Pagina 1 van 1

Proximus lijntest probleem

Geplaatst: 19 feb 2015, 20:46
door springfield
Omdat de laatste tijd er regelmatig problemen zijn met Proximus hier heb ik eens via MyProximus de lijntest gedaan. TV signaal valt hier regelmatig zo heel even weg, kan goed zijn dat dit ook met internet is. Maar zoals je kan zien op het screenshot kan ik niet verder met de lijntest...

Best de helpdesk contacteren dan zeker? En momenteel hebben wij 3 V4 decoders, kan ik hiervan 2 laten omwisselen voor zo'n v5-mini? Want heb deze nog maar net ontdekt en deze kosten ook de helft van de prijs...

Re: Proximus lijntest probleem

Geplaatst: 19 feb 2015, 21:38
door apestaart
Een V5 mini bevat wel geen harde schijf wat betekent dat je geen PVR opnames kan doen enkel nPVR met als nadeel dat men niet van alle zenders kan opnemen en bovendien blijven deze opnames maar 30 dagen bewaard op de servers van Proximus.

Re: Proximus lijntest probleem

Geplaatst: 19 feb 2015, 22:12
door jackho
serie opnames kan je ook niet uitvoeren op de v5 mini, je zal ze dan aflevering per aflevering moeten opnemen.
Ik heb ook een v5 mini omdat voor mij PVR opnames geen must zijn