Pagina 1 van 1
Premium club : Kinepolis ticket
Geplaatst: 24 dec 2015, 19:52
door fredo66
Na jaren lang sparen mag ik eindelijk eens een kinepolis ticket bestellen met mijn opgespaarde punten die nog niet vervallen zijn.
Na bestelling komt deze tekst erop:
"De bestelde code zal binnen de 15 minuten opgestuurd worden naar het opgegeven e-mailadres bij de bestelling.
De status van de bestelling is ook te volgen via MyProximus > Mijn laatste bestellingen."
Ondertussen zijn we 3 dagen later (mijn punten werden wel onmiddellijk verlaagd, daar ligt het dus niet aan ) ...
Wat nu ?
Re: Premium club : Kinepolis ticket
Geplaatst: 24 dec 2015, 20:13
door Fallschirmjaeger
Bellen naar 1910
[
Post made via mobile device ]
Re: Premium club : Kinepolis ticket
Geplaatst: 24 dec 2015, 20:14
door testertje
Bellen naar de klantendienst?
Ik heb ook zoiets meegemaakt met de gratis belminuten.
Ik had volgens hen te weinig geduld tot bleek dat het systeem van krediettoekenning niet werkte.
Re: Premium club : Kinepolis ticket
Geplaatst: 24 dec 2015, 20:59
door Gray
Vele jaren geleden heb ik dat ook eens besteld, ik kreeg ze toen opgestuurd via de post.
Re: Premium club : Kinepolis ticket
Geplaatst: 24 dec 2015, 21:23
door tendonsie
fredo66 schreef:Na jaren lang sparen mag ik eindelijk eens een kinepolis ticket bestellen met mijn opgespaarde punten die nog niet vervallen zijn.
Na bestelling komt deze tekst erop:
"De bestelde code zal binnen de 15 minuten opgestuurd worden naar het opgegeven e-mailadres bij de bestelling.
De status van de bestelling is ook te volgen via MyProximus > Mijn laatste bestellingen."
Ondertussen zijn we 3 dagen later (mijn punten werden wel onmiddellijk verlaagd, daar ligt het dus niet aan ) ...
Wat nu ?
Ga eens naar:
https://admit.belgacom.be/myproximus/nl ... er-history
Daar zie je de status
Bij ons staat er ook nog een product op "Bestelling wordt verwerkt".
Vermoedelijk hebben ze het daar wat drukker met de feestdagen

Re: Premium club : Kinepolis ticket
Geplaatst: 25 dec 2015, 13:58
door Kenw00t
Twee maanden geleden heb ik ook nog Kinepolis tickets besteld. Na het bevestigen van de bestelling was het mailtje er al na 5 seconden. Zou me sterk lijken dat er bij Proximus nog iemand manueel dit moet goedkeuren alvorens je het mailtje krijgt. Alles wijst op een volautomatisch proces.
Re: Premium club : Kinepolis ticket
Geplaatst: 05 jan 2016, 10:39
door fredo66
Toch niet ... Ik heb mijn code ontvangen een dag of 4 geleden ! Enfin, zo kan ik naar de nieuwe Tarantino, die komt ook nu pas uit
