Pagina 1 van 1

Scarlet offline

Geplaatst: 08 sep 2018, 19:41
door rolandvc
Sinds donderdagavond werkt de mail van Scarlet niet meer. De mail-applicatie kan geen verbinding met de server maken en de webmail werkt evenmin. Ook de website van Scarlet is onbereikbaar (af en toe werkt die wel, maar wat later dan weer niet mer), zowel de klantenwebsite als de commerciƫle pagina's.
Het werkt hier op geen enkel toestel (windows-pc, apple iMac, iPad, iPhone, geprobeerd via wifi of via LTE.
Op de site allestoringen.be merk ik dat er meerdere mensen last van hebben in verschillende regio's.
Verbazingwekkend dat Scarlet hier geen enkele melding over maakt, en dat dit al meer dan 48 uur duurt.

Internet, TV en telefoon werken wel normaal.

Re: Scarlet offline

Geplaatst: 08 sep 2018, 22:45
door DIBO
Hier geen enkel probleem, niet met de mail client (continu gebruikt) en ook niet met de Webmail (enkel nu 1x getest).
Scarlet One klant.

Re: Scarlet offline

Geplaatst: 08 sep 2018, 23:32
door Robert Ford

Re: Scarlet offline

Geplaatst: 09 sep 2018, 13:44
door Joe de Mannen
Hier ook geen problemen...

Re: Scarlet offline

Geplaatst: 09 sep 2018, 15:37
door rolandvc
Nu ja, misschien toch iets intern dan. Ik ga morgen Scarlet contacteren en post wel iets als het is opgelost.

Re: Scarlet offline - OPGELOST

Geplaatst: 10 sep 2018, 21:13
door rolandvc
Het zal dan misschien toch iets met die fout te maken gehad hebben die Datanews beschrijft. Hoewel ik nooit op een malwaresite terecht ben gekomen, ik kwam helemaal nergens terecht, halfweg stopte hij gewoon met laden. Op de iPad werkte het na twee dagen vanzelf terug, op de Mac niet.
Uiteindelijk heb ik nu de DNS-cache leeggemaakt en meteen begonnen de mails binnen te komen.
Dank voor de reacties.