Wat een service dienst ...
Geplaatst: 10 jul 2018, 14:34
Op 02/07 doe ik een bestelling bij Orange voor een Love PRO met 2 GSM abbonnementen. De SIM kaarten gingen geleverd worden.
Op 04/07 krijg ik een mail dat de transporteur de SIM kaarten niet kon afleveren, raar, maar OK ... ik moest hen dan bellen op het nummer 02/7459500 ... wat een miserie daar zeg ...
Sinds 05/07 probeer ik die dienst regelmatig te bereiken, zonder success. Toegegeven, langer dan 5 minuten blijf ik niet aan de muziek hangen, ik moet namelijk ook verder werken. Vandaag 10/7 'eindelijk' binnen geraakt ..
1ste persoon (surinaams accent) luistert naar mijn uitleg, begrijpt het niet en stuur me door naar de Mobiele dienst, want SIM had ze verstaan. Bij de Mobiele diensten merken ze dat het over een Love PRO product gaan en ik wordt zonder enige mogelijkheid tot terugspreken doorgestuurd naar een andere diensten voor het Love product. Daar krijg ik iemand aan de lijn, doe terug mijn verhaal, en die antwoord. Aah .. SIM kaarten, dat is bij onze mobiele dienst ... en ik wordt terug doorgeschakeld om dan een (surinaams accent) bandje te krijgen met de melding: Technische Storing, gelieve later nog eens terug te bellen ...
GE-WEL-DIG dit ... ik probeer straks nog eens, maar als dat terug zoiets wordt dan annuleer ik mijn bestelling. Dan betaal ik liever iets meer en blijf ik maar bij Telenet.
Op 04/07 krijg ik een mail dat de transporteur de SIM kaarten niet kon afleveren, raar, maar OK ... ik moest hen dan bellen op het nummer 02/7459500 ... wat een miserie daar zeg ...
Sinds 05/07 probeer ik die dienst regelmatig te bereiken, zonder success. Toegegeven, langer dan 5 minuten blijf ik niet aan de muziek hangen, ik moet namelijk ook verder werken. Vandaag 10/7 'eindelijk' binnen geraakt ..
1ste persoon (surinaams accent) luistert naar mijn uitleg, begrijpt het niet en stuur me door naar de Mobiele dienst, want SIM had ze verstaan. Bij de Mobiele diensten merken ze dat het over een Love PRO product gaan en ik wordt zonder enige mogelijkheid tot terugspreken doorgestuurd naar een andere diensten voor het Love product. Daar krijg ik iemand aan de lijn, doe terug mijn verhaal, en die antwoord. Aah .. SIM kaarten, dat is bij onze mobiele dienst ... en ik wordt terug doorgeschakeld om dan een (surinaams accent) bandje te krijgen met de melding: Technische Storing, gelieve later nog eens terug te bellen ...
GE-WEL-DIG dit ... ik probeer straks nog eens, maar als dat terug zoiets wordt dan annuleer ik mijn bestelling. Dan betaal ik liever iets meer en blijf ik maar bij Telenet.