Problematische support
Geplaatst: 19 jan 2017, 15:32
Beste,
Ik heb donderdag 12/01/2017 via de website een dolfijn abonnement besteld als zelfstandige. Alles correct verlopen, bevestigingsmail ontvangen van mijn aankoop. De simkaart zou 2 dagen later toekomen.
Dinsdag nog steeds geen simkaart ontvangen. Ik bel naar de support dienst en ze kunnen niets terugvinden, zelfs het ordernummer niet. Na 4 keer doorgeschakeld te worden raden ze mij aan om eens langs te gaan in de shop.
Woensdag ga ik langs in de shop maar daar konden ze ook niets vinden. Hij wou het abonnement voor ons aanmaken maar wou niet de korting geven die er momenteel op het internet loopt dus hebben we het abonnement niet afgesloten. Terug thuis heb ik opnieuw de bestelling online gedaan en opnieuw alles vlot verlopen. Na het ontvangen van de aankoopbevestiging heb ik onmiddellijk naar de klantendienst gebeld om te kijken of ze nu wel iets konden terugvinden. Zonder resultaat. Ze gingen mij terugbellen.
Deze morgen nog steeds niemand aan de lijn gehad, orange reageert niet via social media ( FB en Twitter ). Na nogmaals de klantendienst te contacteren hebben ze het incident ge-escaleeerd en gaan ze mij binnen de 24h terug contacteren.
Hebben sommige mensen hier ook zo een slechte ervaring met Orange? Wanneer je op de sociale media gaat kijken zijn er sinds 2017 enkel maar slecht reacties.
Op hun website staat dat ze de beste support hebben van Belgiƫ, maar ik heb nog nooit zo een slecht support gekregen!!
Ik heb donderdag 12/01/2017 via de website een dolfijn abonnement besteld als zelfstandige. Alles correct verlopen, bevestigingsmail ontvangen van mijn aankoop. De simkaart zou 2 dagen later toekomen.
Dinsdag nog steeds geen simkaart ontvangen. Ik bel naar de support dienst en ze kunnen niets terugvinden, zelfs het ordernummer niet. Na 4 keer doorgeschakeld te worden raden ze mij aan om eens langs te gaan in de shop.
Woensdag ga ik langs in de shop maar daar konden ze ook niets vinden. Hij wou het abonnement voor ons aanmaken maar wou niet de korting geven die er momenteel op het internet loopt dus hebben we het abonnement niet afgesloten. Terug thuis heb ik opnieuw de bestelling online gedaan en opnieuw alles vlot verlopen. Na het ontvangen van de aankoopbevestiging heb ik onmiddellijk naar de klantendienst gebeld om te kijken of ze nu wel iets konden terugvinden. Zonder resultaat. Ze gingen mij terugbellen.
Deze morgen nog steeds niemand aan de lijn gehad, orange reageert niet via social media ( FB en Twitter ). Na nogmaals de klantendienst te contacteren hebben ze het incident ge-escaleeerd en gaan ze mij binnen de 24h terug contacteren.
Hebben sommige mensen hier ook zo een slechte ervaring met Orange? Wanneer je op de sociale media gaat kijken zijn er sinds 2017 enkel maar slecht reacties.
Op hun website staat dat ze de beste support hebben van Belgiƫ, maar ik heb nog nooit zo een slecht support gekregen!!