Pagina 1 van 1

A2F Account blocked, iemand een idee ?

Geplaatst: 05 jul 2004, 15:58
door Gast
"Geblokkeerd wegens klacht ceased by cust AS"

Wat mag ik me daar nu weer bij voorstellen?

Geplaatst: 05 jul 2004, 17:07
door Styno
Geen idee, bel of mail ze...

Styno

Geplaatst: 05 jul 2004, 17:14
door Gast
Ik heb al een troubleticket geopend maar het wachten duurt lang.
Vanop mijn werk kan ik ze niet bereiken via het 0903 nummer en de andere nummers zijn gesloten :s

Ach ja dan zal ik toch maar moeten wachten...

Geplaatst: 05 jul 2004, 17:57
door Gast
opgehouden door cust AS

is de vertaling ervan verder kan ik niet helpen

Re: A2F Account blocked, iemand een idee ?

Geplaatst: 05 jul 2004, 18:58
door spacekiek
Anonymous schreef:"Geblokkeerd wegens klacht ceased by cust AS"

Wat mag ik me daar nu weer bij voorstellen?
Whoohoo , ge moogt de nieuwe voorwaarden tekenen!! 40 Gb limiet voor jou en gedaan met unlimited! :-D :?

Geplaatst: 05 jul 2004, 22:11
door alfadude
Dat had ik ooit ook toen ik nog daar zat.
Ik heb toen uren liggen zoeken naar cust AS en nooit gevonden.
Als je het teweten komt. Ik ben benieuwd.
Ik had toen in maanden geen P2P meer aangeraakt.

Geplaatst: 06 jul 2004, 10:17
door flamenca
enige dat ik kan vinden is dat het iets is dan soms in VB en andere programmeertalen wordt gebruikt.... met Cust=Customer

Veronique

Geplaatst: 06 jul 2004, 10:25
door C-Phest
Vraag gewoon dat ze de originele mail forwarden waar de klacht in staat ... die is normaal gezien heel uitgebreid.

Ik heb enkele van die mails gezien (niet gelinkt aan user dus ik weet niet om wie het toen ging) en je zou versteld staan hoeveel info ze kunnen van je pc halen.

Willen/kunnen ze die mail niet forwarden hebben ze in mijn ogen geen recht tot afsluiten. (sorry ... schorsen :p )

Geplaatst: 06 jul 2004, 10:41
door Gast
Ze hebben de melding van mijn status pagina verwijderd en vervangen door een andere...

"Geblokkeerd wegens klacht outstanding invoices herroepen domiciliƫring"

Ik heb mijn domiciliering opgezegd omdat mijn contract eind deze maand verloopt, vervolgens hebben ze geen bevestiging gehad op de vorige factuur. Maar ik heb die wel via overschrijving betaald en op hun pagina staat hij als voldaan...toch blokkeren ze me nu.

Geplaatst: 06 jul 2004, 11:03
door Sub Zero
TT aanmaken en dat er in zetten of bellen. Dan zullen ze dat controleren en je lijn terug open gooien.

Cheers

Geplaatst: 06 jul 2004, 11:03
door bubbs
Anonymous schreef:Ze hebben de melding van mijn status pagina verwijderd en vervangen door een andere...

"Geblokkeerd wegens klacht outstanding invoices herroepen domiciliƫring"

Ik heb mijn domiciliering opgezegd omdat mijn contract eind deze maand verloopt, vervolgens hebben ze geen bevestiging gehad op de vorige factuur. Maar ik heb die wel via overschrijving betaald en op hun pagina staat hij als voldaan...toch blokkeren ze me nu.
lol... mijn statuspagina daarentegen vermeld al twee maanden dat ik nog een openstaande factuur heb. Ze durven me precies niet afsluiten... :twisted:

Geplaatst: 06 jul 2004, 12:19
door C-Phest
Ik heb aangetekend abo opgezegd op einde van mijn jaar ... OK dat ik mijn 13e factuur al gekregen had, en daar heb ik dan ook een creditnota voor gevraagd ...

Nu krijg ik een 14e factuur ... trekt die hun administratie echt op NIKS?

:bang:

Geplaatst: 06 jul 2004, 23:00
door alfadude
Ik heb hier hetzelfde probleem.
De rekeningen blijven komen!! :P