Promotiecode Keytrade bankaccount = € 30 beide partijen.

Hierin kan je goede deals melden aan je mede-userbase leden
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

liegebeestig schreef:Probeer hen eens te bellen. Ook op zaterdag. Ik denk dat ze een specifiek mailadres hebben voor kopie id. Komt wel goed denk ik (ook in mijn belang haha).
Tuurlijk open op zaterdag maar vandaag (zaterdag) weer niet door de feestdag van donderdag. Dan meer even een e-mail sturen en maandag bellen als ik het niet vergeet.
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2211
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

Good luck. Vraag hen naar een specifiek mailadres voor de Id kaart.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Prachtige bank:
- 2 maanden om een rekening te openen
- App die niet werkt op Stock android maar dan wel op een Samsung toestel
- €50 die mij beloofd werd maar niet wordt betaald (hopelijk wel na contacteren klantendienst)

edit: €50 wordt betaald "binnen een paar dagen" volgens de klantendienst. Ik begrijp hun voorwaarden wel anders:

"Voor de cliënt-peter zal de premie van €50 toegekend worden op zijn zichtrekening bij de Bank binnen de 10 werkdagen volgend op de bankrelatieopening van het petekind. De premie van €50, voor het petekind, wordt automatisch toegekend op de zichtrekening bij de Bank bij de opening van de bankrelatie met de Bank."

Ik begrijp dat als: peter moet 10 dagen wachten, bij het petekind staat het op de rekening bij opening.
Laatst gewijzigd door lanadekat op 13 sep 2019, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

lanadekat schreef:- App die niet werkt op Stock android maar dan wel op een Samsung toestel
FWIW. App werkt hier perfect op stock Android van mijn oude OnePlus 3.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Tomby schreef:FWIW. App werkt hier perfect op stock Android van mijn oude OnePlus 3.
Het is gewoon zeer vreemd dat die app niet op mijn toestel werkt aangezien dat de eerste app is met problemen. Die stock zette ik er maar bij om duidelijk te maken dat ik geen 'rare' ROM gebruikte zoals MIUI die wel meer problemen geeft.

Maar aan de ratings in de Play store te zien ben ik niet de enige met problemen. :cry:
yurifedov
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

lanadekat schreef:Prachtige bank:
- 2 maanden om een rekening te openen
- App die niet werkt op Stock android maar dan wel op een Samsung toestel
- €50 die mij beloofd werd maar niet wordt betaald (hopelijk wel na contacteren klantendienst)
Indien je aanvraag tijdens de promo periode was ga je het zeker krijgen.
Betreft App, indien je toestel is rooted of bootloader is unlocked App gaat niet werken. Voor de rest App werkt hier op een 6 tal toestellen van Galaxy S7 en S9, Galaxy Tab S4, tot Chineese toestellen als Xiaomi Pocophone, Honor V20 en Oneplus7. Allemaal met originele ROM.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

yurifedov schreef: Indien je aanvraag tijdens de promo periode was ga je het zeker krijgen.
Betreft App, indien je toestel is rooted of bootloader is unlocked App gaat niet werken. Voor de rest App werkt hier op een 6 tal toestellen van Galaxy S7 en S9, Galaxy Tab S4, tot Chineese toestellen als Xiaomi Pocophone, Honor V20 en Oneplus7. Allemaal met originele ROM.
Klantendienst heeft inderdaad nog eens bevestigt dat het zeker gestort wordt maar dat het enkele dagen kan duren.

Het zal inderaad aan bootloader/root/Magisk liggen. Wat nog steeds vreemd is aangezien mijn toestel safetynet passed en geen enkele app die zulke checks doet problemen geeft. (Netflix, andere banking apps, Itsme, ...) Ik vermoed dat Keytrade hun eigen methode gebruikt om root te detecteren ipv. safetynet en hun methode zal beter werken. Wel jammer aangezien het vervelend is voor de klant. (moet ik nu de standaard ROM van mijn toestel gaan gebruiken met 101 bekende exploits? :roll: ) Gelukkig is er gewoon een hard key aan te vragen en is het probleem dus opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “Goede deals”