Pagina 1 van 2

MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 11 jul 2018, 13:10
door q-tec
Mv is niet meer wat het geweest is, bel je naar de helpdesk "tijdelijk gesloten".
Via FB en Twitter regeren ze ook al niet gisteren verstuurd in de voormiddag...

Ik kan me niet registreren op het netwerk blijkbaar. Met mijn andere sim geen probleem.
En als het zo zit wat zijn de opties bij de concurrentie? voor een gelijkaardige prijs?

€18
-5GB
-120min bellen
-sms

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 11 jul 2018, 13:19
door jnsvr
Hey

Zeker niet gesloten, wel onderbemand waardoor tijdelijk de lijnen dicht zijn en enkel via Social Media, Chat en e-mail tickets behandeld worden.
Het kan dus inderdaad ook daar wat langer duren vooraleer je reactie krijgt, maar dat moet binnenkort terug beter zijn.
Je vraag zal dus zo snel mogelijk beantwoord worden.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 11 jul 2018, 19:41
door datakiller
Hier ook wat 'last' van trage reactie op twitter, als je lang kan wachten de chat eens proberen daar reageren ze sneller :P

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 11 jul 2018, 20:40
door tdemeyer
Zondagsdienst wegens 11 juli?? Ziekenkas was ook dicht vandaag. Geen idee wat de banken deden (die zijn er meestal ook als de kippen bij als er 'gevierd' moet worden)

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 11 jul 2018, 20:45
door boonpwnz
Banken waren gesloten maar bankdiensten en overschrijvingen bleven doorgaan ;)

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 11 jul 2018, 20:45
door Chinaski
Het was ooit anders [emoji4]
Ik wacht al 10 dagen op een nieuw bestelde simkaart.
Morgen ook eens chatten met hun.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 11 jul 2018, 20:50
door a3ke
Helpdesk trekt zowieso op niets meer , bunch of script followers zonders echte kennis of wil om te helpen

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 12 jul 2018, 08:24
door NickG
Hmm op mijn mailtje over issues na hun update komt ook al een week geen reactie.
Mss tijd om toch maar eens te gaan rondkijken naar alternatieven dan, want als we eerlijk zijn is MV al lang niet meer uniek in zijn aanbod.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 12 jul 2018, 20:20
door q-tec
Een nikszeggend antwoord....
Nu zit ik wel al 5d zonder service :bang:

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 12 jul 2018, 20:29
door boonpwnz
De overname door unleashed is dus niet zo een succes...

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 12 jul 2018, 21:56
door bruma
Oei heeft Saskia de bons gekregen?

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 08:33
door DidierS
Zou me verwonderen, maar Saskia werkt standaard niet op de helpdesk hé. Ze is wel heel actief op Vikinglabs.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 10:43
door bruma
In al mijn MV contacten via mail (historie nog even bekeken) had ik contact met Tom en Saskia. Tom is al meer dan een jaar geleden.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 12:40
door NickG
Ja, maar is dat niet gewoon een soort van alias voor de hele supportdesk erachter? Kwestie van het persoonlijk te doen overkomen... Ik had vorige week ook nog contact met "Tom" :-)

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 12:50
door boonpwnz
Viking groet,
Nick

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 13:11
door Chinaski
En ondertussen nog geen sim, lol
Vikingpunten opsouperen en verder met Orange tempo giga, sowieso de betere keuze nu.
Het was mooi zolang het duurde. Overgenomen en verknoeid door een grotere speler.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 13:13
door boonpwnz
Dat laatste zinnetje zegt alles :-(

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 13:21
door VikingSaskia
Het is niet zo simpel gegaan als: we veranderen van de ene op de andere dag, en beslissen nu om de Vikings niet meer aan dezelfde snelheid en dezelfde service verder te helpen.
Er is een grote systeemupdate gebeurd, en de gevolgen daarvan zijn dat er veel problemen zijn. De problemen geraken stilaan opgelost, maar de backlog voor onze care-afdeling is heel hoog. We zitten hier dus niet met de voeten omhoog, maar zelfs het hele marketingteam, HR, finance, ... Iedereen helpt mee om die backlog weg te werken. Een voetbalveld aan care medewerkers hebben we namelijk niet.
Dus we zijn nog wel dezelfde care, maar gewoon veel trager. En dat frustreert. Niet alleen voor jullie, maar ook voor ons.
En dit nog: we gebruiken wel degelijk onze eigen naam. :wink:

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 13:25
door wied
De geplande samenwerking met Orange kan (hopelijk) voor een 2de leven zorgen :-)

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 13:25
door boonpwnz
@Saskia,

Ik hoorde van een medewerker dat jullie in de lente van 2019 mogelijks naar Orange netwerk verhuizen.
Zal dit vlekkeloos verlopen of is het in fases?

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 14:03
door Justin Bieber
@boonpwnz, de overgang die MV nu meemaakt is wat nodig is om het in de toekomst mogelijk te maken om met het Orange netwerk te verbinden. Dus als de problemen nu opgelost zijn, dan zou de overgang in januari/februari perfect moeten verlopen.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 14:38
door Beepee
De aangekondigde update van 24/06 zou ook vlekkeloos verlopen , in aanloop om volgend jaar over te stappen naar Orange netwerk, we zijn nu 3 weken verder en nog steeds niet opgelost....
En als je dan al een antwoord krijgt, is het niet terzake en verwijzen ze alweer naar de FAQ nar aanleiding van de update , waar ook niets concreets staat.

Ondertussen vaarwel gezegd aan MV, hun aanbod is ook dat niet meer en bovendien op het (voor mijn gebruiks area) op het slechtste netwerk

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 23:16
door Kirun
Het feit dat ze niet geanticipeerd hebben op problemen is veelzeggend...

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 23:17
door krisken
Dat ze niet anticiperen op de problemen zou ik niet durven stellen. Denk eerder dat de problemen uit de pan swingden en het hun ook even teveel werd.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 13 jul 2018, 23:33
door bambipower
En dan nog een mailtje dat onze emails gelekt zijn bij een hack :x
Bij Mobile Vikings gebruiken we Typeform voor enquêtes of mensen te laten deelnemen aan wedstrijden. Typeform heeft ons laten weten dat een externe partij erin geslaagd is om onrechtmatig toegang te krijgen tot gegevens, en die gegevens ook heeft gedownload.

Het goede nieuws is dat Typeform onmiddellijk ingegrepen heeft, en het datalek gedicht heeft om verdere downloads te voorkomen. Naar aanleiding van het datalek heeft Typeform bovendien de externe partij geblokkeerd, een loggingonderzoek ingesteld naar het overtredende IP, en permanente monitoring van dit incident geïnstalleerd.

Jouw naam en het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor bepaalde enquêtes en/of wedstrijden van Mobile Vikings zijn, samen met de antwoorden die je ingaf, door de externe partij gedownload. Geen enkele andere gegevens zijn gelekt. Omdat het zou kunnen dat deze gegevens gebruikt worden om jou phishing of spam e-mails te sturen, raden we je aan om goed op te letten. Wij sturen onze e-mails in verband met enquêtes e.d. altijd vanuit

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 16 jul 2018, 15:56
door DidierS
Ja, maar eerlijk is eerlijk: ik heb binnen de paar uur op mijn vraag om de exacte inhoud van de buitgemaakte gegevens (van mij dan, uiteraard) al een gedetailleerde lijst gekregen hiervan. Sinds heel die GDPR-toestanden uitgerold werden, heb ik al meerdere van deze meldingen gekregen maar het is de eerste keer dat ik zo snel en correct geholpen wordt.

offtopic: ik vraag me af waarom we eigenlijk onze privacy nog proberen te beschermen, sinds 25/05 ben ik al drie keer gemeld geweest door een (min of meer) grote speler dat mijn gegevens voortaan toch gewoon open en bloot te koop zijn op straat...

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 16 jul 2018, 16:45
door Joe de Mannen
off topic: is dat niet het hele opzet van gdpr ? dat je het nu weet....

J.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 17 jul 2018, 08:47
door NickG
@vikingSaskia,

Is er een zicht op hoe groot de support backlog momenteel is? Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn issue met verdwenen belkrediet gekregen...
Ik snap dat het wat druk is, maar 2 weken gewoon geen feedback krijgen wekt niet echt vertrouwen op dat het probleem gaat opgepakt worden :-(

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 17 jul 2018, 16:29
door VikingSaskia
Behoorlijk hoog, onze backlog. Gemiddeld ligt het aantal tickets 4 keer zo hoog als anders, waarbij de instroom en uitstroom momenteel status quo is.
Dat wilt zeggen dat als we nu blijven werken zoals we bezig zijn, dezelfde backlog aanhouden.

We zijn daarom aan het bijstaffen, onder andere intern helpt de volledige marketing afdeling mee (ik ook!) en extern zijn we ook een hele hoop aanwervingen aan het doen. Maar in enkele dagen is zoiets niet onder controle, kan toch nog makkelijk weken duren voordat we weer stabiliseren.

Maar @NickG, stuur me gerust even privé als je nog geen antwoord hebt gehad, kan wel even voor je kijken.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 04 sep 2018, 16:30
door decat
Het is daar inderdaad tijd om het zinkend piratenschip te verlaten.
Een mail met duidelijke info naar de support gestuurd en krijg je stomweg een antwoord dat je vermoedelijk de verkeerd sim hebt geactiveerd.
In de uitleg staat duidelijk dat dat niet het geval is en dat de nieuwe sim in mijn toestel niet werkt. :?

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 04 sep 2018, 17:05
door Beepee
Ook mijn gevoel, je krijgt gewoon niets zeggende, niet terzake zijnde antwoorden als antwoord als oplossing voor problemen

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 04 sep 2018, 17:19
door Joe de Mannen
Als dat met een nieuwe simkaart is voor het toekomstige orange network, dan klopt dat wel gewoon: er zijn eerst slechte sims verstuurd en daarna goei, als het goed is heb je er twee gekregen met tussenin een melding dat de eerste een slechte was.

J.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 04 sep 2018, 18:52
door WalterB1
Een dosis positief element is hier nodig;

MV is nog steeds enige provider waar gratis van gebruikmaken mogelijk is dankzij de puntjes die je kunt verdienen.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 04 sep 2018, 19:03
door decat
Joe de Mannen schreef:Als dat met een nieuwe simkaart is voor het toekomstige orange network, dan klopt dat wel gewoon: er zijn eerst slechte sims verstuurd en daarna goei, als het goed is heb je er twee gekregen met tussenin een melding dat de eerste een slechte was.

J.
Uhu, nog iemand dat niet kan lezen. In de uitleg naar hen toe staat dat het de nieuwe LAATSTE sim is, niet de verkeerde die ze hebben opgestuurd.
Om 1 of ander reden wil die (die = de nieuwe sim voor diegene die niet kunnen volgen) niet in mijn toestel werken, toestel zegt 'geen simkaart'. Als ik de oude sim terug in het toestel steekt geeft hij 'geen authorisatie op netwerk' wat wil zeggen dat deze wèl werkt maar niet meer actief is.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 04 sep 2018, 19:32
door Joe de Mannen
oeioei zenne

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 04 sep 2018, 19:47
door decat
T is toch waar, eerst op de helpdesk iemand dat het duidelijk aangekaarte probleem totaal negeert en naast de kwestie antwoordt, en dan hier nog eens hetzelfde. :lol:

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 05 sep 2018, 07:39
door Joe de Mannen
Ik kan de 'uitleg naar hen toe' niet zien dus... maar soit: veel plezier ermee. Mijn nieuwe sim werkte van de eerste keer als een tierelier, overzetten in minder dan 5 minuten.

:banana:

J.

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 05 sep 2018, 09:25
door Chinaski
Ik heb minstens een twintigtal mails gehad dat er een nieuwe sim in aantocht was.
Heb 3 nummers op mijn account, de laatste sim die ik kreeg werkt ook niet.
Het loopt daar echt wel in het honderd momenteel .

Re: RE: Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 05 sep 2018, 16:34
door decat
Klopt, in men waarop je reageert wel.
Joe de Mannen schreef:Ik kan de 'uitleg naar hen toe' niet zien dus...

:banana:

J.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Re: MV helpdesk gesloten?

Geplaatst: 05 sep 2018, 16:46
door MichelJ
Mmmm, heb 5 simkaarten, eerste is ondertussen vervangen zonder problemen, ik ben eens benieuwd :D

Eerste mail : binnen 14 dagen sturen we je een nieuwe sim kaart voor nr A
Tweede mail : je simkaart is onderweg voor nr B

Die 2e mail had ik niet echt gelezen, was immers zoals eerder aangegeven 2 weken later. Briefje open, en zag dan dat het voor nr B was