2 weken Dommel klant, sinds gisteren geen internet connectie
Geplaatst: 09 jan 2015, 21:50
Ik weet niet of hier nog mensen actief zijn in het Dommel deel van userbase, maar ik probeer het toch maar.
Sinds gisteren valt mijn internet connectie weg van Dommel, vandaag support gebeld om 17u en de medewerker informeerde mij dat van zijn kant alles er normaal uitzag. Mijn vaste telefoon lijn werkte op die moment nog, want ik gebruikte deze om support te bellen. Hij ging hun technische dienst verwittigen maar er kon voor mij direct niets gedaan worden.
Tegen 19u is ook het internet lampje uitgegaan op mijn Fritz!Box 7360 en is de kiestoon uitgevallen op de telefoon.
Bij de installatie door Belgacom was ik zelf niet aanwezig, maar vandaag is mij opgevallen dat de technieker de standaard telefoon stekker heeft gebruikt voor aansluiting, terwijl er vroeger sprake was van een splitter die nodig is voor adsl + telefoon. Is dit nu niet meer nodig met de Fritz!Box of is hij die vergeten?
Enkele bijkomende zaken:
-het gaat hier om een adsl(2+) netline + telefoon account met raw copper
-ik woon in Aalst (Als er misschien nog zijn in mijn regio met problemen)
-Ik was vroeger al Dommel klant (Overgestapt naar Telenet voor enkele jaren maar nu terug naar Dommel) dus ik heb enige ervaring met hoe ADSL werkt.
Sinds gisteren valt mijn internet connectie weg van Dommel, vandaag support gebeld om 17u en de medewerker informeerde mij dat van zijn kant alles er normaal uitzag. Mijn vaste telefoon lijn werkte op die moment nog, want ik gebruikte deze om support te bellen. Hij ging hun technische dienst verwittigen maar er kon voor mij direct niets gedaan worden.
Tegen 19u is ook het internet lampje uitgegaan op mijn Fritz!Box 7360 en is de kiestoon uitgevallen op de telefoon.
Bij de installatie door Belgacom was ik zelf niet aanwezig, maar vandaag is mij opgevallen dat de technieker de standaard telefoon stekker heeft gebruikt voor aansluiting, terwijl er vroeger sprake was van een splitter die nodig is voor adsl + telefoon. Is dit nu niet meer nodig met de Fritz!Box of is hij die vergeten?
Enkele bijkomende zaken:
-het gaat hier om een adsl(2+) netline + telefoon account met raw copper
-ik woon in Aalst (Als er misschien nog zijn in mijn regio met problemen)
-Ik was vroeger al Dommel klant (Overgestapt naar Telenet voor enkele jaren maar nu terug naar Dommel) dus ik heb enige ervaring met hoe ADSL werkt.