Jim Mobile
Geplaatst: 19 jul 2018, 14:39
Hoi,
Ben overgestapt van Base abo naar Jim Mobile.
Mijn vrouw is ook overgestapt naar Jim Mobile
2 weken geleden simkaarten ontvangen met belwaarde van elk 10 euro.
Krijgen in deze maand nog 5 euro extra als nieuw lid(is inmiddels al gebeurd).
Eerst nagegaan welke simkaart voor wie is.
Simkaarten in onze Samsung grand prime gestoken.(we hebben wel gewacht tot dat we geen signaal meer kregen van Base).
Was dezelfde dag al.
So far so good.
Nu belt iemand naar mijn vrouw die mij moest hebben(en die zij ik heb naar uw man gebeld maar jij neemt op).
Wij gebeld naar jim mobile die hebben dat uitgezocht en we moesten onze simkaarten wisselen.
Tot zo ver zijn we al.
We gingen snamidags ergens een kop koffie drinken en mijn vrouw wou op internet ,maar dat lukte niet(4g stond niet aan).
Terug naar helpdesk van jim gebeld ,kregen een hele uitleg dat we naar een bepaalde site moesten gaan van jim om alles manueel in te stellen.
Dat was wss omdat we de simkaarten moesten wisselen .
Als ge alles goed volgt is dat geklinkt op 5 minuten.
Nu goed alles werkt naar behoren tot een paar dagen later ik naar UZGent ging(moet er alle weken zijn voor behandeling).
Zegt een van de verpleegster ,Marc ik heb u van de week proberen te contacteren en dat lukt niet.
Zeg tegen haar probeer nu nog eens?
Nog altijd hetzelfde ,This Number is not in use.
Zeg tegen haar probeer eens naar mijn vrouw te bellen (ook van hetzelfde not in use).
En zo hebben we ondervonden dat sommige mensen ons niet kunnen contacteren.
Mijn broer kan mij ook niet bellen en mijn zuster kan dat wel.
Is allemaal raar.
Technische dienst is van op de hoogte en ze gingen met spoed proberen op te lossen.
Nu 10 dagen later nog niet opgelost.
Iemand suggesties??
Gr,Martco.
Ben overgestapt van Base abo naar Jim Mobile.
Mijn vrouw is ook overgestapt naar Jim Mobile
2 weken geleden simkaarten ontvangen met belwaarde van elk 10 euro.
Krijgen in deze maand nog 5 euro extra als nieuw lid(is inmiddels al gebeurd).
Eerst nagegaan welke simkaart voor wie is.
Simkaarten in onze Samsung grand prime gestoken.(we hebben wel gewacht tot dat we geen signaal meer kregen van Base).
Was dezelfde dag al.
So far so good.
Nu belt iemand naar mijn vrouw die mij moest hebben(en die zij ik heb naar uw man gebeld maar jij neemt op).
Wij gebeld naar jim mobile die hebben dat uitgezocht en we moesten onze simkaarten wisselen.
Tot zo ver zijn we al.
We gingen snamidags ergens een kop koffie drinken en mijn vrouw wou op internet ,maar dat lukte niet(4g stond niet aan).
Terug naar helpdesk van jim gebeld ,kregen een hele uitleg dat we naar een bepaalde site moesten gaan van jim om alles manueel in te stellen.
Dat was wss omdat we de simkaarten moesten wisselen .
Als ge alles goed volgt is dat geklinkt op 5 minuten.
Nu goed alles werkt naar behoren tot een paar dagen later ik naar UZGent ging(moet er alle weken zijn voor behandeling).
Zegt een van de verpleegster ,Marc ik heb u van de week proberen te contacteren en dat lukt niet.
Zeg tegen haar probeer nu nog eens?
Nog altijd hetzelfde ,This Number is not in use.
Zeg tegen haar probeer eens naar mijn vrouw te bellen (ook van hetzelfde not in use).
En zo hebben we ondervonden dat sommige mensen ons niet kunnen contacteren.
Mijn broer kan mij ook niet bellen en mijn zuster kan dat wel.
Is allemaal raar.
Technische dienst is van op de hoogte en ze gingen met spoed proberen op te lossen.
Nu 10 dagen later nog niet opgelost.
Iemand suggesties??
Gr,Martco.