Mobile Vikings - problemen wijzigen abonnement & helpdesk
Geplaatst: 28 nov 2018, 10:29
Met mijn privé gsm zit ik bij Mobile Vikings, na problemen met de aansluiting, volledig onbereikbaar geweest te zijn voor bijna 1 dag, plotseling voicemail hebben etc... heb ik nu het volgende probleem:
Op 15/11 wijzigde ik mijn tariefplan van 50 minuten (2 euro) naar 150 (5 euro) bellen door gewoon het vinkje te verzetten (zie afbeelding). Op mijn factuur zie ik dat er nu 2x 5GB (2x 13 euro) data, 1x 5 minuten (2 euro) en 1x 150 minuten (5 euro) is aangerekend.
Volgende stap: contacteer de helpdesk van Mobile Vikings met de vraag om de overbodige (1x 5GB en 1x 50 minuten) te crediteren of te verwijderen. Helaas is dit dus niet mogelijk:
Ik zie dat je inderdaad op 15/11 je bundel gewijzigd hebt. In principe had je 1 dag op voorhand je bundel moeten wijzigen omdat de vorige bundel op de 15e vernieuwd werd. Je krijgt hier ook een melding van als je je bundel wijzigt. Jammer genoeg kunnen we dit niet crediteren.
Met andere woorden is het dus bij Mobile Vikings enkel mogelijk om 1 dag per maand je abonnement te wijzigen zonder daarvoor extra aangerekend te worden? Alsook ben je steeds verplicht om telkens 2 bundels (data + minuten) te nemen. Bv. je wil je data wijzigen naar 10GB dan ben je verplicht om minimum 50 minuten (2 euro) erbij te nemen? Dit klopt toch totaal niet of zie ik dit verkeerd?
Na deze bedenking naar de helpdesk te sturen kreeg ik als antwoord:
Je kan geen extra pakket nemen. Je hebt een bundel (data + minuten) die je zelf kiest, maar je kan hier bovenop geen extra bundel of minuten of data bijnemen.
Nu snap ik het toch totaal niet meer…ik heb toch duidelijk meerdere bundels?
Op 15/11 wijzigde ik mijn tariefplan van 50 minuten (2 euro) naar 150 (5 euro) bellen door gewoon het vinkje te verzetten (zie afbeelding). Op mijn factuur zie ik dat er nu 2x 5GB (2x 13 euro) data, 1x 5 minuten (2 euro) en 1x 150 minuten (5 euro) is aangerekend.
Volgende stap: contacteer de helpdesk van Mobile Vikings met de vraag om de overbodige (1x 5GB en 1x 50 minuten) te crediteren of te verwijderen. Helaas is dit dus niet mogelijk:
Ik zie dat je inderdaad op 15/11 je bundel gewijzigd hebt. In principe had je 1 dag op voorhand je bundel moeten wijzigen omdat de vorige bundel op de 15e vernieuwd werd. Je krijgt hier ook een melding van als je je bundel wijzigt. Jammer genoeg kunnen we dit niet crediteren.
Met andere woorden is het dus bij Mobile Vikings enkel mogelijk om 1 dag per maand je abonnement te wijzigen zonder daarvoor extra aangerekend te worden? Alsook ben je steeds verplicht om telkens 2 bundels (data + minuten) te nemen. Bv. je wil je data wijzigen naar 10GB dan ben je verplicht om minimum 50 minuten (2 euro) erbij te nemen? Dit klopt toch totaal niet of zie ik dit verkeerd?
Na deze bedenking naar de helpdesk te sturen kreeg ik als antwoord:
Je kan geen extra pakket nemen. Je hebt een bundel (data + minuten) die je zelf kiest, maar je kan hier bovenop geen extra bundel of minuten of data bijnemen.
Nu snap ik het toch totaal niet meer…ik heb toch duidelijk meerdere bundels?