Netline 15 maanden goedkoper voor bestaande klanten
Geplaatst: 06 maa 2015, 10:35
Een tijd geleden heeft Dommel een promotie gedaan voor zijn Netline abonnement.
Dit was 8 € per maand goedkoper indien je tussen 30/01 en 28/02 overschakelde.
In de voorwaarden (die nog steeds online staan) staat nergens dat dit enkel is voor nieuwe klanten. Er staat nergens een verwijzing naar algemene voorwaarden en er staat nergens dat het onder voorbehoud is van eventuele fouten. Ook staat er nergens dat het is voor een beperkt aantal klanten oid.
Ik heb tijdig gevraagd om over te schakelen van Cityline naar Netline voor deze gereduceerde prijs. Nu -je voelt het al aankomen- weigert Dommel dit te doen aan deze prijs.
Ik ben geen expert in wetgeving, maar ik weet wel wat mijn rechten zijn als consument. Indien een bedrijf een promotie doet voor een bepaalde prijs, ze aan iedereen die dit product vraagt (in stock of niet) dat product of een gelijkwaardige variant ervan moeten leveren aan de geafficheerde prijs.
Dommel gaat hier dus regelrecht in tegen de Belgische wetgeving. Heeft iemand hier dezelfde ervaring met deze promotie (of met een andere van Dommel?)
Op zich gaat dit maar over 120 EUR over 15 maanden, maar voor mij is het een principe-kwestie. Ik heb er recht op, dus ik wil het.
Mijn idee is om in eerste instantie via de ombudsdients/test-aankoop dit aan te kaarten, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugde hé
Constuctieve toevoegingen en raad zijn natuurlijk altijd welkom.
Dit was 8 € per maand goedkoper indien je tussen 30/01 en 28/02 overschakelde.
In de voorwaarden (die nog steeds online staan) staat nergens dat dit enkel is voor nieuwe klanten. Er staat nergens een verwijzing naar algemene voorwaarden en er staat nergens dat het onder voorbehoud is van eventuele fouten. Ook staat er nergens dat het is voor een beperkt aantal klanten oid.
Ik heb tijdig gevraagd om over te schakelen van Cityline naar Netline voor deze gereduceerde prijs. Nu -je voelt het al aankomen- weigert Dommel dit te doen aan deze prijs.
Ik ben geen expert in wetgeving, maar ik weet wel wat mijn rechten zijn als consument. Indien een bedrijf een promotie doet voor een bepaalde prijs, ze aan iedereen die dit product vraagt (in stock of niet) dat product of een gelijkwaardige variant ervan moeten leveren aan de geafficheerde prijs.
Dommel gaat hier dus regelrecht in tegen de Belgische wetgeving. Heeft iemand hier dezelfde ervaring met deze promotie (of met een andere van Dommel?)
Op zich gaat dit maar over 120 EUR over 15 maanden, maar voor mij is het een principe-kwestie. Ik heb er recht op, dus ik wil het.
Mijn idee is om in eerste instantie via de ombudsdients/test-aankoop dit aan te kaarten, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugde hé

Constuctieve toevoegingen en raad zijn natuurlijk altijd welkom.