Geen details meer in MyProximus
Geplaatst: 05 jul 2017, 11:52
Onze factuur komt rond de 12e v/d maand. We zijn nu de 5de van de nieuwe maand. Waar kan ik het verbruik van vorige maand raadplegen ? Voor mobiele data is dat niet voorzien. Enkel de lopende maand. Ook geen detail meer over gebelde nummers. Geen historieken.
Ik moet dus 2 weken wachten voor meer info.
Vroeger haalde ik alle details uit MyProximus: dataverbruik per maand, sms-jes, gesprekken. Nu niets meer.
Ze lokken het uit dat je overstapt naar een low cost operator met minder service: ze geven zelf ook geen service meer.
Mijn dochter is thuis gekomen en zegt dat ze de voorbij weken smssen gekregen heeft over verbruik buiten bundel. Maar ik kan niets raadplegen voor de afgesloten maand juni. Pff.
Ik moet dus 2 weken wachten voor meer info.
Vroeger haalde ik alle details uit MyProximus: dataverbruik per maand, sms-jes, gesprekken. Nu niets meer.
Ze lokken het uit dat je overstapt naar een low cost operator met minder service: ze geven zelf ook geen service meer.
Mijn dochter is thuis gekomen en zegt dat ze de voorbij weken smssen gekregen heeft over verbruik buiten bundel. Maar ik kan niets raadplegen voor de afgesloten maand juni. Pff.