Pagina 1 van 1

Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 15:29
door A-star
Ik heb een probleem met bepaalde promoties die ik niet heb gekregen bij mijn Fluo Home abonnement.
Ik ben van een Whop naar een Fluo Home gegaan en zou dan gedurende 12 maanden een korting krijgen (7,19€) + een eenmalige korting (16,53€) omdat ik via internet besteld had.
Volgens de telefoniste krijg ik dat nu niet omdat dat een upgrade is en geen nieuwe dienst.

Ik ben hiermee niet akkoord, aangezien het toch 2 verschillende producten zijn.
  • Het Internet abbonement is compleet verschillend.
  • Andere opties op de telefonie die ik vroeger niet had.
Welke stappen kan ik nu nog ondernemen?

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 15:39
door Garpenlov
Helaas, een bekend probleempje bij telenet, de oude klanten krijgen niks.

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 15:40
door ubremoved_539
Ombudsman voor Telecom en JEP.

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 15:43
door A-star
Garpenlov schreef:Helaas, een bekend probleempje bij telenet, de oude klanten krijgen niks.
Stond nochtans duidelijk bij hun promotie: Voor nieuwe en bestaande klanten.
Heb zelf screenshots van gemaakt voor het geval ze dat aanpassen online.

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 15:46
door Garpenlov
Zeker delen met de ombudsman.

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 19:27
door Flying
De korting was van toepassing op nieuwe en bestaande klanten op voorwaarde dat er minstens twee nieuwe producten waren. Dat stond ook zo in de voorwaarden.

Onder producten verstaan we niet eenzelfde dienst met een andere naam. De argumentatie dat het internet een andere dienst/product is klopt dus niet. Van Whop naar Fluo Home heb je geen nieuwe diensten. De basis blijft hetzelfde en daarop werd de korting berekend.

Je kunt natuurlijk altijd proberen om via de ombudsman je gelijk te halen, maar volgens mij vang je gewoon bot.

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 19:32
door cloink
Als je bereid bent om effectief op te stappen, kan je het hard spelen. De "retentiedienst" van Telenet doet af en toe wel eens een gebaar.

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 20:23
door ubremoved_539
Flying schreef:Onder producten verstaan we niet eenzelfde dienst met een andere naam.
Je hebt inderdaad maar vier producten... internet, telefonie, TV en mobiel.

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 20:28
door A-star
r2504 schreef:
Flying schreef:Onder producten verstaan we niet eenzelfde dienst met een andere naam.
Je hebt inderdaad maar vier producten... internet, telefonie, TV en mobiel.
Zo is het wel gemakkellijk en kan je iedereen afpoeieren.
Dan vraag ik me af, waarom ze erbij zetten dat het ook voor bestaanden klanten is.

Onder nieuwe diensten verstaan de meeste mensen dus een ander abonnement of ander type internet abonnement.
Upgrade is meer hetzelfde abonnement met dus dezelfde naam maar met een paar extra opties.

Ik heb momenteel al reactie via Twitter en Facebook gehad.
We zullen zien wat dat gaat geven.

Re: Geen recht op promo bij Fluo Home

Geplaatst: 09 feb 2015, 20:36
door Fallschirmjaeger
A-star schreef: Zo is het wel gemakkellijk en kan je iedereen afpoeieren.
Dan vraag ik me af, waarom ze erbij zetten dat het ook voor bestaanden klanten is
Omdat je als bestaande tv of internet klant er gerust van kan genieten als je er een vaste lijn/tv/internet of gsm bijneemt.
Onder nieuwe diensten verstaan de meeste mensen dus een ander abonnement of ander type internet abonnement.
Upgrade is meer hetzelfde abonnement met dus dezelfde naam maar met een paar extra opties.
Internet is internet, dus het maakt niet hoe het noemt. Al de rest zijn opties (snelheid, volume, slg,...) op een internet abonnement die je kan nemen. Opties tellen nooit voor promoties.