Pagina 1 van 1

bbox 3v vraagjes

Geplaatst: 08 sep 2018, 14:33
door vella2008
Hallo,

Ik kan enkel inloggen met user... maar kan dan zelfs mijn snelheid syncro niet zien...
ook de ppoe gegevens login en wachtwoord kan ik nergens vinden...

kan iemand vertellen of je als admin of expert kan inloggen? en hoe ik dit dan doe?

Groeten,

Re: bbox 3v vraagjes

Geplaatst: 08 sep 2018, 17:28
door jackho
Als gebruiker kun je alleen maar inloggen als User, wachtwoorden voor admin en expert worden niet vrij gegeven.
PPPoE gegevens daarvan kun je alleen de loginnaam aflezen in de vorm van XX123456@PROXIMUS als je ingelogd bent als User op je B-box 3V, het wachtwoord is niet zichtbaar, als je die nergens terugvindt bijvoorbeeld op je verwelkomsbrief bij je aansluiting, kun je deze opvragen bij support Proximus 080022800.
je lijn synchro snelheid kun je opvragen via het Sagem Tool dat je hier op het forum kunt terugvinden.

Re: bbox 3v vraagjes

Geplaatst: 08 sep 2018, 18:19
door denkleine
Je kan je pppoe wijzigen in je myproximus

Re: bbox 3v vraagjes

Geplaatst: 08 sep 2018, 21:32
door jackho
Een nieuw wachtwoord voor je PPPoE kun je daar invoeren.

Re: bbox 3v vraagjes

Geplaatst: 09 sep 2018, 22:45
door philippe_d
vella2008 schreef:Ik kan enkel inloggen met user... maar kan dan zelfs mijn snelheid syncro niet zien...
ook de ppoe gegevens login en wachtwoord kan ik nergens vinden...
Tenzij je de pppoe logon + paswoord nodig hebt voor een eigen router, heb je dit niet nodig met de bbobx 3v.
Als je een factory reset doet, en je sluit hem dan aan op de lijn, zal die automatisch zijn pppoe gegevens gepusht krijgen.

Re: bbox 3v vraagjes

Geplaatst: 09 sep 2018, 23:11
door jackho
Wel al enkele keren meegemaakt dat dit heel lang duurt na een Factory reset, dan is het wel handig als je die PPPoE login gegevens zelf kunt invoeren zodat je niet hoeft lang te wachten.
Ik vraag mij af wat de reden is dat dit zolang moet duren?