Pagina 1 van 1

Proximus Explore down (2 klanten al)

Geplaatst: 24 nov 2014, 07:14
door vgeers
Hallo,

Deze morgend wakker gebeld door een klant om te zeggen dat ze niet op konden remote inloggen.
ik merk ondertussen bij een andere klant hetzelfde probleem. 2 verschillende Explore abonnementen en geen een waar ik een respons krijg op de ping van de externe router ip-adressen.

Ik kreeg vrijdag wel een mail voor 1 van de 2 installaties waarin er stond dat ze updates gingen doorvoeren op 24/11.

Nog iemand problemen?

Re: Proximus Explore down (2 klanten al)

Geplaatst: 24 nov 2014, 07:49
door vgeers
Het was dus wel een algemeen probleem in brussel bij Proximus zelf. Ondertussen opgelost.

Re: Proximus Explore down (2 klanten al)

Geplaatst: 24 nov 2014, 09:50
door guntherstassen
laatste tijd meer en meer uitval met explorer lijnen (toch 2x tot 3x per maand)
Meestal maar paar minuten maar toch zeer hinderlijk. Vooral als je werkt met Terminal Servers / Citrix