Pagina 1 van 1
Eva van Belgacom
Geplaatst: 21 jan 2015, 22:06
door Goofie
Beste allen,
Weet iemand of Eva van Belgacom nog actief is op deze fora? Of heet ze ondertussen Eva van Proximus
Ik had een vraag over mijn iTalk configuratie, die is niet meer online te benaderen.
Ik heb continu error 403, en zou mijn paswoord willen resetten.
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 21 jan 2015, 22:52
door apestaart
Eva van Belgacom heet tegenwoordig " Onze Medewerkers ".
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 21 jan 2015, 23:42
door jackho
speelt geen rol je mag dezelfde link gebruiken, het was vroeger een team en is nog altijd een team, die naam is maar bijzaak.
"Eva van Belgacom"
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 22 jan 2015, 06:09
door Muziekbos
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 22 jan 2015, 09:47
door Goztow
Eva is nog actief. Laatst bezocht: do jan 22, 2015 8:19
Ze antwoordt enkel nog op PB's.
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 22 jan 2015, 10:54
door Joe de Mannen
Zou het dan niet nuttig zijn om een sticky te maken waar dat in uitgelegd staat ? en waar Eva zelf eventueel algemene mededelingen kwijtkan ?
J.
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 22 jan 2015, 11:08
door jackho
Eva van Belgacom, nu "onze medewerkers" vind je op facebook en twitter met algemene mededelingen.
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 22 jan 2015, 11:28
door thomasv
Twitter:
@Proximus en/of werken met de hashtag
#proximushelp
Facebook:
facebook.com/proximusBe
Proximus forum:
forum.proximus.be (zie profiel van
Onze Medewerkers)
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 22 jan 2015, 22:46
door philippe_d
Joe de Mannen schreef:Zou het dan niet nuttig zijn om een sticky te maken waar dat in uitgelegd staat ? en waar Eva zelf eventueel algemene mededelingen kwijtkan ?
Ik denk niet dat Eva of "de Medewerkers" actief de Forumberichten leest.
Goztow schreef:Eva is nog actief. Laatst bezocht: do jan 22, 2015 8:19
Ze antwoordt enkel nog op PB's.
Volgens mij is dit een automatisch systeem (Bot) van Proximus die de PB's ophaalt (uit verschillende social media) en die dan verder verwerkt in hun eigen systeem. Antwoorden worden dan wellicht ook via dezelfde software terug geupload?
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 23 jan 2015, 14:39
door Goofie
Eva aan de lijn gehad - beetje baard in de keel en ze had nog nooit van een Fritz!Box gehoord
Uiteindelijk veel goede wil getoond, expert er bij geroepen,…
Belangrijkste= het werkt terug
De klantendienst van Proximus +1
Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 23 jan 2015, 16:04
door apestaart
Ja nadat die slang haar opgestoken heeft om in die appel te bijten en heeft zij Adam ertoe verleid om hetzelfde te doen.

Re: Eva van Belgacom
Geplaatst: 23 jan 2015, 16:26
door jackho
Eva mag inderdaad een engel genoemd worden, zij heeft al ontelbare problemen recht laten zetten,
die blijkbaar via de klantendienst en de helpdesk bleven aanslepen.
Die verdient een heel dikke pluim op hare hoed.