Pagina 1 van 1

OVH en verhuis, 1207 en gouden gids hebben nog oude gegevens

Geplaatst: 06 feb 2018, 08:32
door boran_blok
Hallo,

wij zijn onlangs vehuisd. Ik dacht dat met mijn gegevens te updaten in het OVH control panel er ik wel zou geraken. Maar dit lijkt niet het geval te zijn, want 1207 en de gouden gids hebben mijn nummer nog op ons oude adres staan.

Ik heb al via het wijzigingsformulier van 1207 een aanpassing gevraagd. Echter kan het zijn dat mijn gegevens centraal nog verkeerd staan? en hoe kan ik dat controleren.

Ik heb niet veel goesting dat als ik ooit de brandweer bel ze in wetteren staan ipv zingem

Re: OVH en verhuis, 1207 en gouden gids hebben nog oude gegevens

Geplaatst: 06 feb 2018, 09:56
door raf1
Kijk eens op https://www.ovhtelecom.fr/manager bij Coordonnées ==> Parution dans les annuaires ==> Statut
Als er een wijziging wordt doorgevoerd staat de status op "Synchronisation programmée"
Als de wijziging reeds is doorgegeven staat de status op "Synchronisé"

zie ook https://docs.ovh.com/fr/voip/publication-annuaire/
Il faut compter un délai moyen de 10 jours ouvrés pour la parution dans les annuaires.
Noodcentrales gebruiken volgens mij niet het 1207-telefoonboek, maar hebben een eigen systeem.

In het telefoniecontract met OVH staat het volgende (https://www.ovh.com/manager/dedicated/i ... agreements):
Le Service donne accès aux appels d'urgence, les informations du titulaire du service sont alors transmises aux services d'urgence ainsi que l'adresse de facturation renseignée pour permettre la géolocalisation de l'appel. Toutefois, OVH rappelle que l'appel sera transmis au centre d'appel compétent dans la zone géographique correspondant à l'adresse indiquée par le Client dans son interface de gestion.
Als je adres in de webinterface van OVH correct staat ingevuld, dan moet het dus werken.

Re: OVH en verhuis, 1207 en gouden gids hebben nog oude gegevens

Geplaatst: 07 feb 2018, 10:18
door MarkDM
Ik geef zulke zaken zelf door aan de telefoongids:http://www.1207.be/contact