Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Proficiat!
Heb je dan zo'n lichte wagen of zo'n zware caravan dat een BE noodzakelijk is?
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

Proficiat!
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

cadsite schreef: Heb je dan zo'n lichte wagen of zo'n zware caravan dat een BE noodzakelijk is?
Zodra de MTM van uw gespan meer is dan 3500kg heb je een BE nodig. 2200 (auto) + 1390 (caravan) = 3590kg -> BE
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

De regels ken ik, vandaar mijn vraag. Jij hebt dus net pech dat je boven de 3.5T uitkomt.
Maar goed, je hebt het nog vrij goedkoop kunnen oplossen blijkbaar.
Mooi!
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Leuk dagje gehad. Verjaardag, koor concert van de dochter en afgesloten met een lekker en leuk diner in een restaurant in de buurt.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

ivob schreef:Een live concert van de 2Cellos dat alle verwachtingen inlost.
thuis CD van 2cellos opgezet, zelfde beleving :lol:
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Moest het nu een DVD geweest zijn tot daar aan toe.
2Cellos is wel iets meer beleving dan alleen op het gehoor.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Een paar maand geleden de stadia aan €22,22 gekocht. Ik had een 6-tal maand gratis stadia, maar heb er amper mee gespeeld, toch niet echt mijn ding.
Dan maar verkocht aan €40. :angel:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Blues Peer … :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Zonet bericht dat huidige partner geslaagd is voor de 5de assesment in een reeks van 5. :banana:
Dat betekent dus dat alles achter de rug is en het volledige extra budget per direct wordt uitgekeerd. :beerchug:
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Is het mijn gedacht of steekt men bij Proximus recent wat meer bits in hun tv beeld?
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Blauwe lucht, de regen ver weg, het hooien achter de rug, de favoriete cocktails die vrij rondgaan, de uit Newfoundland op ijs overgevlogen verse zalm die ligt te sudderen, de favoriete spotify mix via de megaboom op max. Meer moet dat niet zijn. :banana: :banana:
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

ivob schreef:...de uit Newfoundland op ijs overgevlogen verse zalm die ligt te sudderen...
Als iedereen op de wereld jouw consumptie- en afvalpatroon heeft, hoeveel aardoppervlak is er dan nodig om deze levensstijl voor iedereen te kunnen onderhouden? De ecologische voetafdruk geeft een helder antwoord op die vraag.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

:offtopic:
Je hebt je van topic vergist.
Frustraties horen hier thuis: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... ie#p926982 :-D
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Effe Chromeburner.nl in de bloemen zetten, alsook Cardo.
Mijn intercom voor mijn motohelm wil niet meer updaten. Werkt nog wel perfect, maar dus aan de pc hangen is enkel laden, niet meer updaten.

Op zich niet zo erg, maar.. toch eens een mail maar cardo sturen of er geen truckje is.
Helaas, ik had alles al gedaan en meegegeven dat de intercom al van 06/2019 was dus wss uit garantie.

Tot mijn verbazing vroeg Cardo waar ik deze gekocht had, dus Chromeburner.
Oh, topwinkel, stuur hem daar maar naartoe met onze groeten en dat komt in orde.

Dus mailtje gedaan en inderdaad, geen enkel woord van 3 jaar oud, maar dat ze dit zouden oplossen, en mijn IBAN nodig hadden om zelfs de kosten van verzending op terug te storten.

Dit… is lang geleden, zo een service!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”