Pagina 1 van 1

Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 17 aug 2017, 17:54
door the animator
Ik probeer hun telefonisch te bereiken, want ik kan onder myproximus bijna niets meer doen. De tab 'MyOverview' werkt nog. Maar My Products, My Bills, My Usage, etc My Webmail werkt ook niet, maar als ik op 'Webmail' helemaal bovenaan klik dan werkt die wel.

Krijg iedere keer volgend bericht:

"You don't have access to this service. Sorry, you don't have the necessary access rights to use this application."

Ik wil o.a. volume bij bestellen, maar dat gaat dus nu niet. Na verschillende keren naar 080022800 proberen bellen en door de lange keuzemenus te gaan krijg ik doodleuk een bericht afgespeeld dat het ze door onvoorziene omstandigheden nu niet te bereiken zijn. WTF? Als ik nog een keer op dezelfde manier door de opties wil gaan door opnieuw te bellen, wordt mijn gesprek direct afgesloten bij het ingeven van mijn telefoonnummer zonder bericht??????

Heb al in en uit gelogd, en verschillende types browsers getest, geen oplossing. Werkt die allemaal wel nog voor andere mensen?

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 17 aug 2017, 19:12
door butskristof
Geen probleem met MyProximus hier momenteel.

Wel al gelijkaardige ervaringen gehad met hun helpdesk spijtig genoeg. Via Twitter is het soms beter, ik vind het nog altijd onhandig dat je hen niet gewoon kan mailen.

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 17 aug 2017, 19:17
door boonpwnz
butskristof schreef:
Wel al gelijkaardige ervaringen gehad met hun helpdesk spijtig genoeg. Via Twitter is het soms beter, ik vind het nog altijd onhandig dat je hen niet gewoon kan mailen.
Via twitter nog niet geprobeerd maar op facebook reageren ze niet meer...

Wel vervelend want ik vind een mail of brief nog altijd primeren dan over een telefonisch contact...

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 17 aug 2017, 21:12
door lacer
the animator schreef:Ik probeer hun telefonisch te bereiken, want ik kan onder myproximus bijna niets meer doen....
Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar ik heb eens zoiets voorgehad met Firefox. Onder Chrome (Chromium) werkte MyProximus wel goed.

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 18 aug 2017, 13:00
door Senne
Mailen gaat nog, maar het zit heel ver weg..

https://www.proximus.be/support/nl/id_c ... ienst.html

Snel aan de slag > ik ken mijn nummer > nummer > premium club / my prox > my prox > bepaalde items ontbreken > *scroll > [MAIL ONS]

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 18 aug 2017, 13:06
door q-tec
Met een oud abbo kan je geen volume meer bijbestellen assholles...
Er werkt inderdaad bijna niks meer bij de oude abbos.

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 18 aug 2017, 13:40
door axs
Vreemd... eergisteren nog bijbesteld voor men maxi...

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 18 aug 2017, 14:25
door Senne
q-tec schreef:Met een oud abbo kan je geen volume meer bijbestellen assholles...
Er werkt inderdaad bijna niks meer bij de oude abbos.
Waarom zou dat niet meer gaan? Op de website zelf lijkt niks veranderd: https://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/p ... olume.html

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 18 aug 2017, 16:31
door lacer
Vandaag zag ik deze melding:
Schermafdruk van 2017-08-18 16-30-24.png
We verbeteren MyProximus om alles gebruiksvriendelijker te maken.
Het zou eens tijd worden dat Meldingen werken, alsook het probleem bij het ingeven van een mail adres om Premium Club punten te ruilen moet eens aangepakt worden.

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 23 aug 2017, 04:40
door the animator
Ik geraak nu helemaal niet MyProximus. Ik gebruik normaal Firefox. Maar ik heb nu ook Chrome, Internet Explorer, en MS Edge geprobeerd. Niks werkt, blijft gewoon hangen (scherm toont: Time flies... Loading in progress..). En aan cookies kan het niet liggen, want die andere browsers heb ik nog nooit gebruikt op mijn huidige computer. Heb zelfs even firewall en virusbescherming af gezet, geen verandering. Bellen heb ik opgegeven. Zal langs een winkel moeten gaan. Grrr.

Trouwens als ik naar deze pagina ga https://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/p ... olume.html zoals hierbij aangegeven, dan krijg ik de pagina om 150 GB volume bij te bestellen. Klik ik echter op 'activeer', dan krijg ik dit te zien;

"Oops! This is awkward
You’re looking for something that doesn’t actually exist (anymore) …"

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 23 aug 2017, 08:36
door Splitter
the animator schreef:Ik geraak nu helemaal niet MyProximus. Ik gebruik normaal Firefox. Maar ik heb nu ook Chrome, Internet Explorer, en MS Edge geprobeerd. Niks werkt, blijft gewoon hangen (scherm toont: Time flies... Loading in progress..).
hier werkt alles.
maar ik heb het ooit wel gehad dat ik idd ook vast bleef op dat scherm... en toen lag het aan ublock origin, sinds ik die heb uitgeschakeld voor de proximus site geen problemen meer gehad.

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 23 aug 2017, 10:26
door blaatpraat
lacer schreef:Het zou eens tijd worden dat Meldingen werken, alsook het probleem bij het ingeven van een mail adres om Premium Club punten te ruilen moet eens aangepakt worden.
Ah, ik ben niet de enige met dat probleem, waarbij de klantendienst Oost-Indisch doof blijft...

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 27 aug 2017, 20:07
door luigi
Van support gesproken: wij zitten hier al van vrijdagmiddag zonder internet of tv, op de hoek van de straat zijn ze een nieuw flatgebouw aan het bouwen, vermoedelijk een kabel overgetrokken.
Tegen een uur of 5 naar de helpdesk gebeld, de klassieke truukjes: modem 1 minuut zonder stroom zetten, het reset knopje achteraan indrukken... Ja madam, dat heb ik allemaal al geprobeerd... Oei , dan weet ik het ook niet, kan u mss eens bij de buren gaan vragen of die verbinding hebben... Zo gezegt zo gedaan, in bijna heel de straat gaan vragen of ze verbinding hebben .Neen mijnheer wij hebben Telenet. On het kort te maken, heel de straat zit bij Telenet, behalve een koppeltje bij Scarlett.
Die hadden ook al gebeld, met als resultaat.... een rekening van 7 euro om naar de helpdesk te bellen...
Terug naar binnen, terug gebeld naar Proximus.... Oei mijnheer,DAT is een probleem.. Of ze geen technieker kunnen sturen, ja maar onze techniekers werken maar tot 7 uur, morgen dan....., helaas al onze techniekers zijn morgen bezet, en op zondag werken ze natuurlijk niet...., ja natuurlijk, maandag dan....,ik ga proberen voor maandag..., en nu zit ik hier te wachten tot het maandag wordt...ik ben benieuwd...

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 27 aug 2017, 20:48
door kamiel
Wij hebben ook eens zo iets gehad, door werken een kabel door. Ja, meneer, er kan pas binnen 2 weken een lasser komen om dit te herstellen!!! Op dit gebied is Proximus echt onredelijk!
Bij Telenet is het meestal dezelfde dag nog hersteld!

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 27 aug 2017, 21:07
door luigi
Dat was nog in den tijd van den RTT zekers... :beerchug:

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 27 aug 2017, 21:14
door kamiel
Ik denk nu 3 jaar geleden :bang:

Re: Support van Proximus onbestaande?

Geplaatst: 28 aug 2017, 13:28
door luigi
Technieker is langs geweest, 1koperpaar was "dood", tech heeft alles aangesloten op het 2` koperpaar... So far so good... Hopelijk trekken ze de 2' draad ook niet over...