Torenhoge stopzettingskosten orange
Geplaatst: 06 mei 2018, 23:49
Als vroegere klant van mobistar zijn we ergens in augustus 2017 automatisch overgegaan naar orange.
Door voortdurend foutieve ( te hoge ) facturaties hebben wij door advies van orange ons abonnement gewijzigd op 23/11/2017.
Ik heb toen idd getekend voor wijziging van mijn abonnement (geen verlenging) en orange heeft me dat ook zo mondeling toegelicht, om(uiteindelijk) correcte facturatie te verkrijgen .
Op de formulieren wijziging abonnement staat einddatum van het contract: 25/03/2018
NAV mail 17 nov 2017 08u20 van orange, werd er beloofd dat ik mijn korting van 14 € en 20 € in combinatie van de korting van 7.5% werd verlengd.
Echter als ik naar de facturaties kijk vanaf maart 2018 zijn die kortingen van 14 € en die 20 € per maand verdwenen.
Ik heb dan echter begrepen dat ons contract afgelopen was met orange.
Wij hebben alle nummers overgezet naar Telenet, met uitzondering van één nr: ....wat ik graag zou willen behouden.
Nu krijg ik een faktuur met 1748 € kosten stopzetting contract, die ik uiteraard wil betwisten indien mogelijk.
Vandaag had ik telefonisch contact opgenomen met orange , maar ze hadden totaal geen gehoor…
Ik heb wel momenteel de domiciliëring naar orange geblokkeerd.
Ik heb momenten een advocaat gecontacteerd.
Door voortdurend foutieve ( te hoge ) facturaties hebben wij door advies van orange ons abonnement gewijzigd op 23/11/2017.
Ik heb toen idd getekend voor wijziging van mijn abonnement (geen verlenging) en orange heeft me dat ook zo mondeling toegelicht, om(uiteindelijk) correcte facturatie te verkrijgen .
Op de formulieren wijziging abonnement staat einddatum van het contract: 25/03/2018
NAV mail 17 nov 2017 08u20 van orange, werd er beloofd dat ik mijn korting van 14 € en 20 € in combinatie van de korting van 7.5% werd verlengd.
Echter als ik naar de facturaties kijk vanaf maart 2018 zijn die kortingen van 14 € en die 20 € per maand verdwenen.
Ik heb dan echter begrepen dat ons contract afgelopen was met orange.
Wij hebben alle nummers overgezet naar Telenet, met uitzondering van één nr: ....wat ik graag zou willen behouden.
Nu krijg ik een faktuur met 1748 € kosten stopzetting contract, die ik uiteraard wil betwisten indien mogelijk.
Vandaag had ik telefonisch contact opgenomen met orange , maar ze hadden totaal geen gehoor…
Ik heb wel momenteel de domiciliëring naar orange geblokkeerd.
Ik heb momenten een advocaat gecontacteerd.