Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Lichte automatisatie van de boiler die gelukt is. de weg naar meer zelfconsumptie is ingeslagen.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Eindelijk terugbetaling gekregen van de creditnota's van Mega. Twee keer ingebrekestelling gedaan (verschillende vervaldagen) en op de uiterste datum die ik vermeld had voor "verdere stappen" hebben ze toch betaald.
Nadeel, het voorschot dat we zelf tegen 9/4 moesten betalen hebben ze al verrekend.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Afbeelding

Nu nog een half jaar twijfelen of ik dit effectief ga doen. :lol:

Proximus (die hier instaat voor fiber) denkt er wel anders over.
Afbeelding
:roll:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Hier hetzelfde, ik kan bestellen bij EDP maar bij PX staat dat ik nog even geduld moet hebben :)
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik kan bestellen maar ik mag niet van de huisbaas omdat de interne bekabeling nog niet in orde is :lol:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Afbeelding

Misschien niet zo positief voor Sodexo... maar 'k vind het grappig :)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
crackjack
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 okt 2015, 07:41
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 24 keer

sodexo is 1 grote ramp qua werking: site is een ramp
app werkt vaak niet goed
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Mijn totale cholesterol gezakt van 246 naar 180.
Slechte cholesterol gezakt van 190 naar 109.
:banana:
Gebruikersavatar
alphalpha
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 nov 2008, 06:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Ben eindelijk met pensioen :banana:
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

alphalpha schreef:Ben eindelijk met pensioen :banana:
Gefeliciteerd! Hopelijk mag je er nog lang van genieten in een goede gezondheid, maar opletten dat je niet het beruchte zwarte gat valt 8)
Computer(k)nul
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1728
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 22 keer

sky schreef:Mijn totale cholesterol gezakt van 246 naar 180.
Slechte cholesterol gezakt van 190 naar 109.
:banana:
Da's knap. En heb je daar medicatie voor genomen of gewoon je leven drastisch omgegooid ??
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

alphalpha schreef:Ben eindelijk met pensioen :banana:
Delijn jaarabonnement +/- 53 Euros en weeral index pensioenopslag nu in Mei ....en maar trammen en bussen heel jaar door voor die prijs :beerchug:
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

phil48 schreef:
sky schreef:Mijn totale cholesterol gezakt van 246 naar 180.
Slechte cholesterol gezakt van 190 naar 109.
:banana:
Da's knap. En heb je daar medicatie voor genomen of gewoon je leven drastisch omgegooid ??
In het begin regelmatig wat extra plantenstanolen genomen in de gekende drankjes.
Een beetje opgelet met rood vlees en dergelijke.
Maar ik denk dat het grootste effect komt van de extra beweging. Ik ben sinds het de hoge cholesterol beginnen te lopen in de plaatstelijke loop club.
3x week van start to run tot nu 10-12 km.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

En daar stopt het niet bij want door meer beweging en als gevolg betere conditie zal ook mentaal een verbetering optreden, een gezonde geest in een gezond lichaam. Proficiat!
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

Oef ....een hele opluchting om dit na al die overpositieve hernieuwbare energie "believers" steeds hier op U.B. te lezen ...,...., t'gaat de goeie richting uit om een paar nieuwe reactoren te plannen :beerchug:
We mogen blijkbaar de zerk voor Groen al bestellen tegen 2024....., mag ie in traditioneel grijs graniet zijn evenwel :lol:


https://www.hln.be/binnenland/vier-op-d ... ~a29947a5/

Vier op de vijf Vlamingen steunen langer openhouden kerncentrales

Vier op de vijf Vlamingen steunen het langer openhouden van de kerncentrales, zelfs van de Groen-kiezers vindt een op de twee dat een goed idee. :banana: Tegelijk wil de burger niet dat het klimaatbeleid hem iets kost. Dat blijkt uit De Stemming, een bevraging bij 1.884 Vlamingen in opdracht van De Standaard en VRT.Nws, waarover de kranten van Mediahuis en de VRT vandaag berichten.

IB 09-05-22, 05:36 Laatste update: 06:14 Bron: BELGA

Liefst 81 procent van de Vlamingen vindt dat er ook na 2025 kerncentrales moeten worden opengehouden. Op dezelfde vraag antwoordde in 2020 en 2021 respectievelijk slechts 65 en 66 procent bevestigend. De oorlog in ­Oekraïne, met de bijbehorende vrees voor energietekorten, verklaart die stijging wellicht. Opvallend is dat zelfs iets meer dan de helft (52 procent) van het Groen-electoraat te vinden is voor een verlenging van de kerncentrales, :lol: terwijl het zo snel mogelijk sluiten ervan een van de speerpunten van de partij blijft. :nono:
meer...
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Matt555 schreef: Delijn jaarabonnement +/- 53 Euros en weeral index pensioenopslag nu in Mei ....en maar trammen en bussen heel jaar door voor die prijs :beerchug:
De Omnipas 65+ van De lijn is niet afhankelijk van iemands pensioneringsdatum of status maar gewoon van de individuele leeftijd.
Ben je voor de leeftijd van 65 al gepensioneerd heb je er geen recht op en werk je bv. na de leeftijd van 65 jaar nog gepensioneerddan heb je er wel recht op.
De prijs bedraagt voor het eerste jaar 61 € en voor ieder volgend jaar 56 €. Reis je minder dan 17 keer per jaar met tram of bus van De Lijn is een gewoon ticket zelfs goedkoper dan de Omnipas. Met een m-card 10 betaal je bv. maar 1.7 € per rit van een uur.
Dan kan je jaarlijks al 3 m-card10 aankopen voor je aan de prijs van een 65+ kaart zit.
De Omnipas 65+ is ook niet geldig op alle lijnen van De Lijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om bij de eigen positieve ervaring van de dag te blijven: vanaf 10/2/22 krijg ik iedere dag een positief gevoel wanneer ik naar de dagafrekening van mijn energiemeter kijk. :banana:
In plaats van dat de energie mijn banksaldo negatief beïnvloed heeft het er sinds die dag alleen een positieve invloed op. :worship:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sky schreef:Maar ik denk dat het grootste effect komt van de extra beweging. Ik ben sinds het de hoge cholesterol beginnen te lopen in de plaatstelijke loop club.
3x week van start to run tot nu 10-12 km.
:thumbs: :worship:
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

ivob schreef:
Matt555 schreef: Delijn jaarabonnement +/- 53 Euros en weeral index pensioenopslag nu in Mei ....en maar trammen en bussen heel jaar door voor die prijs :beerchug:
De Omnipas 65+ van De lijn is niet afhankelijk van iemands pensioneringsdatum of status maar gewoon van de individuele leeftijd.
Ben je voor de leeftijd van 65 al gepensioneerd heb je er geen recht op en werk je bv. na de leeftijd van 65 jaar nog gepensioneerddan heb je er wel recht op.
De prijs bedraagt voor het eerste jaar 61 € en voor ieder volgend jaar 56 €. Reis je minder dan 17 keer per jaar met tram of bus van De Lijn is een gewoon ticket zelfs goedkoper dan de Omnipas. Met een m-card 10 betaal je bv. maar 1.7 € per rit van een uur.
Dan kan je jaarlijks al 3 m-card10 aankopen voor je aan de prijs van een 65+ kaart zit.
De Omnipas 65+ is ook niet geldig op alle lijnen van De Lijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om bij de eigen positieve ervaring van de dag te blijven: vanaf 10/2/22 krijg ik iedere dag een positief gevoel wanneer ik naar de dagafrekening van mijn energiemeter kijk. :banana:
In plaats van dat de energie mijn banksaldo negatief beïnvloed heeft het er sinds die dag alleen een positieve invloed op. :worship:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sky schreef:Maar ik denk dat het grootste effect komt van de extra beweging. Ik ben sinds het de hoge cholesterol beginnen te lopen in de plaatstelijke loop club.
3x week van start to run tot nu 10-12 km.
:thumbs: :worship:
Al 56 Euros...?? Wat zoooo duur al :roll: , ....kan kloppen .....MOET! kloppen als Ivob dat schrijft :lol: , detaillist met ster... :roll: , ik heb er laatst in 2018 gebruik van gemaakt bij overkomst naar mijn" koekestad " toen nog geen 56€ en wegens corona beperkingen quasi onmogelijk om vliegen de laatste jaren .

Thanks :thumbs: voor de info , zal zien of ik nog ergens 3 euro extra kan uitwringen :think: ...of ik kan verdorie niet meer quasi gratis "De lijnen" bij mijn terugkeer Belgikistan :wink:

(17 keer minstens om voordeel te hebben....,) ik de het alleen al voor het gemak , nooit in fout voor de heren controleurs indien scan gedaan van mobib ding :beerchug:
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Ik schrijf dat niet. Ik haal de info van De Lijn zelf aan (ipv te gokken kan je beter de info bij de betrokkenen zelf raadplegen, deze is vrij en voor iedereen overal ter wereld waar er een internetverbinding is raadpleegbaar).
Het is dus gewoon info van De Lijn zelf. Ik neem aan dat ze op dat vlak zelf weten waar ze mee bezig zijn?
Zelf geen ervaring mee gezien ik de leeftijdsgrens nog niet bereikt heb.
En nadien, maar dat is een persoonlijke overweging, ga ik ook geen gebruik van de 65+ pas van maken. Zoveel keer per jaar maken we geen gebruik van De Lijn. En voor die keer dat we het wel doen (om bv. van een randparking een stad binnen te rijden) maken we gewoon gebruik van het beschikbare budget op de smartphone. Dus onafhankelijk van leeftijd en inscannen vervoersbewijs en altijd in orde voor een zeldzame controleur.
Laatst gewijzigd door ivob op 09 mei 2022, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

ivob schreef:Ik schrijf dat niet. Ik haal de info van De Lijn zelf aan (ipv te gokken kan je beter de info bij de betrokkenen zelf raadplegen, deze is vrij raadpleegbaar voor iedereen).
Het is dus gewoon van De Lijn zelf. Ik neem aan dat ze op dat vlak zelf weten waar ze mee bezig zijn?
Zelf geen ervaring mee gezien ik de leeftijdsgrens nog niet bereikt heb.
MOET! kloppen als Ivob dat schrijft :lol:

Sarcasme ontgaat u blijkbaar betreffende mijn lijntje ..... :lol2:
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Het hoofdpunt waren niet de tarieven. In al je sarcasme is je dat waarschijnlijk ontgaan?
Punt is en was dat de status van gepensioneerde je niet automatisch recht geeft op zo'n 65+ pas (wat overigens een voordeel toegekend door de Vlaamse overheid is en niet van De Lijn).
Dat "voordeel" is verbonden aan de leeftijd. Of je nu gepensioneerd bent of niet doet er niet toe.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Warmtepomp stond in alarm (hoge druk) toen ik thuis kwam. Handleiding van de wp was niet echt duidelijk...

Gebeld naar de service lijn van ecoterm, telefonisch geholpen en het probleem kunnen verhelpen. En gelijk die mens zijn eigen nummer gekregen voor mocht ik nog problemen ondervinden :)

Steengoede service, dat bedrijf!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Een Tp-link AC1200 dat nog nooit gebruikt was kunnen kopen voor amper €25.
Beetje (veel) overkill, maar nu heb ik overal top-wifi, zelfs ver in de tuin.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

cadsite schreef:Een Tp-link AC1200 dat nog nooit gebruikt was kunnen kopen voor amper €25.
Beetje (veel) overkill, maar nu heb ik overal top-wifi, zelfs ver in de tuin.
De kippen zullen tevreden zijn, nu kunnen ze ook op Tiktok :wink:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Dizzy schreef:De kippen zullen tevreden zijn, nu kunnen ze ook op Tiktok :wink:
TokTok?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik heb enkel een haan en die komt wel naar het huis als hij op toktok wilt gaan. :angel:
Ik wilde dat extra AP vooral voor tijdens de zomer. Ik zit dan al eens buiten met een muziekje of een filmpje.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Een avondje met mijn favoriete gereedschap in Antwerpen en het weekend kan niet meer stuk, mijn oren daarentegen :lol:
Afbeelding
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Daarstraks bij het verlaten van Bellewaerde aqua parc gemerkt dat mijn Fitbit sense niet meer aan mijn pols zat. Snel alle glijbanen bekeken maar nergens te vinden. Dan toch maar eens gevraagd aan een redder, en ja hoor. Iemand had deze binnen gebracht!
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Eerst maar zoeken hoe ik toch maar kon laden aan een ANWB laadpaal zonder een pas van hen, want mijn gewoonlijke swipe met de iPhone wou die niet aannemen, om daarna toevallig te merken dat het met de fysieke kaart wel werkte omdat ik bij een volgende poging mijn portefeuille in de hand had :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Het is misschien niet een ervaring van 1 dag maar van 4 dagen :) Dit lange weekend was er een internationaal choral festival in NL, met een zeer stevige competitie erbij. We zijn top 5 geëindigd, wat met een 100% amateurkoor als het onze, waar geen basis voorwaarden gesteld worden (behalve kunnen zingen :lol: - geen auditie), toch een top prestatie is!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

twas misschien uit compassie :banana: :beerchug:

proficiat hoor !

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Proficiat ! Ben eens benieuwd, de muzieklerares van mijn dochter deed ook mee dacht ik (Sarah R.)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Joe de Mannen schreef:twas misschien uit compassie :banana: :beerchug:

proficiat hoor !

J.
Lol, nee, dan had het koor uit Oekraïne wel gewonnen [emoji854]
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

sky schreef:Mijn totale cholesterol gezakt van 246 naar 180.
Ik zit onder de 100... maar dan wel met medicatie.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Weekendje in het groenste deel van ons land verbleven en doorgewandeld. Prachtige natuur, vriendelijke mensen, lekker eten en dat onder een aangenaam zonnetje, leve Dardennen!
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Weekendje gewoon thuis gebleven. Zelfde beleving. :-D
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Een live concert van de 2Cellos dat alle verwachtingen inlost. :banana:
edit: spelfout
Laatst gewijzigd door ivob op 01 jun 2022, 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

ivob schreef:Een life concert van de 2Cellos dat alle verwachtingen inlost. :banana:
Life??? Correcte spelling is live.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Bedankt voor de correctie. Ik pas het aan.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Bij de eerste poging geslaagd voor mijn rij-examen BE, zonder rijschool, met eigen wagen en caravan :banana:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”