Netflix maakt nieuw standaardabonnement euro duurder

Nieuws omtrent telecom
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Nee mijn broer betaalt 15,99 en woont in BE dus denk dat jij gewoon geluk hebt.
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Sinds augustus Netflix stopgezet. Maar ik betaalde ook €13.99.
Was wel al klant sinds de launch in BE.
vverbeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Locatie: Z-WVL
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 62 keer

phildww schreef:?? Ik betaal nu maar 13,99 € voor een 'premium HD 4 streams' abonnement, en woon niet in NL...
Dit lijstje klopt niet óf ik heb een voorkeurstarief
:wink:
De prijzen in BE zijn iets lager dan in NL, de tabel van Tweakers gaat over de NL prijzen.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Neen, zijn ook BE prijzen in de tabel.
Er was een verschil in BE. Ik betaalde maar €13.99, mijn buurman meer.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Hier ook nog zo een 'gelukzak' die vorig jaar gewoon op €13.99 gebleven is ondanks de prijsstijging naar €15.99 in België. Benieuwd of we nu weer gaan ontsnappen. Ineens 4 euro erbij zou wel ineens redelijk gortig zijn. Ware het niet dat mijn vrouw Netflix verslaafd is, zou ik het anders wellicht wel opzeggen. Maar ik ga alleszins overwegen om te switchen naar Standaard, want zij ziet toch nauwelijks verschil tussen 4K en 1080p, en die ligt ook niet wakker van al dan niet HDR.
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Tomby schreef:Hier ook nog zo een 'gelukzak' die vorig jaar gewoon op €13.99 gebleven is ondanks de prijsstijging naar €15.99 in België. Benieuwd of we nu weer gaan ontsnappen. Ineens 4 euro erbij zou wel ineens redelijk gortig zijn. Ware het niet dat mijn vrouw Netflix verslaafd is, zou ik het anders wellicht wel opzeggen. Maar ik ga alleszins overwegen om te switchen naar Standaard, want zij ziet toch nauwelijks verschil tussen 4K en 1080p, en die ligt ook niet wakker van al dan niet HDR.
Het verschil niet zien tussen 1080p en 4K?
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Beste mensen van Netflix,

Ik laat me alleszins niet lijmen. Ge vliegt de deur uit als er maar één cent bijkomt.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Unicorn1 schreef:Het verschil niet zien tussen 1080p en 4K?
Je zou ervan verschieten. In her defense, als je gewoon naar een serie zit te kijken, kijk je voor de content en ga je bij 1080p niet ineens denken 'tiens da's precies wazig'. Ik vind persoonlijk 1080p op Netflix ook niet storend, en is het eerder dat 4K soms verbluffend is (ik denk bvb aan Drive To Survive) eerdere dan dat 1080p onacceptabel is. Idem met HDR eigenlijk. Ik zie zelf direct als iets HDR is of niet, maar mijn vrouw ligt daar totaal niet wakker van.
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Hier ook 13,99...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Men kan ook een ander dienst proberen,gelukkig zijn er hier wel mogelijkheden.Nu ja,het moest er eens van komen,als ik het mag geloven was Netflix al vier jaar aan het zelfde tarief,trouwens is vele gevallen kan men een goedkopere formule nemen ookm.
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 26 keer

Hier ook 13.99, ben al wel bij netflix van de launch 6 jaar geleden.
Nooit verhoging gehad.
Misschien beloning omdat ik nooit heb opgezegd.
We zien nu wel.
orionis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 mar 2010, 19:52
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 31 keer

Ik heb de laatste keer ( paar dagen geleden) ook nog 13,99 € betaald,
maar vandaag dus email ontvangen dat prijs vanaf 7 november gaat stijgen tot 17,99 €

dus idd, 4€ erbij...
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + philips hue
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

Tomby schreef:
Unicorn1 schreef:Het verschil niet zien tussen 1080p en 4K?
Je zou ervan verschieten. In her defense, als je gewoon naar een serie zit te kijken, kijk je voor de content en ga je bij 1080p niet ineens denken 'tiens da's precies wazig'. Ik vind persoonlijk 1080p op Netflix ook niet storend, en is het eerder dat 4K soms verbluffend is (ik denk bvb aan Drive To Survive) eerdere dan dat 1080p onacceptabel is. Idem met HDR eigenlijk. Ik zie zelf direct als iets HDR is of niet, maar mijn vrouw ligt daar totaal niet wakker van.
Ik zit hier met een Full HD Samsung LED die 13 jaar oud is met Chromecast aan. Een zwarte streep en paar dikke krassen in het scherm maar ik ben ook iemand die daar allemaal niet van wakker ligt, heb een full hd voor ps4 en netflix dusja. Mijn vader vroeg of ik z'n oude tv (die nieuwer is) moest hebben, vriendelijk bedankt voor die moeite. Zolang dat ding niet ontploft stoort het me totaal niet. Onlangs kwam er een maat en die moest lachen met de dikke televisie randen, toch zalige retro? ;)

Idem met auto, punt a naar punt b, meer moet da niet zijn :lol:
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

Als je zoals mij een oled tv hebt dan wil je graag wel eens de betere kwaliteit ook eens te zien krijgen.
En zelfs dan krijgen we nog niet het beste te zien.
Is toch triestig, de tv's zijn er en betaalbaar geworden maar ze zenden niks in 4K uit.

De superbowl dat eens wel eens de moeite.
Ik zeg nergens full hd slecht is, meestal zitk ook nog naar full hd te kijken maar een oled tv zorgt er sowieso voor dat je kwaliteit al wat beter is.
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

Uiteindelijk zal ik ook wel overschakelen, net dat ik nu geen SD meer kan zien en vroeger de standaard was :lol: Wel jammer van dat Belgische TV nog altijd niet in hoge kwaliteit uitzend, bij Netflix is er gelukkig al tegemoetkoming dan.
Rubinho
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 18 feb 2006, 15:45
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 3 keer

Zelfde hier, heb premium 4k en betaal slechts 13.99, dus heb vorige prijsverhoging ook niet gekregen...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

bollegijs schreef:Zolang dat ding niet ontploft stoort het me totaal niet. Onlangs kwam er een maat en die moest lachen met de dikke televisie randen, toch zalige retro? ;)
Dat is ook mijn gedacht, zolang het werkt blijft het staan.
Ik ben nog maar een goed jaar overgestapt van mijn CRT 17". :angel:

Ik zie ook wel dat 4K heel netjes is, maar een programma wordt er voor mij niet beter op. De 2de hands HD-TV die hier nu staat is voor mij dus ook meer dan voldoende.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Het kan ook een slechtere ervaring opleveren, de eerste keer dat ik Martine Tanghe op de beamer in HD zag moest is toch even slikken. hetzelfde met bepaalde natuurdocumentaires :lol:

PS ik ben fan van Martine :)
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

Nu is Streamz zelfs goedkoper, voor al de fans hier ;)
yaris
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 14 mei 2004, 00:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 26 keer

thomiwilli schreef:Nu is Streamz zelfs goedkoper, voor al de fans hier ;)
Een vriendin van mijn dochter haar mama werkt mee aan streamz. Ik moet altijd op mijn tanden bijten om niet te moeten zeggen "da's toch duur voor wat het maar is" :-).
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

thomiwilli schreef:Nu is Streamz zelfs goedkoper, voor al de fans hier ;)
Streamz was eigenlijk altijd al goedkoper voor een groot deel van hun klanten want ze geven het gratis weg :lol:

Zelfs dan kunnen ze mensen niet overtuigen en dan moet HBO in België nog lanceren :roll:

Zoals ik al zei, als concurrenten de prijs zonder angst verhogen zegt dat veel over de dreiging die ze voelen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

Ik betaal nog altijd 11,99€ voor premium. Heb wel al Netflix sinds de start in Belgie
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

bollegijs schreef:
Tomby schreef:
Unicorn1 schreef:Het verschil niet zien tussen 1080p en 4K?
Je zou ervan verschieten. In her defense, als je gewoon naar een serie zit te kijken, kijk je voor de content en ga je bij 1080p niet ineens denken 'tiens da's precies wazig'. Ik vind persoonlijk 1080p op Netflix ook niet storend, en is het eerder dat 4K soms verbluffend is (ik denk bvb aan Drive To Survive) eerdere dan dat 1080p onacceptabel is. Idem met HDR eigenlijk. Ik zie zelf direct als iets HDR is of niet, maar mijn vrouw ligt daar totaal niet wakker van.
Ik zit hier met een Full HD Samsung LED die 13 jaar oud is met Chromecast aan. Een zwarte streep en paar dikke krassen in het scherm maar ik ben ook iemand die daar allemaal niet van wakker ligt, heb een full hd voor ps4 en netflix dusja. Mijn vader vroeg of ik z'n oude tv (die nieuwer is) moest hebben, vriendelijk bedankt voor die moeite. Zolang dat ding niet ontploft stoort het me totaal niet. Onlangs kwam er een maat en die moest lachen met de dikke televisie randen, toch zalige retro? ;)

Idem met auto, punt a naar punt b, meer moet da niet zijn :lol:
SD - 720p - 1080p -4K, de beleving hangt toch allemaal af van je scherm diagonaal, je kijkafstand en de video compressie.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

Dizzy schreef:
thomiwilli schreef:Nu is Streamz zelfs goedkoper, voor al de fans hier ;)
Streamz was eigenlijk altijd al goedkoper voor een groot deel van hun klanten want ze geven het gratis weg :lol:
Waar? Ik heb zelf geen Streamz meer, maar zie nergens een actie om het gratis te kunnen activeren (behalve als ze je een HLN, Humo of De Lijn abonnement aansmeren, maar dat noem ik niet gratis).
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Met dank aan onze minister dalle die netflix dwingt Vlaamse content te financieren, de zoveelste verdoken belasting, nu in de rekening van een privé bedrijf

Tom
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

tom35 schreef:Met dank aan onze minister dalle die netflix dwingt Vlaamse content te financieren, de zoveelste verdoken belasting, nu in de rekening van een privé bedrijf

Tom
Geloof je toch zelf niet de reden die ze aanhalen? Dit is gewoon een multi national die de globale markt bespeeld met oneindig investeringsgeld:

Alhoewel ik je kritiek op Dalle 100% begrijp, wat een mol.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

tom35 schreef:Met dank aan onze minister dalle die netflix dwingt Vlaamse content te financieren, de zoveelste verdoken belasting, nu in de rekening van een privé bedrijf

Tom
Yep, en daarom dat netflix in 1 beweging de prijzen in Nederland ook de hoogte in jaagt. :roll:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

thomiwilli schreef:Ik heb zelf geen Streamz meer, maar zie nergens een actie om het gratis te kunnen activeren (behalve als ze je een HLN, Humo of De Lijn abonnement aansmeren, maar dat noem ik niet gratis).
Alé, als de fanboys nu ook al afhaken dan is het einde echt wel nabij. Waarom ben je afgehaakt? Vanwege het overweldigende aanbod :lol:

Netflix moet in heel wat landen lokale content aanbieden en dat is zo slecht niet. Ik betwijfel ook of Netflix daaronder lijdt, veel van die lokale content is immers ook populair buiten de lokale markt. Casa de Papel en nu Squid game om maar enkele te noemen zijn wereldwijd een succes.

Dat was ook altijd mijn bezwaar tegen de "van bij ons" excuses, als onze kwaliteit op peil is werk je beter met een platform als Netflix en bereik je een veel groter publiek.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

Dizzy schreef:
thomiwilli schreef:Ik heb zelf geen Streamz meer, maar zie nergens een actie om het gratis te kunnen activeren (behalve als ze je een HLN, Humo of De Lijn abonnement aansmeren, maar dat noem ik niet gratis).
Alé, als de fanboys nu ook al afhaken dan is het einde echt wel nabij. Waarom ben je afgehaakt? Vanwege het overweldigende aanbod :lol:
Het is niet moeilijk om fan te zijn van het C O N C E P T van een Vlaamse Streamingdienst (zeker in combinatie met HBO). Dat de uiteindelijke uitwerking in de vorm van Streamz niet optimaal is, heb ik altijd al gezegd. En ik heb momenteel geen streaming diensten omdat ik op buitenlandse stage ben, dus minder tijd wil/kan maken voor TV. Eigenlijk zou ik dat ook niet moeten doen om een mening hier eindeloos te herhalen tegen mensen die ze eindeloos fout opvatten ;)

In November ben ik wel van plan terug een maandje te nemen, aangezien ze dan een paar HBO & Vlaamse parels droppen (De Kraak, The Window, Years & Years, Inteligence).

Bedankt voor het niet-antwoord op mijn vraag trouwens, waar vind je die acties (niet onderdeel van een €400 De Lijn abonnement of krant)?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Blijkbaar is het voor onvoldoende mensen gemakkelijk om fan te zijn want het komt niet van de grond, zelfs als men het weggeeft.

Er zijn hier al tal van acties gepasseerd maar ik denk dat men ondertussen al iedereen bereikt heeft die interesse zou kunnen hebben. Als je na al deze acties nog altijd geen klanten wint dan scheelt er iets fundamenteels en dan zit je nog met het nakende afscheid van HBO.

Neen, er komt niets van Streamz en dat is omdat het idee van in het begin fout was. Vlaanderen is gewoon te klein voor zo'n opzet, misschien kan samenwerking met Nederland nog iets verbeteren maar zelfs dan lijkt het me nog moeilijk om op te boksen tegen veel grotere spelers.

Ondertussen jagen de zenders de kijkers weg naar concurrerende streamers. Misschien tijd voor een herhaling van de Planckaerts, die waren ook goed bezig :wink:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Dizzy schreef:Blijkbaar is het voor onvoldoende mensen gemakkelijk om fan te zijn want het komt niet van de grond, zelfs als men het weggeeft.
Eigenaardige gevolgtrekking.

Ik ben wel liefhebber, maar niet tegen de huidige prijs. Ik vermoed velen met mij.

Ik heb Disney+ voor een jaar aan €60. Voor streamz zou ik ook zoiets durven betalen, maar geen €144.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Hoezo raar, het is gewoon een feit. De actief met testperiodes waren ruim beschikbaar en toch maakt Streamz geen vaart. Dan ligt het toch ook niet enkel aan de prijs.

Dat het van in het begin te duur was, daar volg ik u wel in. Als je echter ziet dat Netflix niet bang is om de prijs nog te verhogen dan besef je dat ze niet bang zijn van Streamz. Die gasten liggen nog plat van het lachen na de beslissing om mensen weg te jagen met verplichtte reclame :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

cadsite schreef: Ik ben wel liefhebber, maar niet tegen de huidige prijs. Ik vermoed velen met mij.
Ik heb Disney+ voor een jaar aan €60. Voor streamz zou ik ook zoiets durven betalen, maar geen €144.
Zelfs dat is me nog te hoog.
Ik heb al veel Nederlandstalige content via bvb Goplay, VTMGO, ...
50 euro, wat ik nu ook voor Prime betaal, meer kan ik er niet aan geven.

Netflix begint anders ook aardig op te lopen, maar het aanbod is zoveel groter, quasi iedereen in ons gezin kijkt daar naar.

Het aantal streamingdiensten begint gewoon teveel te worden.


Edit: typo
Laatst gewijzigd door ygeffens op 12 okt 2021, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Dizzy schreef:Hoezo raar, het is gewoon een feit. De actief met testperiodes waren ruim beschikbaar en toch maakt Streamz geen vaart. Dan ligt het toch ook niet enkel aan de prijs.
Ik weet niet goed hoe jij aan aantallen komt, maar volgens mij werden die niet vrij gegeven.
Los daarvan, je kan toch moeilijk zeggen dat er geen fans zijn? Die zijn er wel, maar mensen vinden dit gewoon (compleet terecht volgens mij) veel en veel te duur.
Een paar leuke dingen, maar als je wat geduld hebt komt het wel op de reguliere TV.
Case32
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 apr 2021, 21:35
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

ygeffens schreef:

50 euro, wat ik nu ook voor Prime betaal, meer kan ik er niet aan geven.




Edit: typo
[/quote]

50 € ? Ik betaal 36 € per jaar voor Prime (2,99 € x 12)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Er zijn al een paar keer cijfers verschenen maar zoals altijd is men er niet gul mee als er geen hoerastemming mee gemaakt kan worden. DPG zal ons wel vertellen dat Streamz ineens een geweldige boost krijgt, maak u niet ongerust :lol:

Tuurlijk is er wel een publiek, dat is er voor alles, er zijn zelfs fans van Bazart :lol:
Punt is dat er niet genoeg fans zijn om de boel recht te houden. Dat ligt aan diverse zaken waaronder de prijs en het beperkte aanbod maar ook aan het simpele feit dat de Vlaamse markt niet groot is en er sterke concurrenten zijn met een ruimer en soms goedkoper aanbod.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Case32 schreef:
ygeffens schreef:
50 euro, wat ik nu ook voor Prime betaal, meer kan ik er niet aan geven.
50 € ? Ik betaal 36 € per jaar voor Prime (2,99 € x 12)
Ik heb Prime van amazon.de, normaal 7,99 dacht ik, maar jaar is het maar 50 euro.
Ik bestel niets in NL.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Case32
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 apr 2021, 21:35
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 2 keer

ygeffens schreef:
Case32 schreef:
ygeffens schreef:
50 euro, wat ik nu ook voor Prime betaal, meer kan ik er niet aan geven.
50 € ? Ik betaal 36 € per jaar voor Prime (2,99 € x 12)
Ik heb Prime van amazon.de, normaal 7,99 dacht ik, maar jaar is het maar 50 euro.
Ik bestel niets in NL.
(Cynisch smileytje)
Met die 14 € kan ik er Streamz bijnemen :lol: :lol: :lol:
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

cadsite schreef:
Dizzy schreef:Blijkbaar is het voor onvoldoende mensen gemakkelijk om fan te zijn want het komt niet van de grond, zelfs als men het weggeeft.
Eigenaardige gevolgtrekking.

Ik ben wel liefhebber, maar niet tegen de huidige prijs. Ik vermoed velen met mij.

Ik heb Disney+ voor een jaar aan €60. Voor streamz zou ik ook zoiets durven betalen, maar geen €144.
Er is tegenwoordig ook een jaarabonnement voor €99,95. Maar inderdaad, u heeft gelijk. Dat mensen lekkerbekken op het falen van een Vlaams alternatief in een door (Amerikaans) gedomineerde markt, kan ik alleen maar betreuren. Maar gezien de enorme visionaire en management gerichte berichten van deze mensen hier, stuur ik hen aan op een carrière switch waar ze veel meer centjes zullen kunnen verdienen ;)
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Da's nog altijd 50% duurder dan zijn Disney abo.

Een extra probleem van Streamz is ook dat veel content toch beschikbaar komt op termijn terwijl er veel aanbod is van andere streamers, je kan dus gewoon naar iets anders kijken en wachten tot de content vrij op de andere kanalen beschikbaar is. De groep die extra wil betalen gewoon om iets vroeger te zien is nog beperkter dan de groep die interesse heeft in content van bij ons.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”