Factuur na factuur voor nieuwe klant gsm telenet
Geplaatst: 31 jul 2016, 11:14
op 18-06-17 klant geworden voor gsm bij telenet. Direct een domiciliëring genomen daar ze verder niks zeiden van je moet de eerste factuur zelf betalen dacht ik alles is ok. Om 25-7-16 krijg ik een mail met de herinnering dat er nog een bedrag openstaat. Ik diezelfde dag terug naar de winkel. En daar hebben ze geprobeerd een nieuw domiciliëring aan te vragen. Maar ze kregen de nodige documenten niet. Ik zei ga het zelf wel doen omdat ik het niet meer vertrouwde. Thuis toch nog even gebeld met de klantendienst en die antwoordde voorlopig niks doen en zien wat er op de volgende factuur staat op 28-07-16 . Daar stond op te betalen op rekeningnr maar niet dat het betaald zou worden via domiciliëring dus ik dit betaald.
Dus ik op 28-07-16 via doccle een nieuwe domiciliëring aangevraagd en digitaal ondertekend. Alles volgens de persoon van de live chat met doccle in orde.
Had ook een klacht over de winkel ingediendr bij telenet. 2x door telenet gebeld maar kon deze niet beantwoorden, en ook en mail. Pas kunnen bellen op 29-7-16 daar ze maar open zijn van 10-16u op deze dienst. Daar kreeg ik 15 € korting.
Op 30-7-16 terug een factuur met het bedrag op van de factuur van 28-7-16 - de korting. en dat deze via domiciliëring zal betaald worden.
Maar het totale bedrag is al betaald zonder de korting die ik op 29-7-16 kreeg. Wat nu ??
Dus ik op 28-07-16 via doccle een nieuwe domiciliëring aangevraagd en digitaal ondertekend. Alles volgens de persoon van de live chat met doccle in orde.
Had ook een klacht over de winkel ingediendr bij telenet. 2x door telenet gebeld maar kon deze niet beantwoorden, en ook en mail. Pas kunnen bellen op 29-7-16 daar ze maar open zijn van 10-16u op deze dienst. Daar kreeg ik 15 € korting.
Op 30-7-16 terug een factuur met het bedrag op van de factuur van 28-7-16 - de korting. en dat deze via domiciliëring zal betaald worden.
Maar het totale bedrag is al betaald zonder de korting die ik op 29-7-16 kreeg. Wat nu ??