Pagina 1 van 1

Base weigert nr over te dragen aan Dommel???

Geplaatst: 25 jul 2018, 09:21
door AfAX
We hadden een 12tal dagen aan Dommel gevraagd om een Base0 nummer over te nemen. Base weigert dit volgens Dommel die het meerdere malen vroeg aan Base. Kan dat zomaar, en wat is hier aan te doen?

Re: Base weigert nr over te dragen aan Dommel???

Geplaatst: 25 jul 2018, 09:45
door buthead
normaal moeten ze dit nummer overzetten, best bel je hun klantenservice eens en kaart je dit aan en vraag je tekst en uitleg.

Is dit een normaal nummer( geen speciaal zelf gekozen ofz), ik ga er vanuit van wel?

Hou ons op de hoogte?

Re: Base weigert nr over te dragen aan Dommel???

Geplaatst: 25 jul 2018, 12:07
door AfAX
Intss idd gebeld met Base helpdesk: ze bevestigen dat er 2 aanvragen zijn met verkeerde klantnummer als reden van weigering. Het klantnr dat Dommel doorgeeft is daarentegen wel degelijk juist.
Het gaat om een nummer dat lang geleden gewoon gekocht werd in de shop, maar wel onder de vorm van 04XX/X0.X0.X0.
Was idd mss een goede poging van Base, maar Dommel gaat verder contact opnemen.

Re: Base weigert nr over te dragen aan Dommel???

Geplaatst: 25 jul 2018, 13:47
door tb0ne
Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt, na een klacht bij de ombudsman een minnelijke schikking ontvangen.
In mijn geval was Dommel wel de oude partij.
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-k ... tml?IDC=41