Pagina 1 van 1

MyProximus producten toevoegen

Geplaatst: 22 okt 2015, 00:26
door Trojan
Tegen beter weten in ben ik dan toch gezwicht en heb ik voor Proximus gekozen als provider.

Nu heb ik een MyProximus account aangemaakt, maar ik zie nergens de optie om mijn pack toe te voegen.

Hun FAQ zegt ook enkel maar dat ik moet inloggen en moet klikken op een "pack of andere producten toevoegen", maar die optie is niet beschikbaar. Het enige dat ik kan toevoegen zijn mobiele nummers, maar dat heb ik nu net niet nodig.

Zie ik soms iets over het hoofd?

Re: MyProximus producten toevoegen

Geplaatst: 22 okt 2015, 08:06
door fvhbrugge
Als de login gemaakt is op basis van factuur dan zitten alle producten van deze factuur al in MyProximus
Ik veronderstel hier de website van proximus.

Of spreek je hier van de MyProximus app. op de smartphone?


[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: MyProximus producten toevoegen

Geplaatst: 22 okt 2015, 09:06
door jackho
Hoe raar het ook klinkt kan je het via online formulier opzeggen, waar je in het tekstvak nog eens goed kunt beschrijven wat je wilt of niet meer wilt enz...

Re: MyProximus producten toevoegen

Geplaatst: 22 okt 2015, 09:42
door Zalm
Lijkt me ook raar, normaal moet je pack toch al geactiveerd staan in de tab 'mijn producten' als ik met niet vergis

Re: MyProximus producten toevoegen

Geplaatst: 22 okt 2015, 11:00
door jackho
Als je al een pack hebt, inderdaad.

Re: MyProximus producten toevoegen

Geplaatst: 22 okt 2015, 19:00
door Trojan
Heb deze middag naar px gebeld, blijkbaar was er iets mis gegaan bij de registratie. Ze hebben mijn account verwijderd zodat ik me opnieuw kon registreren en nu is alles in orde.