Pagina 1 van 1
e-mailadres aanmaken bij skynet
Geplaatst: 15 aug 2004, 21:18
door MeMeNtO
Al een geringe tijd probeer ik een e-mailadres aan te maken bij Skynet.
Ik ga dus naar dat skynettooltje & dan ben ik automatisch ingelogd bij volume, ik kan dus mijn volume checken enzo, dan klik ik links op e-mail, daar moet ik ook inloggen, ik neem mijn papiert met pass & login bij de hand & probeer opnieuw in te loggen & het lukt weer niet
Zelfde gebeurt als ik via IE, firefox of mozilla ga
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Geplaatst: 15 aug 2004, 21:20
door Sub Zero
Je moet daar dacht ik de login en pass ingeven voor je mail he. Als je die nog nooit aangepast hebt, dan zouden deze gelijk moeten zijn aan de login en paswoord van je internetverbinding. Wel inloggen zonder de @SKYNET achteraan.
Cheers
Geplaatst: 15 aug 2004, 21:23
door MeMeNtO
Heb ik gedaan, lukt niet, ik heb dat trouwens nooit verandert.
Geplaatst: 15 aug 2004, 21:26
door CueBoy
Ik weet dat het niet exact is wat je vraagt, maar als niks lukt, dan blijft enkel de gratis helpdesk nog over als optie : 0800/23.451.
edit : je hebt toch
hier proberen inloggen hé ? Want hier kan je ook inloggen met je emailadres - net zoals je kan inloggen met je gebruikersnaam.
Geplaatst: 15 aug 2004, 21:28
door MeMeNtO
Bedankt, ik zal eens proberen bellen nadat ik al tientallen mails heb gestuurd

Geplaatst: 15 aug 2004, 21:30
door CueBoy
MeMeNtO schreef:Bedankt, ik zal eens proberen bellen nadat ik al tientallen mails heb gestuurd

Misschien is het een kleine troost, maar mijn ervaring met de helpdesk is, dat je aan de telefoon sneller geholpen wordt als via hun online hulp-dienst (waar je idd. soms nogal eigenaardige antwoorden krijgt

)
Geplaatst: 15 aug 2004, 21:36
door MeMeNtO
CueBoy schreef:MeMeNtO schreef:Bedankt, ik zal eens proberen bellen nadat ik al tientallen mails heb gestuurd

Misschien is het een kleine troost, maar mijn ervaring met de helpdesk is, dat je aan de telefoon sneller geholpen wordt als via hun online hulp-dienst (waar je idd. soms nogal eigenaardige antwoorden krijgt

)
Mijn vorige contact via de telefoon was dat ik eens in mijn kasten moest kijken naar een ander paswoord

Geplaatst: 15 aug 2004, 21:44
door CueBoy
MeMeNtO schreef:Mijn vorige contact via de telefoon was dat ik eens in mijn kasten moest kijken naar een ander paswoord

Tja... daar gaat mijn theorie.
In het ergste geval, en als je daar voor open staat, kun je nog steeds vragen dat ze je paswoord herzetten, maar dan ga je je identiteit moeten staven met het faxen van een kopie van je paspoort (als ik het me goed herinner).
Geplaatst: 15 aug 2004, 21:46
door Sensei Zeon
zeg dan dat je denkt dat iem je pass heeft veranderd, en vraag of ze het willen resetten
hou wel je laatste factuur bij de hand
Geplaatst: 15 aug 2004, 21:53
door CueBoy
SeNsEi Ze0n schreef:hou wel je laatste factuur bij de hand
Ah ? Is de procedure veranderd ?

Geplaatst: 15 aug 2004, 22:00
door Sensei Zeon
ja, je hebt een factuur nummer en een of andere code onderaan het factuur nodig

Geplaatst: 15 aug 2004, 22:06
door CueBoy
SeNsEi Ze0n schreef:ja, je hebt een factuur nummer en een of andere code onderaan het factuur nodig

Allez, da's dan een pluspunt voor de mensen van Belgacom... want vroeger (de paspoort-historie) was het toch wel een beetje te omslachtig hé ?
Thanks for the info Sensei.
Geplaatst: 05 sep 2004, 22:12
door Djuizeppe
CueBoy schreef:SeNsEi Ze0n schreef:ja, je hebt een factuur nummer en een of andere code onderaan het factuur nodig

Allez, da's dan een pluspunt voor de mensen van Belgacom... want vroeger (de paspoort-historie) was het toch wel een beetje te omslachtig hé ?
Thanks for the info Sensei.
Pluspunt? Op die manier kan iedereen die je factuur te pakken krijgt ook je paswoord bemachtigen... Identiteitskaart is ook niet waterdicht, maar toch beter
Geplaatst: 06 sep 2004, 08:27
door Sub Zero
Nee hoor, want je moet bellen vanaf het nummer waar je ADSL op hebt ook. Dat in combinatie met die code is al redelijk veilig hoor. Ik was aant bellen vanaf m'n gsm en ze wilden het niet doen.
Ik vind het beter zo. Want niet iedereen heeft een fax in huis he.
Cheers