Opzeggen na 2 maanden?
Geplaatst: 16 aug 2015, 22:00
Allen,
Ik ben onlangs overgeschakeld naar proximus, maar ben zeer ontevreden over hun service. Ik heb gelezen dat er vanaf 6 maanden geen opzegvergoeding meer moet betaald worden. Klopt dit? (als ik me niet vergis was dit vroeger 1 jaar)
Onder andere volgende zaken zijn misgelopen:
- na aanvraag via site (nieuwe klant) pas na 2 dagen gecontacteerd. Na 1e telefoongesprek geen actie ondernomen vanwege proximus, pas toen ik 2 weken later zelf naar klantendienst belde, hebben ze daar procedure in gang gezet (oude internetprovider was reeds opgezegd, dus week zonder internet gezeten)
- geen communicatie over datum overzetten gsm nummer, waardoor nog belwaarde niet kunnen gebruiken bij vorige provider
- verkeerde simkaart opgestuurd
- duurdere aanrekening dan hetgeen waarop ik via site heb ingetekend (wel rechtgezet na klacht van mij ondertussen)
- 4 weken na telefonisch contact met klantendienst, zijn ze er nog steeds niet in geslaagd om voice mail gsm te deactiveren
- internet niet stabiel genoeg (bij online streamen altijd wel ergens een hapering per wedstrijd, vroeger klant bij edpnet en daar maar 2 maal problemen gehad in periode van 3 à 4 jaar, nu dagelijkse kost, zowel bij streamen via laptop, gsm, apple tv, ...)
- laden van internetpagina's lukt soms gedurende aantal seconden niet
Nu zou ik willen opzeggen na 2 maanden, maar ik vermoed dat bovenstaande niet voldoende zal zijn om te kunnen opzeggen zonder opzegvergoeding binnen de 6 maanden?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Edit: misschien dat dit iets uitmaakt, ik heb enkel met 'Ja' geantwoord op een mail van proximus ter bevestiging van de overstap naar Proximus. Zou dit iets kunnen uitmaken? Mail is zelfs niet ondertekend met naam, enkel met 'verzonden vanaf mijn iphone'
Ik ben onlangs overgeschakeld naar proximus, maar ben zeer ontevreden over hun service. Ik heb gelezen dat er vanaf 6 maanden geen opzegvergoeding meer moet betaald worden. Klopt dit? (als ik me niet vergis was dit vroeger 1 jaar)
Onder andere volgende zaken zijn misgelopen:
- na aanvraag via site (nieuwe klant) pas na 2 dagen gecontacteerd. Na 1e telefoongesprek geen actie ondernomen vanwege proximus, pas toen ik 2 weken later zelf naar klantendienst belde, hebben ze daar procedure in gang gezet (oude internetprovider was reeds opgezegd, dus week zonder internet gezeten)
- geen communicatie over datum overzetten gsm nummer, waardoor nog belwaarde niet kunnen gebruiken bij vorige provider
- verkeerde simkaart opgestuurd
- duurdere aanrekening dan hetgeen waarop ik via site heb ingetekend (wel rechtgezet na klacht van mij ondertussen)
- 4 weken na telefonisch contact met klantendienst, zijn ze er nog steeds niet in geslaagd om voice mail gsm te deactiveren
- internet niet stabiel genoeg (bij online streamen altijd wel ergens een hapering per wedstrijd, vroeger klant bij edpnet en daar maar 2 maal problemen gehad in periode van 3 à 4 jaar, nu dagelijkse kost, zowel bij streamen via laptop, gsm, apple tv, ...)
- laden van internetpagina's lukt soms gedurende aantal seconden niet
Nu zou ik willen opzeggen na 2 maanden, maar ik vermoed dat bovenstaande niet voldoende zal zijn om te kunnen opzeggen zonder opzegvergoeding binnen de 6 maanden?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Edit: misschien dat dit iets uitmaakt, ik heb enkel met 'Ja' geantwoord op een mail van proximus ter bevestiging van de overstap naar Proximus. Zou dit iets kunnen uitmaken? Mail is zelfs niet ondertekend met naam, enkel met 'verzonden vanaf mijn iphone'