
Daarna stort ik opnieuw.
Vorige maand was het tegoed opgebruikt ,dus heb ik een nieuwe storting gedaan.
Deze maand is het bedrag van de factuur niet van mijn prepaid account gegaan.
Er zijn ook geen openstaande facturen.
Is de factuur bij andere OVH klanten betaald of hebben die ook nog geen factuur gekregen?

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 09 dec 2018, 13:09
door wied
Op 2 december werd factuur betaald vanuit mijn ¨compte prépayé¨...

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 15 jun 2021, 20:07
door Tibo
Hoe maak je een prepaid account bij OVH?
Tijdens het bestelproces heb ik slechts de keuze om te betalen met kredietkaart of een soort domiciliëring.

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 15 jun 2021, 22:08
door iceke
Is niet betalen :angel: zo doe ik het toch altijd

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 15 jun 2021, 22:51
door wied
Via hun "manager" is er een voorziening om vooraf-betalingen te doen...

https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/se ... anager.xml

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 16 jun 2021, 18:52
door Tibo
Bedankt voor de inlichting.
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de optie prepaid niet.
Bovendien heb ik bij de bestelling tijdens het zoeken en het heen en terug geklik per ongeluk 5 telefoonlijnen besteld en zie nergens een mogelijkheid om te annuleren. Ik heb een ticket aangemaakt.
Het is nu afwachten of ze antwoorden.

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 16 jun 2021, 22:42
door wied
Voor wat het waard is: eerst moet je klant zijn en een actieve lijn hebben, dan kun je via hun manager aan de slag...

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 17 jun 2021, 10:56
door Tibo
Om klant te worden moet men eerst betalen (begrijpelijk), maar om een bepaalde betaaloptie te kiezen moet men eerst klant zijn?
Ik heb alles ingevuld om klant te worden en heb blijkbaar reeds een account, want ik heb een mail ontvangen waarin gevraagd wordt om in te loggen en te betalen. Inloggen lukt, maar betalen enkel via kredietkaart of domiciliëring.
Ik kan wel klikken op 'My prepaid account', maar dan is het resultaat:' You don't have a prepaid account', en nergens de mogelijkheid om er één aan te maken.
In mijn account kan ik ook zien dat er een ticket in behandeling is.

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 17 jun 2021, 12:18
door wied
Betalen met kredietkaart, wijze van betalen "valideren" in de manager, dan een willekeurig bedrag vooruitbetalen en je prepaid account is gespekt (in die volgorde vrees ik)...

Re: OVH facturatie

Geplaatst: 17 jun 2021, 12:27
door openaf
Tibo schreef: Bovendien heb ik bij de bestelling tijdens het zoeken en het heen en terug geklik per ongeluk 5 telefoonlijnen besteld en zie nergens een mogelijkheid om te annuleren. Ik heb een ticket aangemaakt.
Het is nu afwachten of ze antwoorden.
Ik had hetzelfde probleem, twee telefoonlijnen besteld terwijl maar één nodig had. Ongebruikte lijnen zijn na een maand geschrapt.