Pagina 1 van 1

Geen details meer in MyProximus

Geplaatst: 05 jul 2017, 11:52
door MarkDM
Onze factuur komt rond de 12e v/d maand. We zijn nu de 5de van de nieuwe maand. Waar kan ik het verbruik van vorige maand raadplegen ? Voor mobiele data is dat niet voorzien. Enkel de lopende maand. Ook geen detail meer over gebelde nummers. Geen historieken.
Ik moet dus 2 weken wachten voor meer info.
Vroeger haalde ik alle details uit MyProximus: dataverbruik per maand, sms-jes, gesprekken. Nu niets meer.
Ze lokken het uit dat je overstapt naar een low cost operator met minder service: ze geven zelf ook geen service meer.
Mijn dochter is thuis gekomen en zegt dat ze de voorbij weken smssen gekregen heeft over verbruik buiten bundel. Maar ik kan niets raadplegen voor de afgesloten maand juni. Pff.

Re: Geen details meer in MyProximus

Geplaatst: 05 jul 2017, 12:35
door Sparky
Dataverbruik van de afgelopen maanden kan je terugvinden onder:
MyProximus > Tab Verbruik > Onder betreffende GSM nummer: Meer details over uw verbruik > Mijn belkrediet en extra kosten nakijken > Nummer selecteren, periode aanduiden en je krijgt een overzicht.

Een overzicht van de gebelde nummers vind ik ook niet terug.

Re: Geen details meer in MyProximus

Geplaatst: 05 jul 2017, 12:54
door MarkDM
Ja, zo juist kon ik daar geen nummer selecteren in die lijst. Na heraanloggen lukt het wel. Bedankt.
Dat was dus het probleem.
Maar het zijn toch nog veel minder details dan vroeger.

Re: Geen details meer in MyProximus

Geplaatst: 05 jul 2017, 13:27
door marcvt63
kan men paswoorden in myproximus veranderenN
of nickname?