Pagina 1 van 1

Verbruik opvolgen via mobile wifi

Geplaatst: 09 okt 2014, 21:04
door Vaganzza
Vandaag mijn sim kaart ontvangen (bij wijze van test van hun data netwerk). Iemand een idee hoe ik de MyMobistar app in gang kan krijgen terwijl mijn sim kaart in een mobile wifi zit? Ik krijg het niet aan de praat omdat de app vraagt dat je met de sim rechtstreeks op het netwerk gaat. Echter vraagt mijn mobile wifi een gewone sim kaart en mijn smartphone een micro sim...

Via Mijn Klantenzone kan ik het verbruik precies ook niet opvolgen...

Re: Verbruik opvolgen via mobile wifi

Geplaatst: 09 okt 2014, 23:14
door sirWard
Ik zou zeggen: heb nog enkele dagen geduld. Mogelijk zit je nog ergens heel diep in een of ander diep geautomatiseerd proces in Timboektoe.

Hoe ze het daar voor mogelijk krijgen om zowat elk geautomatiseerd proces zoals simpelweg toegang krijgen tot MyMobistar of het opvolgen van je dataverbruik als nieuwe klant, kunnen rekken met dagen...

Nog een geluk dat alles werkt zolang je de toegang tot hun klantentools als klant even wegdenkt.

Maar dat was mijn ervaring.

Re: Verbruik opvolgen via mobile wifi

Geplaatst: 10 okt 2014, 11:34
door Mathy
Bij Proximus is dat ook zo hoor, je moet via het netwerk verbinden alle 30 dagen of zoiets om te bevestigen dat jij effectief de eigenaar bent van de SIM waarvan je de data probeert op te halen.

Mijn Proximus-SIM is een grote maar je kan de micro-SIM er uit duwen. Je kan die daarna terug in de "adapter" steken. Ik weet niet of dat bij de Mobistar sims tegenwoordig ook zo is?

Re: Verbruik opvolgen via mobile wifi

Geplaatst: 10 okt 2014, 16:50
door Vaganzza
Als ik met mijn Proximus sim in mijn mobiele wifi mijn verbruik via de app check, dan doet die precies of ik het rechtstreeks via de simkaart check. Nooit problemen mee gehad. Maar bij Mobistar lukt dat precies niet zo direct, zal eerst nog enkele dagen wachten en hopen...

Wat betreft de verbinding: na 2 dagen eigenlijk positief.