OVH VoIP met 2 lijnen en GigasetC530IP?
Geplaatst: 05 sep 2017, 15:17
Even een vraag voor de VoIP kenners.
Gezien ik bij mij thuis zeer tevreden ben van OVH VoIP gaat mijn vriendin op haar kantoor ook alles van Proximus buitengooien en via VoIP bellen.
Ze heeft echter minstens 2 lijnen nodig, die op een 3-tal DECT draadloze telefoons moeten aankomen. Met liefst alle functionaliteit van de entreprise VoIP, nl vocale ontvangst met doorschakeling naar de luiste persoon, cascade syteem bij opgebeld worden, etc.
Nu kan je bij OVH een Gigaset C530IP bijkopen. Nu is mijn vraag: kan je hier aan dit basisstation extra handsets koppelen (al dan niet van Gigaset) en zal er dan bvb met elke 'hoorn' apart tegelijkrtijd kunnen gebeld worden (2 lijnen), of bvb allbei samen rinkelen bij een oproep maar wie eerst opneemt heeft het gesprek maar kan doorschakelen naar de andere, etc?
Ondersteunt de VoIP van OVH het ontvangen van een fax (ja, een 5tal keer per jaar wordt er nog gefaxt naar haar nummer).
Alvast bedankt voor jullie ervaringen!
Gezien ik bij mij thuis zeer tevreden ben van OVH VoIP gaat mijn vriendin op haar kantoor ook alles van Proximus buitengooien en via VoIP bellen.
Ze heeft echter minstens 2 lijnen nodig, die op een 3-tal DECT draadloze telefoons moeten aankomen. Met liefst alle functionaliteit van de entreprise VoIP, nl vocale ontvangst met doorschakeling naar de luiste persoon, cascade syteem bij opgebeld worden, etc.
Nu kan je bij OVH een Gigaset C530IP bijkopen. Nu is mijn vraag: kan je hier aan dit basisstation extra handsets koppelen (al dan niet van Gigaset) en zal er dan bvb met elke 'hoorn' apart tegelijkrtijd kunnen gebeld worden (2 lijnen), of bvb allbei samen rinkelen bij een oproep maar wie eerst opneemt heeft het gesprek maar kan doorschakelen naar de andere, etc?
Ondersteunt de VoIP van OVH het ontvangen van een fax (ja, een 5tal keer per jaar wordt er nog gefaxt naar haar nummer).
Alvast bedankt voor jullie ervaringen!