Pagina 1 van 1

Orange klantenzone niet raadpleegbaar

Geplaatst: 17 aug 2016, 16:57
door satsurfer
Afbeelding
vorige week een abbo aangegaan (kangoeroe 7), mijn bestaande nr. terug naar Tempo Giga gezet.

Moest dus nieuwe klantenlogin aanmaken met nieuw gsmnr. (kangoeroe 7) en internet+tv.

Lukte (kon inloggen), nadien dacht ik, zou beter de login (emailadres) wijzigen naar die van het oude gsmnr. En toen liep het verkeerd....
Ondertussen oude gsmnr. ook andere login gegeven, zonder probleem.

Nu hebben ze al mijn account gereset, terug geprobeerd aan te maken, lukte (bevestigingsmail). Maar inloggen gaat gewoon NIET. iemand zelfde probleem?

Ze hebben nu een dossier opgemaakt....

Re: Orange klantenzone niet raadpleegbaar

Geplaatst: 17 aug 2016, 19:39
door Vaganzza
Had ook problemen vorige week. Een reset loste de problemen op, alleen heet ik officieel in hun systeem "justine anonymous". Natuurlijk moet je niet denken dat dit mijn naam is, alsook kan ik het niet wijzigen...

Nu bezig met Dolfijn 12 abo en nummeroverdracht (zelfde mailadres bij bestelling gebruikt). Ben eens benieuwd of dat 2e nummer ineens goed in de klantenzone bij komt (zou moeten hebben ze mij verteld)...

Re: Orange klantenzone niet raadpleegbaar

Geplaatst: 18 aug 2016, 07:07
door Vaganzza
De site is in onderhoud, wou net eens proberen inloggen...

Re: Orange klantenzone niet raadpleegbaar

Geplaatst: 20 aug 2016, 13:41
door jc_dnl
Vaganzza schreef:Had ook problemen vorige week. Een reset loste de problemen op, alleen heet ik officieel in hun systeem "justine anonymous". Natuurlijk moet je niet denken dat dit mijn naam is, alsook kan ik het niet wijzigen...
Hoe heb je dit gedaan? Ik kan de naam in de klantenzone niet aanpassen. Twee keer de klantendienst gevraagd om te resetten. Lukt gewoon niet, naam blijft dezelfde.

Re: Orange klantenzone niet raadpleegbaar

Geplaatst: 20 aug 2016, 14:37
door satsurfer
kan nog altijd niet inloggen via pc. Gelukkig klopt de factuur via mail :-D . Kon wel eens mobiel inloggen, maar daar zag ik mijn internet+tv niet.
Soit, is een extra nr. speciaal voor internet+tv, om geen 15 € te moeten betalen. Veel tevredener met IOM, sorry...heet nu 'tempo Giga' :-D

Re: Orange klantenzone niet raadpleegbaar

Geplaatst: 20 aug 2016, 15:48
door Vaganzza
jc_dnl schreef:
Vaganzza schreef:Had ook problemen vorige week. Een reset loste de problemen op, alleen heet ik officieel in hun systeem "justine anonymous". Natuurlijk moet je niet denken dat dit mijn naam is, alsook kan ik het niet wijzigen...
Hoe heb je dit gedaan? Ik kan de naam in de klantenzone niet aanpassen. Twee keer de klantendienst gevraagd om te resetten. Lukt gewoon niet, naam blijft dezelfde.
Als je goed zou lezen dan zie dat ook bij mij de naam verkeerd blijft... Ook na de reset... Wat wel lukte na een reset was om terug mijn saldo te zien.

Heb trouwens sinds vandaag (op een zaterdag nota bene!) 2 nrs overgezet (gisteren omstreeks 16u pas in gang gezet, nog nooit zo vlot overgeschakeld!). Die staan beiden niet in mijn klantenzone, alhoewel dat wel automatisch zou moeten (via sociale media als antwoord gehad). Ook de My Orange app geeft direct foutmelding bij starten, dus al een nieuw bericht verzonden naar hen :wink: Over het algemeen eigenlijk best tevreden van hun klantendienst via social media (zoals bij alle grote bedrijven tegenwoordig).

Re: Orange klantenzone niet raadpleegbaar

Geplaatst: 20 aug 2016, 19:44
door jc_dnl
Vaganzza schreef:
Als je goed zou lezen dan zie dat ook bij mij de naam verkeerd blijft... Ook na de reset... Wat wel lukte na een reset was om terug mijn saldo te zien.
Als er iemand duidelijk schrijft, dan kan ik da goed lezen : er stond niet wat de naam was in de klantenzone voor de reset.