betalingen telenet
Geplaatst: 03 maa 2015, 10:27
laat me duidelijk zijn de persoon is min of meer in fout maar toch princiepe.
Hij heeft fluo plus rio en 4 gsmabonnementen.
Door die gsm kan je maar 10 dagen over tijd gaan met te betalen vooraleer ze u afsluiten.
Hij betaald altijd de laatste 2 3 dagen met zijn mastercard.
Persoon belt vrijdag om te betalen, a meneer we aanvaarden dat niet meer, wegens fraudegevoeligheid, maar je kan wel betalen via onze site maar dan moet je ook de laatste faktuur bijbetalen die je vandaag hebt gekregen die tegen 23/03 moet betaald zijn.
Hij : ik wil ze appart betalen
tlnt : da ga nie dan zal je moeten overschrijven en duurt 5 werkdagen vooraleer het verwerkt is.
hij : wat is het verschil telefonisch betalen of via computer tzijn dezelfde gegevens ?
tlnt : we hebben een ip adres en weten dan dat U het bent
hij : ik bel met mijn vast nr
tlnt : ja ik zie nie wie achter de telefoon zit
hij : ge ziet toch nie wie achter de computer zit en een ipadres kan ook gehackt worden
tlnt :tis nu zo kan u verder nie helpen en telefoon neer.
Hij dan maar overgeschreven en bewijs doorgestuurd naar [email protected] en ook via facebook.
Vandaag afgesloten.
Hij is nu 10 jaar klant nog nooit afgesloten geweest; gebeld naar telent , ja meneer het is nog nie binnen.
Is dit nu persoonlijk of nie maar ik vind dit nie kunnen, als ik een betaling doe naar proximus om 15u en ik kijk de dag nadien s'ochtends dan is da al verwerkt. Daarom dient ook een gestructureerde mededeling.Als ik me nie vergis wordt een overschrijving binnen de 48u geregeld waarom 5 werkdagen bij telenet, of zouden ze daar nog met de tamtam werken in de 21ste eeuw
Hij heeft fluo plus rio en 4 gsmabonnementen.
Door die gsm kan je maar 10 dagen over tijd gaan met te betalen vooraleer ze u afsluiten.
Hij betaald altijd de laatste 2 3 dagen met zijn mastercard.
Persoon belt vrijdag om te betalen, a meneer we aanvaarden dat niet meer, wegens fraudegevoeligheid, maar je kan wel betalen via onze site maar dan moet je ook de laatste faktuur bijbetalen die je vandaag hebt gekregen die tegen 23/03 moet betaald zijn.
Hij : ik wil ze appart betalen
tlnt : da ga nie dan zal je moeten overschrijven en duurt 5 werkdagen vooraleer het verwerkt is.
hij : wat is het verschil telefonisch betalen of via computer tzijn dezelfde gegevens ?
tlnt : we hebben een ip adres en weten dan dat U het bent
hij : ik bel met mijn vast nr
tlnt : ja ik zie nie wie achter de telefoon zit
hij : ge ziet toch nie wie achter de computer zit en een ipadres kan ook gehackt worden
tlnt :tis nu zo kan u verder nie helpen en telefoon neer.
Hij dan maar overgeschreven en bewijs doorgestuurd naar [email protected] en ook via facebook.
Vandaag afgesloten.
Hij is nu 10 jaar klant nog nooit afgesloten geweest; gebeld naar telent , ja meneer het is nog nie binnen.
Is dit nu persoonlijk of nie maar ik vind dit nie kunnen, als ik een betaling doe naar proximus om 15u en ik kijk de dag nadien s'ochtends dan is da al verwerkt. Daarom dient ook een gestructureerde mededeling.Als ik me nie vergis wordt een overschrijving binnen de 48u geregeld waarom 5 werkdagen bij telenet, of zouden ze daar nog met de tamtam werken in de 21ste eeuw