Pagina 1 van 1

deregistreren decoders scarlet

Geplaatst: 10 nov 2014, 15:24
door Flup
Nog niet gevonden op het forum..maar wel mensen die dit blijkbaar kunnen.
Hoe haal ik beide recorders van mijn lijnnummer af. En registreer hen terug in de juiste volgorde.

Nu heeft decoder 1 (V3b) die het minste gebruikt wordt 2 HD streams. En decoder 2 (V4) 1HD en 1SD.
Om dit om te wisselen moet ik de decoders in juiste volgorde registreren. Kan dit zonder verlies van opnames?

Re: deregistreren decoders scarlet

Geplaatst: 10 nov 2014, 18:26
door johcla
Misschien de helpdesk eens contacteren?

Ik heb hetzelfde gehad bij Belgacom, en is toen opgelost door berichtje naar Eva te sturen.

Re: deregistreren decoders scarlet

Geplaatst: 10 nov 2014, 18:29
door Heronic
Helpdesk en blijven proberen tot je de juiste persoon hebt.
Ga er maar vanuit dat de meesten niet weten hoe ze een box moeten ontregistreren.

Met wat geluk heb je ondertussen pm gehad van iemand die dit voor jou kan oplossen.

Re: deregistreren decoders scarlet

Geplaatst: 12 nov 2014, 19:02
door Lord Utopia
johcla schreef:Misschien de helpdesk eens contacteren?

Ik heb hetzelfde gehad bij Belgacom, en is toen opgelost door berichtje naar Eva te sturen.
even ter opmerking: decoders "deregistreren" bij Proximus gebeurt zo:
[...]
Uw oude decoder deactiveren is eenvoudig: bel naar het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Aangezien u via de stemcomputer onder meer zal worden gevraagd om uw lijn- en klantnummer in te geven, houdt u best een recente factuur bij de hand [...]
Installeer je dan een nieuwe decoder, kan je jouw huidige lijnnummer gewoon ingeven. Dit heb ik een week terug gedaan en werkt perfect!

Ik vermoed dat dit niet werkt voor Scarlet? Je kan altijd eens proberen bellen met je lijnnummer bij de hand...

Re: deregistreren decoders scarlet

Geplaatst: 14 nov 2014, 16:19
door Flup
Lukt niet , geen klantennummer van proximus. Het nummer dat in mijn.scarlet staat achter digitale tv blijkt ook niet het proximus klantennummer te zijn.

Het is dus vooralsnog niet mogelijk om dit zelf te doen zonder de helpdesk te moeten inschakelen?