Voip werkt niet meer
Geplaatst: 18 jun 2018, 10:24
Hello,
Ik heb weer een probleem die onoplosbaar lijkt.
Sinds een tijd kan ik geen telefoonsoproepen via Voipbuster meer doen. Ik kan wel oproepen ontvangen, maar telkens ik iemand probeer op te bellen dan krijg een bezet tone, ongeacht welke nummer ik draai.
Ik gebruik Voipbuster al jaren, het heeft altijd goed gewerkt maar sinds een maand niet meer.
Ik heb een Fritz!Box 7390, de instellingen voor telefonie zijn juist, maar ik krijg altijd de info dat mijn telefoonnummer niet geregistreerd wordt bij Voipbuster, alhoewel de gegevens van mijn account juist zijn.
AVM heeft me veel gevolgd, ik ben er eigenlijk nog mee bezig, en ze zeggen uiteindelijk dat het aan Voipbuster moet liggen.
Voipbuster zegt dat aan hun kant alles ok is, ook met mijn account en password.
Ik heb een Gigaset A415a op Fon1 van Fritz!box aangesloten, het heeft in het begin een paar dagen gewerkt maar nu niet meer.
De Fritz!box is een nieuwe, pas terug van replacement in garantie, en zoals ik reeds zei de settings voor telefonie zijn juist, ik heb zelfs geprobeerd de settings van de oude werkende Fritzbox te importeren, maar zonder succes.
Als ik via de site van Voipbuster probeer een nummer op te bellen dan belt mijn telefoon, ik neem het op en hoor de andere zijn telefoon rinkelen, daarna komt de verbinding tot stand en ik kan het gesprek met de opgeroepene tot een goede einde brengen.
Dat wijst volgens mij op het feit dat mijn account gegevens juist zijn.
Zou dit probleem bij de Gigaset toestel liggen? ik heb ook geprobeerd deze laatste te resetten en terug te installeren zonder succes.
Ondertussen zit ik te wachten op de overschakeling van mijn Internet verbinding, van Dommel Cityconnect Lite naar Netconnect met speedpack, maar dit blijft nog duren, niettegenstaande mijn vragen naar Dommel gebeurt het nog niet, anders waren mijn problemen opgelost en zou ik van Voipbuster verlost zijn.
Ik weet echt niet meer wat te doen om ondertussen via mijn vaste telefoon te kunnen bellen. Ik hoop dat iemand van jullie een lichtje in deze situatie kan brengen.
Op voorhand bedankt, groeten,
Carlo
Ik heb weer een probleem die onoplosbaar lijkt.
Sinds een tijd kan ik geen telefoonsoproepen via Voipbuster meer doen. Ik kan wel oproepen ontvangen, maar telkens ik iemand probeer op te bellen dan krijg een bezet tone, ongeacht welke nummer ik draai.
Ik gebruik Voipbuster al jaren, het heeft altijd goed gewerkt maar sinds een maand niet meer.
Ik heb een Fritz!Box 7390, de instellingen voor telefonie zijn juist, maar ik krijg altijd de info dat mijn telefoonnummer niet geregistreerd wordt bij Voipbuster, alhoewel de gegevens van mijn account juist zijn.
AVM heeft me veel gevolgd, ik ben er eigenlijk nog mee bezig, en ze zeggen uiteindelijk dat het aan Voipbuster moet liggen.
Voipbuster zegt dat aan hun kant alles ok is, ook met mijn account en password.
Ik heb een Gigaset A415a op Fon1 van Fritz!box aangesloten, het heeft in het begin een paar dagen gewerkt maar nu niet meer.
De Fritz!box is een nieuwe, pas terug van replacement in garantie, en zoals ik reeds zei de settings voor telefonie zijn juist, ik heb zelfs geprobeerd de settings van de oude werkende Fritzbox te importeren, maar zonder succes.
Als ik via de site van Voipbuster probeer een nummer op te bellen dan belt mijn telefoon, ik neem het op en hoor de andere zijn telefoon rinkelen, daarna komt de verbinding tot stand en ik kan het gesprek met de opgeroepene tot een goede einde brengen.
Dat wijst volgens mij op het feit dat mijn account gegevens juist zijn.
Zou dit probleem bij de Gigaset toestel liggen? ik heb ook geprobeerd deze laatste te resetten en terug te installeren zonder succes.
Ondertussen zit ik te wachten op de overschakeling van mijn Internet verbinding, van Dommel Cityconnect Lite naar Netconnect met speedpack, maar dit blijft nog duren, niettegenstaande mijn vragen naar Dommel gebeurt het nog niet, anders waren mijn problemen opgelost en zou ik van Voipbuster verlost zijn.
Ik weet echt niet meer wat te doen om ondertussen via mijn vaste telefoon te kunnen bellen. Ik hoop dat iemand van jullie een lichtje in deze situatie kan brengen.
Op voorhand bedankt, groeten,
Carlo