Pagina 1 van 1

Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 14:34
door Sasuke
Op 02/07 doe ik een bestelling bij Orange voor een Love PRO met 2 GSM abbonnementen. De SIM kaarten gingen geleverd worden.
Op 04/07 krijg ik een mail dat de transporteur de SIM kaarten niet kon afleveren, raar, maar OK ... ik moest hen dan bellen op het nummer 02/7459500 ... wat een miserie daar zeg ...

Sinds 05/07 probeer ik die dienst regelmatig te bereiken, zonder success. Toegegeven, langer dan 5 minuten blijf ik niet aan de muziek hangen, ik moet namelijk ook verder werken. Vandaag 10/7 'eindelijk' binnen geraakt ..

1ste persoon (surinaams accent) luistert naar mijn uitleg, begrijpt het niet en stuur me door naar de Mobiele dienst, want SIM had ze verstaan. Bij de Mobiele diensten merken ze dat het over een Love PRO product gaan en ik wordt zonder enige mogelijkheid tot terugspreken doorgestuurd naar een andere diensten voor het Love product. Daar krijg ik iemand aan de lijn, doe terug mijn verhaal, en die antwoord. Aah .. SIM kaarten, dat is bij onze mobiele dienst ... en ik wordt terug doorgeschakeld om dan een (surinaams accent) bandje te krijgen met de melding: Technische Storing, gelieve later nog eens terug te bellen ...

GE-WEL-DIG dit ... ik probeer straks nog eens, maar als dat terug zoiets wordt dan annuleer ik mijn bestelling. Dan betaal ik liever iets meer en blijf ik maar bij Telenet.

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 14:51
door cadsite
Soms zou je denken dat orange een dochter is van telenet met als enige doel ervoor zorgen dat mensen bij telenet blijven... :roll:
De zever die ik vorig jaar had om een SIM te registreren. Dat terwijl er op de site stond dat betaling met bancontact telt als registratie. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat het afgelopen week met een nieuwe SIM wel perfect verliep. Het kan dus, maar je moet geluk hebben.
Succes! :beerchug:

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 14:53
door ljd
Twitter of facebook is sneller voor deze dingen

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 15:38
door proximusboyke
idd ik bel nooit altijd via fb en ben altijd geholpen geweest.

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 15:41
door Sasuke
Zal ook eens via FB doen dan ... had net nog eens teruggebeld en ze hebben nu effectief technische issues waardoor ze vragen om later terug te bellen.

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 16:06
door Joe de Mannen
Vreemd voor een telecomfirma dat je niet geholpen geraakt via telefoon, toch ???

En ja, er zijn nog mensen die geen FB hebben...

J.

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 16:24
door boonpwnz
Ahn ik contacteer orange ook enkel via fb. Maargoed dat xwas ik al gewend bij proximus en mobile vikings ook.

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 16:41
door Unicorn1
Via fb probere regelen.

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 16:52
door proximusboyke
Dit is een oud zeer die bij alle operatoren in alle landen hetzelfde is.
En met het verlof is het dan nog erger, jobstudenten opleiden in 7 haasten. of outsourcing.
Zou zeker niet mogen, maar zo is het nu eenmaal.

Re: Wat een service dienst ...

Geplaatst: 10 jul 2018, 17:18
door Sasuke
Voorlopig alvast geen reactie op FB na enkele uren ... :(