Pagina 1 van 1
Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen internet
Geplaatst: 25 feb 2015, 07:48
door Vaganzza
Mijn situatie nu:
- Ik heb in mijn mobiele wifi een internet-on-mobile sim kaart steken
- Ik herlaad elke maand 15€, zit dus nooit zonder krediet of zonder bundel (3GB is ruim voldoende)
- Ik krijg regelmatig boodschap dat "krediet op is en internet is afgezet"
- Na restart mobiele wifi krijg ik terug even internet om na een tijdje opnieuw met hetzelfde probleem te zitten
Heeft nog iemand hier last van? Heb Mobistar via Twitter al om uitleg gevraagd, maar nog geen antwoord...
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 25 feb 2015, 09:29
door theduvelking
Ik heb er ook last van gehad gisteren. Vandaag werkt het voorlopig goed.
Ondanks dat ik nog 1,06GB heb tot 28/2/15 kreeg ik steeds onderstaande scherm:
Via twitter contact opgenomen, maar blijkbaar mocht ik die melding niet ontvangen (duh). Voor de rest weinig antwoord.
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 25 feb 2015, 10:55
door Vaganzza
Ik heb hetzelfde scherm. Ondertussen antwoord dat ze het doorsturen naar technische dienst. Ik vermoed dat er een algemeen probleem is bij Mobistar sinds gisteren. Ik heb er nog constant last van...
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 26 feb 2015, 21:04
door Vaganzza
Het probleem blijft hier aanhouden en als ik mij verplaats is het hardnekkiger dan als ik ergens uren ben...
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 27 feb 2015, 08:41
door theduvelking
Raar. Heb er 1 dag last van gehad, sindsdien niet meer. Heb die dag wel een herlading gedaan, ondanks dat mijn bundel nog niet vervallen was.
Wat zegt M* ?
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 27 feb 2015, 11:02
door Vaganzza
Dossier zit bij technische dienst. Vandaag is het wel al iets beter, nog maar 1x moeten herstarten (en ik was niet onderweg), maar zou ook kunnen dat dit door inactiviteit van de mobiele wifi komt (heb dat nog wel eens sporadisch gehad). Dus fingers crossed dat het opgelost is, heb het morgen een hele dag broodnodig
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 02 maa 2015, 08:14
door theduvelking
Her er vandaag ook weer last van.
*edit
even flight-mode aan en af gezet en alles werkt weer ... voorlopig.
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 02 maa 2015, 14:07
door Vaganzza
Zaterdag hele dag niks last, deze middag terug op de baan en ik heb 1x moeten restarten... Gelukkig zit die SIM in mijn mobiele wifi en niet in mijn smartphone, want ik gebruik Waze om te routen en die heeft nu éénmaal dataverbinding nodig. Nu hoef ik mijn smartphone niet restarten en kan Waze gewone dataverbinding van MV nemen voor een tijdje.
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 09 maa 2015, 10:35
door Vaganzza
Ik denk dat ik het probleem nog maar sporadisch heb, maar ik kan er geen logica in brengen. Wat zijn de ervaringen van anderen nu?
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 12 maa 2015, 10:11
door Vaganzza
Om 10u ineens van de ene seconde op de andere geen internet meer... Nog iemand dat probleem?
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 12 maa 2015, 10:38
door theduvelking
Voorlopig geen problemen bij mij.
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 12 maa 2015, 10:44
door jnsvr
Vaganzza schreef:Om 10u ineens van de ene seconde op de andere geen internet meer... Nog iemand dat probleem?
Direct een Tweetje doen naar @MobistarNL. Ze reageren relatief snel op SM
Re: Internet-on-mobile: zogezegd geen krediet, dus geen inte
Geplaatst: 12 maa 2015, 10:56
door Vaganzza
Heb ik gedaan, geen reactie maar het werkt wel terug
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk