Pagina 1 van 1
Weepee
Geplaatst: 04 jun 2017, 08:15
door kamiel
Hoe gaat het tegenwoordig nog met Weepee?
Ik zou graag binnenkort de 2 nummers op het werk naar Weepee porteren. Nu betalen we nog ongeveer €42+BTW/maand aan proximus voor een ISDN lijn met 2 nummers. 1 telefoon en 1 fax. Fax wordt bijna nooit meer gebruikt. Uitgaande nummers gaan nu al ruim een jaar via VOIP.
Voor ik de stap zet wil graag even weten of alles nog steeds vlot werkt bij Weepee...
thuis heb ik ook Weepee, maar dit wordt maar heel zelden gebruikt, dus niet echt een referentie.
Re: Weepee down
Geplaatst: 04 jun 2017, 09:39
door fryelectro
Alles werkt maar verder weinig innovatie en veel stilte.
Re: Weepee down
Geplaatst: 04 jun 2017, 10:57
door UBremoved9108
Persoonlijk werk ik nietmeer met WeePee: ik vertrouw ze niet echt meer (waarom weet ik niet), maar je hoort er zo weinig van, enz.
Intertel & heel soms 3StarsNet. Intertel wel heel wat duurder, maar tenminste een zeer goede service.
Re: Weepee down
Geplaatst: 04 jun 2017, 12:40
door kamiel
Ik twijfel ook of ze wel nog lang betrouwbaar gaan zijn. Vandaar dat ik hier nog even navraag...
Re: Weepee down
Geplaatst: 04 jun 2017, 13:39
door FunkStar
Gebruikt Intertel niet gewoon WeePee?
Re: Weepee down
Geplaatst: 04 jun 2017, 14:37
door AfAX
Nooit problemen mee gehad. Zie dan ook niet in waarom dit zou moeten veranderen.
Re: Weepee down
Geplaatst: 04 jun 2017, 14:50
door satsurfer
Ze hebben hun tarieven nooit interessant/concurrentieel gemaakt. Hun Tv product was een doodgeboren kind. webclient interface nog nooit gewijzigd in hun 10 jarig bestaan. In het begin pochten ze dat ze CNIP hadden.
"Calling Name Identification Presentation (CNIP) enables the calling party's name to be shownon the display of the called party's telephone when a call is received."
In het begin kreeg je bij sommige nummers de naam, nu al jaren niet meer. Ze plukten dit gewoon uit de 1207 database met een script. Blijkbaar veranderde die website constant, en deden ze de moeite niet meer om het telkens werkend te houden.
Vergelijk dat eens met OVH (en hun prijzen & service, webclient). Dan weet je het wel.
https://www.companyweb.be/gratisbtwopzo ... itchLang=2
Bekijk eens de bedrijfsresultaten..(helaas kan ik niet meer info opvragen)
Van zo'n bedrijf verwacht je dat ze toch op een blauwe maandag de stekker eruit trekken.
Of zie ik dat verkeerd?