Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Deftige luchtfilter ipv Ford stock filter voor nieuwe Transit Connect L2 Sport, was op Volvo een enorm verschil ook:

https://www.amazon.nl/dp/B0823HXGSP

Groot voordeel is dat deze zeer lang meegaan, en het kuisen gaat nog vlotjes. Heb laatste exemplaar op amazon kunnen kopen ;)
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Dan toch gelukt :banana: den euro is binnen om een maandje naar streamz te kijken.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

ub4b schreef:Deftige luchtfilter ipv Ford stock filter voor nieuwe Transit Connect L2 Sport, was op Volvo een enorm verschil ook
Wat is het effect van zo'n betere luchtfilter juist? Ik lees in de (enige) gebruikersrecensie op Amazon dat het voor merkbaar meer koppel en vermogen zorgt, dat lijkt mij wel straf met enkel een luchtfilter van nog geen €50.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Misschien vergelijkt die reviewer met een oude, vervuilde filter?
Dan lijkt vermogenswinst me wel logisch.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Meer lucht voor meer/betere verbranding betekent automatisch minder filtering...

Het enige 'voordeel' is dat je die filters kan uitwassen, al is dat ook niet onbeperkt.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

JamesEarlGray schreef:
ub4b schreef:Deftige luchtfilter ipv Ford stock filter voor nieuwe Transit Connect L2 Sport, was op Volvo een enorm verschil ook
Wat is het effect van zo'n betere luchtfilter juist? Ik lees in de (enige) gebruikersrecensie op Amazon dat het voor merkbaar meer koppel en vermogen zorgt, dat lijkt mij wel straf met enkel een luchtfilter van nog geen €50.
Ik heb objectieve tools om dit uit te meten, zo kan ik de ECU met een Cobb access port v3 uitlezen en live honderden ecu parameters tonen.
Daar zitten nuttige uit te lezen variabelen tussen die wel degelijk het verschil tonen tussen tuning onderdelen, en zelfs het merk van brandstof heeft invloed. Na lang meten en testen, heeft voor mij Maes de beste 98 fuel momenteel. Beter nog is Aral 102 maar die kan je hier niet tanken.

Een belangrijke parameter is de buitentemperatuur, daar zie ik in mijn geval vlot 8% PK drop als het echt warm buiten is. De cobb kan ook live pk's tonen, en komt overeen met een dyno meting dan nog.

Een andere objectieve test is dezelfde long straight met en zonder tuning onderdeel te doen, en dan kijken welke Vmax je haalt na 1200m vertrekkende vanuit rolling start aan snelheid x. Ik heb daarvoor een vast plek, is wel even rijden tot daar. Die test hebben we al opnieuw gedaan telkens er iets veranderd werd, je moet uiteraard net zoals op een dyno meerdere runs doen om tot een gemiddelde te komen. Ik doe deze rolling om de koppeling te sparen. Aan launch control heb je niks en kost enkel koppeling op den duur.

één van de zaken die dus niks uitmaakt ivm luchtfilters, is de dikke buis die vertrekt na de uitgang van de luchtfilterbox te vervangen door een siliconenversie met minder drag, heb daar een dure mountune versie van met minder drag, enkel het geluid is dus anders, je hoort meer aanzuiggeluiden maar na 1200m is deze tweak niet sneller
tdemeyer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 651
Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
Locatie: Ronse
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 33 keer

Pengu schreef:Vandaag om 19u brengt Nasa nieuws over een patat in de ruimte, het is eens iets anders dan al die crisissen. :banana:
https://www.hln.be/wetenschap/nasa-maak ... ~acd0f6a2/
Voila zie, 't is officieel: de wereld vergaat op 24 september 2182.... :lol2: (alléé, toch een kans van 0,037 procent :banana: )
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Ieder jaar een goede dag als de voorheffing kadastraal inkomen binnenkomt: maar 152€ (en nee, geen cijfertje te weinig).

Stom dat dat betaald moet worden, maar supercontent dat het maar zo weinig is.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Nieuwsfeitje:
https://www.hln.be/bizar/duits-gezin-ve ... ~a9c28a8a/
Vervolgens belde zijn vader de snelwegpolitie van Bielefeld, aangezien het hele gezin in een file stond door een auto die in brand was gevlogen.
Zou dit nu fake-news zijn? :idea:
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

En als ze het tegendeel beweren zitten ze mee in het complot :)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 mar 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

Net een gewonde vogel binnengebracht bij het vogelopvangcentrum :banana: , tripje van 4km door de staat gesponsord :twisted:
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

's Morgens vroeg gaan lopen en een hert* gezien.

(* of iets dergelijks)
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

ub4b schreef:Deftige luchtfilter ipv Ford stock filter voor nieuwe Transit Connect L2 Sport, was op Volvo een enorm verschil ook:

https://www.amazon.nl/dp/B0823HXGSP

Groot voordeel is dat deze zeer lang meegaan, en het kuisen gaat nog vlotjes. Heb laatste exemplaar op amazon kunnen kopen ;)
Hier min of meer hetzelfde, maar dan van BMC. Bij mij wel nodig i.v.m. andere aanpassingen. Met een turbo benzine wel een mooi geluidje. Ik vervang die wel elke 30000km. Vertrouw dat kuisen niet. Een luchtfilter is op lange termijn heel belangrijk voor de motor. Stof en zand zorgen voor heel veel slijtage.

Wel knap dat je de originele behuizing behoudt. Velen monteren zo'n "kelk" waardoor ze meestal warmere lucht aanzuigen dan met het originele systeem. Nadelig dus.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Een enorme sprinkhaan zat op het parket in de living, gelukkig zo'n leeg doorzichtig really useful doosje in de buurt, beestje kunnen vangen, en dan het doosje in alle richtingen gedraaid en gekeerd om het aandachtig te bekijken en te filmen, was wel leuk te zien hoe die zijn pootjes en voelsprieten kuist. Je zag ook hoe ze eten.

Het beestje loopt echt gelijk spiderman onderste boven, en het lijkt alsof zwaartekracht hem weinig doet.

Heb er 4K footage van kunnen maken

Nadien hem in de voortuin terug losgelaten.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

MichelJ schreef:Net een gewonde vogel binnengebracht bij het vogelopvangcentrum :banana: , tripje van 4km door de staat gesponsord :twisted:
Niet te vroeg juichen. Paar weken geleden ook gedaan. Een week later een kaartje in de bus dat het dier ‘s anderdaags overleden was :(
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Bovenop de molen van de Hotond filmen, en dan zonder kleurscheuren blijven filmen terwijl je via de ladder afdaalt naar de begane grond doorheen de molen ;)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Vandaag snel mailtje gekregen dat ik alsnog voor mijn 2e Bosch 18V machine een extra batterij ga krijgen, registratieform wou mijn adres niet een 2e keer aanvaarden voor deze nieuwe machine binnen dezelfde promo campagne.

Dus heggeschaar + kantenmaaier op 18V beide in promo gekocht bij Hubo & Gamma en weldra dus 3x 18V 2.5 Ah en 1x 18V 2 Ah en nu ook al twee laders van het merk, een druppellader die bij de trimmer zat en een snellader bij de heggeschaar.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Het nu van spritmonitor.de

Vebruik Transit Connect L2 in 120pk versie met diesel+adblue zit nu al na een dikke 1000 km van fabriek op nog slechts 5.6 ~ 5.7l / 100 verbruik - het schommelt nu ertussen sinds de 2e tankbeurt ;)

Wat niet slecht is gezien
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

Hoofdtechnieker lokale Ford store die ook zelf met een L2 heeft gereden, vind het extreem laag.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Vanmorgen door de dauw fietsen naar het station en dan oog in oog komen met een schattig vosje. Uw dag kan niet meer stuk!
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Gij hebt geen kiekes :angel:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

iceke schreef:Gij hebt geen kiekes :angel:
Ik kom er dagelijks al genoeg van die tegen dus ik ga ze zeker niet beginnen kweken :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Tijdens fietsen de lokale "spa" ontdekt: de ginstbronnen aan de ginstberg.
En wat een leuke afdaling komende van Oosterzele ;)

Ondertussen ook een volledige studie gevonden van de RUG hoe het water ontgonnen wordt, en wat de samenstelling en geschiedenis van de bodem is, leerrijk.

Op basis van de samenstelling mineraalrijk (342mg/l droogrest) vergelijkbaar met Evian en Chaudfontaine, maar er zijn nog meer extreme uitschieters die in de duizenden gaan .... en dus meer dan 2 gram per liter droogrest ....

https://www.spa.be/nl/producten/spa-waters#table

Persoonlijk drink ik mineraalarm water met een veel lagere droogrest, respectievelijk 22 (Mt Roucous) en 38 mg/l (Spa) die ook kwa nitraten & sulfaten zeer laag zitten.

Maar het blijft boeiend dat er zo'n bron vlakbij is, en wat ze allemaal doen om het water niet te contamineren:

https://biblio.ugent.be/download/8504921/8505567.pdf
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Hier is dikwijls Ginstberg bruis in huis, het is maar water maar vind deze toch ver het 'lekkerst' van alle (bruis) waters. :lol:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Welkom bij AI, de software die veel data heel consequent kan toepassen, maar eigenlijk niet echt iets kan wat een mens niet kan.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Passen wij al jaren toe in de medische beeldvorming om ondersteunend te werken. Mag enkel in diagnose (nog) niet gebruikt worden.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Joe de Mannen schreef:maar eigenlijk niet echt iets kan wat een mens niet kan.

J.
AI kan veel, maar helaas nog niet alles:
https://entertainment.slashdot.org/stor ... y-about-ai

Gelukkig maar, of weldra ben ook jij overbodig
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ik zei het toch, AI kan eigenlijk niets wat een mens niet zou kunnen. Alleen sneller, consequenter en met meer data.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Celestal movies eindelijk op apple tv. Hopelijk kan ik dat behouden.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Bye bye stro, welcome hennep

Vandaag eindelijk een beter alternatief gevonden voor stro, voor in het kippenhok:
Hennepvezel: Hennepvezel is een 100% natuurlijke en milieuvriendelijke bodembedekking. Het hoge absorptievermogen, neemt vieze geurtjes snel en efficient op. Hennepvezelstrooisel is zeer geschikt voor mensen en dieren met een stofallergie en is zeer zuinig in het gebruik.
Best wel prijzig in den aveve (12.95 voor 20 kilo) maar je kan het veel goedkoper vinden:

https://www.plein.be/hennepvezelstroois ... g-48-liter

Een pak stro bij den boer kost een paar euro, maar die dingen transporteren niet prettig omdat het lekt. Op dit punt is hennep / hemp een veel meer praktisch product dus.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Als tegenhanger van het frustratietopic ook een positieve noot:

Vandaag regenwaterput eens gepeild. Eerste 'zomer' die we doorgeraken zonder dat ik de put al heb moeten bijvullen. Blijkt er zelfs nog altijd ongeveer 7m³ in te staan, dus zelfs als we een nazomer krijgen, ga ik allicht niet moeten bijvullen ...

ub4b schreef:Bye bye stro, welcome hennep

Vandaag eindelijk een beter alternatief gevonden voor stro, voor in het kippenhok:

Best wel prijzig in den aveve (12.95 voor 20 kilo) maar je kan het veel goedkoper vinden:

https://www.plein.be/hennepvezelstroois ... g-48-liter

Een pak stro bij den boer kost een paar euro, maar die dingen transporteren niet prettig omdat het lekt. Op dit punt is hennep / hemp een veel meer praktisch product dus.
Interessant. Hoe verhoudt zich dit tov bvb houtzaagsel (waar ik slechte ervaring mee heb). Of gedraagt het zich écht heel anders (meer zoals hooi/stro)?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

pfuhu schreef:Vandaag regenwaterput eens gepeild. Eerste 'zomer' die we doorgeraken zonder dat ik de put al heb moeten bijvullen. Blijkt er zelfs nog altijd ongeveer 7m³ in te staan, dus zelfs als we een nazomer krijgen, ga ik allicht niet moeten bijvullen ...
Een collega heeft een plastiek regenput gestoken bij een grondige renovatie. Bij een rijwoning zonder voortuin is de keuze snel gemaakt...
En zonder regen staat ie na 3 weken droog.
Aangezien het nooit droog is geweest deze zomer, is zijn drinkwaterverbruik catastrofaal gezakt: hij kon altijd water tappen uit zijn regenwaterput (ik denk alleen WC, wasmachine en tuin).
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

ub4b schreef:Bye bye stro, welcome hennep

Vandaag eindelijk een beter alternatief gevonden voor stro, voor in het kippenhok:
Hennepvezel: Hennepvezel is een 100% natuurlijke en milieuvriendelijke bodembedekking. Het hoge absorptievermogen, neemt vieze geurtjes snel en efficient op. Hennepvezelstrooisel is zeer geschikt voor mensen en dieren met een stofallergie en is zeer zuinig in het gebruik.
Best wel prijzig in den aveve (12.95 voor 20 kilo) maar je kan het veel goedkoper vinden:

https://www.plein.be/hennepvezelstroois ... g-48-liter

Een pak stro bij den boer kost een paar euro, maar die dingen transporteren niet prettig omdat het lekt. Op dit punt is hennep / hemp een veel meer praktisch product dus.
die 48liter weegt ongeveer 3kg a 4kg. :wink:

Wij gebruiken hier sinds enkele maanden ook hennepvezel ipv stro voor de kippen
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Vandaag voor mijn werk heb ik een Hoog voltage gebouw van Electrabel mogen bezoeken.
Hier moest een nieuwe -48v voeding komen.

Dat gebouwd is nooit geüpdatet geweest, dateert ergens van de Jaren 60.

grote hallen met overal nog antieke dikke T17 TL lampen, flikkerend.
Zwarte ronde schakelaars. elke kleine kamer is verlicht met die antieke witte bol lampen.
Oude vergeelde RTT (pre-Belgacom nog) telefoons voor dispatch.

Afbeelding

Oude technologie vindt ik altijd geweldig :D
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Vorige week een android app in elkaar gebokst om mijn zoon op een ludieke manier zijn tafels te laten oefenen.
Aangezien er misschien nog mensen zijn die dit kunnen gebruiken heb ik het zaterdag in google's play store gegooid. Na 5 dagen wachten, is het van de eerste keer goedgekeurd en onmiddellijk publiek beschikbaar :beerchug:

https://play.google.com/store/apps/deta ... elsoefenen
(gratis, geen catch, geen trackers, geen ads, niets niemendalle )

Mocht er iemand trouwens nog coole (publiekelijk beschikbare) soundboards kennen die leuk zijn voor kinderen, laat maar weten
tdemeyer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 651
Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
Locatie: Ronse
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 33 keer

Eindelijk VOLTE en VOWIFI beschikbaar op onze telenet business abonnementen... Zijn we eindelijk normaal bereikbaar als we thuis zijn.. of wacht.. Is dat nu eigenlijk een voordeel?? :think: :think:
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Een aangetekende brief van Orange (lachende postbode natuurlijk).. :nono:

Inhoud van de enveloppe: 2 cadeau-cheques (edenred ticket compliments) totale waarde €50,-
Gewonnen omdat ik wel eens enquêtes van orange invul (waarbij je ook meteen zicht krijgt op mogelijke toekomstplannen)..

Zo zie je maar: iets winnen op internet, het bestaat nog.
Het zou naïef zijn om nu te quoten “faith in humanity restored” maar het is natuurlijk wel een zeer fijne ervaring :lol:
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

AAWireless schreef:Production update
Just a short update. The factory released 5000 units last week, which are now on their way to the warehouses, where they will get packed and shipped out to you. This means if your item was in the locked status last week, you can expect a tracking number late this week or early next week.

On top of the 5000 units shipped out last week, the factory is releasing another 5000 units this week, before they go on holiday in the first week of October. This means many of you saw your units being locked today as we are now preparing for shipment on those units as well. These users can expect to have their tracking number available late next week.

The remaining 6000 units are going to be shipped after the factory resumes work, but we don't have the schedule for that just yet. We will update you as soon as we have this information.

The above units are all related to perks which had an estimated delivery in June and July, currently we do not have an update on perks expected for October, but delays are very likely for those perks as well.
Afbeelding

Binnenkort Android Auto Wireless :banana:
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 22 keer

heist_175 schreef:
AAWireless schreef: Binnenkort Android Auto Wireless :banana:
Topproductje hoor, al enkele maanden in gebruik :)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Na 3 weken reizen opnieuw mijn loopprogramma opgepikt en vastgesteld dat de conditie beter is dan verwacht.

De eerste weken waren vrij actief dus dat zat snor maar een week in la dolce Italia met Aprol Spritz en Kaiserschmarrn kan toch een invloed hebben... dat blijkt mee te vallen :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”