Pagina 1 van 1

Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 00:40
door Bobbe
Daarnet 8 minuten out.

Sync op de lijn, maar voor de rest niks.

Zowel de Dommel verbinding hier als de Belgacom lijn van de buren vielen uit.

Zone: 052

Momenteel werkt alles weer, maar ik begin voor de zekerheid al een thread. Voor het geval dit het begin van een onaangename dag zou zijn.

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 01:32
door Petervanakelyen
Belgacom ligt er hier ook uit, zone 03.
Er is wel sync, maar geen PPPoE.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 01:35
door Heronic
Ben ervoor uit mijn bed gekomen. Was net spannend in auction hunters en dan plots verbinding weg! :evil:

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 02:24
door MClaeys
Scarlet (03) niks gemerkt

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 02:39
door ubremoved_15739
Belgacom VDSL2 lijntje.
Wel sync, geen PPPoE. Vanaf 2u10 ongeveer.
Zone 011.

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 02:46
door MClaeys
Bij mij viel het uit 3 seconden na men vorige post :P
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 12:01
door MClaeys
Start ik deze morgen op, krijg ik een pagina dat mijn internet geblokt is door teveel loginpogingen -.- nochtans geen gegevens aangepast deze nacht...
Bel ik naar Scarlet, beweren ze bij hoog en bij laag dat men wachtwoord mis is. Blijkbaar kunnen ze men wachtwoord ook in plain text lezen. Nu is het van zet je modem af, laat een half uur af staan en zet weer aan...
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 12:07
door fryelectro
Hier geen problemen gehad (ook zone 03)

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 12:59
door Joe de Mannen
Hier blijkbaar vannacht iets na 2 ook een paar minuten problmen.
Zone 016, Scarlet.

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 13:10
door Tomsworld
Belgacom hier ook omstreeks dat uur.

Geen antwoord meer van ppp wel tv nog.

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 14:44
door raf1
Deze ochtend identiek probleem gehad als MClaeys. Wel even schrikken zo'n waarschuwingspagina:

Afbeelding

Niet naar Scarlet gebeld, maar gewoon een modem reboot uitgevoerd en het was opgelost.

Re: Outage

Geplaatst: 06 aug 2014, 14:54
door MClaeys
Klopt, dat was de melding. Eerste modem reboot ging niet bij mij, vandaar de telefoon naar Scarlet. Dan lag het plots aan het feit dat ik 2 sessies open had, dat is nu nochtans ook het geval. Iets langer laten uitstaan en het werkt weer. De links in de melding werken zelfs niet, ook hun website en mijn scarlet waren niet bereikbaar (heb dan via 3G even gekeken of niemand achter mijn rug het wachtwoord had aangepast).