Scarlet proximus technieker lijn activeren
Geplaatst: 29 maa 2016, 19:09
Hallo,
ik heb scarlet adsl abo. (25 euro)
Maar ik heb geen actieve telefoon lijn van Belgacom.
ik heb brief van scarlet ontvangen met username en Passwoord.
ik had aan scarlet gevraagd of er proximus of belgacom technieker langs komt om de telefoon lijn te activeren. ze zeiden " Nee"
Maar vorige jaar was er proximus technieker langs geweest om de lijn te activeren. en toen had ik hem (toevallig) gevraagd of dit elke keer moest gebeuren. want ik heb maar 6 maanden internet nodig op die adres en na 6 maanden zal ik de abo. opzeggen en volgend jaar weer aboneren.
Hij zei "dat elke keer er nieuwe abo. is ,moet de lijn geactiveerd worden".en zal er technieker langs komen.
Hij had toen kabeltje aangesloten of zoiets in Belgacom kast bij de electrische meters en had toen mij gezegd dat binnen 1 uur zal het werken, hij moest nog iets in de centrale (kast) veranderen of zo.
ik had vorige dagen telefoon gehad van de technieker, maar ik was niet bereikbaar. ik belde proximus vandaag en die zeiden me dat ik naar scarlet moest bellen. en toen ik naar scarlet belde, zeiden ze "Meneer er zal geen technieker langs komen, want de lijn is al actief, vanop afstand"
Hoe is dit mogelijk? want ik heb 6 jaar 6 maandelijkse abo. gehad op die adres en elke keer is technieker langs geweest. vorige jaar zeiden ze me ook dat er geen technieker langs zou komen, maar toch is er ene langs geweest.
ik heb scarlet adsl abo. (25 euro)
Maar ik heb geen actieve telefoon lijn van Belgacom.
ik heb brief van scarlet ontvangen met username en Passwoord.
ik had aan scarlet gevraagd of er proximus of belgacom technieker langs komt om de telefoon lijn te activeren. ze zeiden " Nee"
Maar vorige jaar was er proximus technieker langs geweest om de lijn te activeren. en toen had ik hem (toevallig) gevraagd of dit elke keer moest gebeuren. want ik heb maar 6 maanden internet nodig op die adres en na 6 maanden zal ik de abo. opzeggen en volgend jaar weer aboneren.
Hij zei "dat elke keer er nieuwe abo. is ,moet de lijn geactiveerd worden".en zal er technieker langs komen.
Hij had toen kabeltje aangesloten of zoiets in Belgacom kast bij de electrische meters en had toen mij gezegd dat binnen 1 uur zal het werken, hij moest nog iets in de centrale (kast) veranderen of zo.
ik had vorige dagen telefoon gehad van de technieker, maar ik was niet bereikbaar. ik belde proximus vandaag en die zeiden me dat ik naar scarlet moest bellen. en toen ik naar scarlet belde, zeiden ze "Meneer er zal geen technieker langs komen, want de lijn is al actief, vanop afstand"
Hoe is dit mogelijk? want ik heb 6 jaar 6 maandelijkse abo. gehad op die adres en elke keer is technieker langs geweest. vorige jaar zeiden ze me ook dat er geen technieker langs zou komen, maar toch is er ene langs geweest.