Pagina 1 van 1

Triing down ?????

Geplaatst: 21 sep 2014, 17:13
door dreuzel
Ik kreeg vorige week bij opstarten van triiing de verplichting! Up te daten......bij google play..... Moest de app removen want wilde niet starten noch upgraden.
Nu enkel nog 'probleem met de server probeer later nog eens opnieuw.' (ipv sturen activatie SMS!)

Is de fout boodschap fout?
Ligt alles plat bij Telenet?

Nu reeds meer dan 2 weken!

Telenet 2 maal gecontacteerd. Na antwoord SMS van achterliggende dienst Is het probleem steeds het zelfde.
En ik ben ondertussen geen bit wijzer geworden aangaande oorzaak en nog minder aangaande bestaan van oplossing....!
(Dossier opgemaakt..... En lang gewacht!....)

Worden die programma's nooit getest?! Ze gewoon in productie zetten en laat de boel maar vastlopen.
Er is ondertussen blijkbaar een nieuwe update gebeurd! Resultaat 100% zelfde probleem... Probleem met de server probeer later nog eens opnieuw!!!!!
Voordien voor 2 weken werkte alles perfect!!!
(Buiten de geluids kwaliteit zeer slecht versus sip)

Dit lijkt mij alles behalve een professionele aanpak Testen moet in een test omgeving niet met life telefoon!


Als Telenet wil afwijken van de algemene SIP standaard! Moeten ze een professionele service aanbieden en geen speelgoed!


Of moet ik dit andersom interpreteren?
Is speelgoed dus bedrijf neemt zichzelf niet serieus.

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 21 sep 2014, 17:16
door Heronic
Naar analogie met andere topics mag je een "gegeven paard" niet in de bek kijken.
Wees blij dat de app gratis is.

Alternatief voor triiing => csimple(belt voip ipv telenet vaste lijn)

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 21 sep 2014, 18:19
door krisken
Hoezo een "gegeven" paard? Lijkt mij een foute redenering : Telenet stopt het erbij in je pakket, het maakt dus deel uit van je pakket. Ze proberen je wijs te maken dat het "gratis" is, maar uiteraard (zoals met zoveel dingen) betaal je hier evengoed voor.

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 21 sep 2014, 23:17
door dreuzel
Volgens Telenet reclame is het een onderdeel. En is internet gratis erbij... Gaat men morgen tring geven en internet als kadoo...
Een gekregen????? Goedbetaalde service is kontract onderdeel ....
Geen gezever he...
Voip ????? Nee nee tspeelgoed is proprierty Telenet eigen = impliciet


Ook wordt internet verkocht met max snelheid limiet 1 bit/ minuut vereist de rest een gekregen paard????

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 22 sep 2014, 08:56
door FlashBlue
Sorry to say, maar hier werkt Triiing nog steeds perfect.
Zelfs eens de app volledig verwijderd en geherinstalleerd, netjes kunnen activaten, dus dat werkt ook gewoon.

Dus misschien eerst even je toestel nakijken en proberen met een ander device, vooraleer je hier dingen gaat roepen over rommel en afwijken van standaarden en bla bla bla?

Daarenbuiten heeft heronic gelijk, het is gewoon een extratje dat je letterlijk kado krijgt waardoor je hier en daar wat kan beknibbelen op je gsm rekening als je veel naar vaste nummers belt. Geen reden om direct zo overstuur te zijn...

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 22 sep 2014, 09:35
door Tomby
Ik gebruik Triiing maar zelden, maar vorige week nog gebruikt en ook totaal geen probleem gehad.

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 22 sep 2014, 10:00
door dreuzel
Voor twee weken werkte ook alles.
De toepassing ZEGT zelf problemen met SERVER ..... Poort & IP adres niet gekend. Alleen is het een niet standaard proprierty applicatie. probeer later eens is duidelijk een referentie naar een onder berekende server.
Min service dus fouten zijn Telenet! Bij aanhouden fout!
Alles wat de app zegt is Telenet responsability onstabiliteit! Inclusief dan een Foute(mogelijke) boodschap
dus niet Zeveren he.

We betalen er voor en na twee weken weten we niets meer.
Zelfs niet of de unieke Telenet setup of unieke programma in de fout zit
Zeker na 2 maal Telenet contacteren


Dit is een zeer ziek duur betaald paard.
Internet 1 bit/ minuut beantwoord garantie MAX niet minimum snelheid. 150mb dat is dus het gekregen paard! (Lol)

Een niet werkend programma is geen programma. Het niet werken wordt geen gegeven paard. Dat was een truukje voor NON service in de jaren 80. Nu is de truuk het programma is van een subcontractor. En dan heeft de hoofd contactor geen enkele verantwoordelijkheid meer (is antwoord Telenet) moet ik er dan een advocaat of een paard bijhalen ?
Niet akkoord .ik heb contract met Telenet niet subcontractor.... Naam en ref Onbekend!
de app Werkt nog steeds niet na twee blijkbaar ongeteste updates en 2 Telenet ingrepen!
PS geen enkele fout aan mijn toestel! Er zijn supplementaar geen specificaties/ vereisten gegeven. Toestel is meer dan krachtig genoeg! In eigen en publiek netwerk. Ben aldus beledigd fout is Telenet. Niet van de klant.!!!!!!

Alleen via forum kan te weten komen hoe anderen het probleem al dan niet zien!
Het paard al dan niet duur betaald.... Doet hier dus niets ter zake. En hoeft niet op een vraag en statement triing werkt niet.
Anderen hebben het recht dit te weten.
Voor info over paarden of verwijten heb ik geen forum nodig. Dan is dit forum nutteloos gezever van zwarte Piet tegen mr pastoor de paarden moraal ridder.

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 22 sep 2014, 10:34
door FlashBlue
1) taalgebruik, zinsbouw, en algemene beleefdheid. Anders kunnen wij ook beginnen met je posts "zever" te noemen gewoon omdat we het er niet mee eens zijn, zoals jij zelf doet.

2) Je weigert om in te zien dat het probleem kan liggen aan je eigen toestel, mobiele of wifi verbinding, of andere problemen die niet aan telenet liggen, ondanks dat meerdere mensen hier aangegeven dat het bij hun wel gewoon werkt?

3) je trekt dan maar de conclusie dat het allemaal telenet hun fout is, en dat triiing niet werkt.

Triing werkt dus wèl, en vermits jij weigert om te teste met andere toestellen, of zelfs weigert om in te zien dat het niet noodzakelijk aan telenet ligt (ik beweer niet dat het niet zo is, maar hou op zijn minst de optie open, zeker als het geen algemeen probleem is bij meerdere mensen?) heeft dit topic dan ook niet echt nut?...

Als je nu eens begint met mee te werken, en je toestel probeert op een andere internet verbinding, je applicatie eens verwijderd en terug installed, of de app data cleared en terug de setup doet, enz enz. Maw, meewerken aan troubleshooting, ipv gewoon "werkt niet, telenet is evil" te roepen. Dan raken we misschien ergens :-)

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 22 sep 2014, 10:49
door dreuzel
Weiger niets toestel werkt. Android parameters is install punt,

Richting vraag keren is geen mening.
Wees gerust mijn toestel is in orde.
Bij mon aanduiding fout wort alles gecentreerd getest en pas dan in productie genomen.

Alle verschijnselen wijzen naar minder professioneel Telenet beheer goed beheer tring app


Als jij TN bent pak je het fout aan
geen paarden discussie meer
Ik verlaat zeverend forum! Please keep focus on the question!


Signing OFF non productief

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 22 sep 2014, 10:53
door ubremoved_15739
dreuzel schreef:Ik verlaat zeverend forum! Please keep focus on the question!


Signing OFF non productief
Ijndeleik. :mrgreen:

Re: Triing down ?????

Geplaatst: 22 sep 2014, 10:56
door selder
Euhm ok. Laat deze thread dan maar verder wegzakken en we doen alsof het niet gebeurd is. Even goei vrienden.